nagina Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Heigan er jo en lett healing fight, trenger nesten ikke healing der. Og han slår som ei skolejente = med en god tank & et par dps som ikke nabber, så går det helt fint. Igår når vi tok han døde ALL melee dps på første slime thingy, alikevell tok vi han, tok oss rundt 15 minutter, hehe. Samme her, 25 manns Heigan, folk døde en etter en pga de flames, til slutt sto jeg (priest healer) tank oghunter igjen, og bossen på 20%, å joda, vi tok han lett Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Finnes det en tank fra Laughing Skull horde her som kunne tenke seg å bli med 4 glade gutter på heroic-farming i natt? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Heh, lykke til med å finne en her. Foreslår realm-forumet. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det er verdt forsøket. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Kan noen linke meg det enchant itemet Tailors kan lage for legs(lvl 80)? spellpower and MP5 ? Endret 12. desember 2008 av Rockna Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Great. Fatal error hver gang jeg skal loade Northrend. Repair sier jeg må reinstallere wotlk. Godt jeg har patcher liggende og kake nede Edit: Glemte at jeg ikke har tbc liggende og WoW-europe lagrer automatisk på C: Som er stappfull (lager den alltid bare litt større enn det Xp er siden jeg kun har windows der) Endret 12. desember 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
eXa Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 disable addons og prøv igjen Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det har han prøvd. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Reinstall wow er nightmare for wow gamer, indeed. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Kjørt repair, fjernet addons og WTF, reinnstallerer i løpet av kvelden tenker jeg, men mareritt vil jeg ikke si det er. Alltids nåe annet å finne på. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Yeah! Game Warcraft 3 i mens! =D Menneh, nå har jeg nådd måla mine. Jeg er 80, World Explorer og har raskeste flyvende teppe. Lurer på hva jeg skal ta meg til nå Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Yeah! Game Warcraft 3 i mens! =D Menneh, nå har jeg nådd måla mine. Jeg er 80, World Explorer og har raskeste flyvende teppe. Lurer på hva jeg skal ta meg til nå gjør alle de f***ings questene du finner! //Blarcky Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Faen, kan fort bli forbanna i ett spill også. Sartharion 10 manns PUG, tier7 gloves dropper, jeg roller "nest" beste mens vinneren sier pass og sier han looted skal til kompisen min som rolled noe helt for jævlig lavt og fikk det jævla looted også, snakk om LAME. Piss leader. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Faen, kan fort bli forbanna i ett spill også. Sartharion 10 manns PUG, tier7 gloves dropper, jeg roller "nest" beste mens vinneren sier pass og sier han looted skal til kompisen min som rolled noe helt for jævlig lavt og fikk det jævla looted også, snakk om LAME. Piss leader. Det der er no møkk, ja. Skjønner ikke helt logikken til visse folk. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Har akkurat fått Borean Tundra-achievmenten og søker nye utfodringer, er lvl 72, halveis til 73. Hvor bør jeg gå? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Faen, kan fort bli forbanna i ett spill også. Sartharion 10 manns PUG, tier7 gloves dropper, jeg roller "nest" beste mens vinneren sier pass og sier han looted skal til kompisen min som rolled noe helt for jævlig lavt og fikk det jævla looted også, snakk om LAME. Piss leader. Idiotisk, ja. Da hadde han jo dobbel sjanse på looten i forhold til andre. Min Sartharion i går var litt irriterende. Først kjørte vi normal, og da droppet shaman healing tier 7, og pvp healing gear, og ingen shaman i gruppa. Kjørte hc med samme gruppen + flere guildies etterpå, og da fikk vi ihvertfall drops folk trengte. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Måtte akkurat gi palaglovesa Lycan har sikla på til en random WoW er oppe igjen forresten. Repair funka fint, bare tilbakestilte patches og det går fort når man har de liggende. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg er lei av å queste. Det er alt jeg har gjort de siste dagene Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Fyttehelvete. Jeg har ennå ikke fått et eneste level 80 plate item (holy) som er -bra-. Tok Obsidian Sanctum, jeg taper rollen med 1 mot en priest med gode epic gloves. Nå tok jeg 25man VoA, PvP-holy gloves dropper. Neida, der taper jeg mot en holy pala med t7 pve. Ingen holy items, ingen ret items og ingen prot items siden level 74. /emo. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Prøvde Stratholn for første gang i går, og fikk dragen da den droppet. Koslig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå