Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Heigan er jo en lett healing fight, trenger nesten ikke healing der. Og han slår som ei skolejente = med en god tank & et par dps som ikke nabber, så går det helt fint.

 

Igår når vi tok han døde ALL melee dps på første slime thingy, alikevell tok vi han, tok oss rundt 15 minutter, hehe.

 

Samme her, 25 manns Heigan, folk døde en etter en pga de flames, til slutt sto jeg (priest healer) tank oghunter igjen, og bossen på 20%, å joda, vi tok han lett :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Great. Fatal error hver gang jeg skal loade Northrend.

Repair sier jeg må reinstallere wotlk. Godt jeg har patcher liggende og kake nede :D

 

Edit: Glemte at jeg ikke har tbc liggende og WoW-europe lagrer automatisk på C: Som er stappfull (lager den alltid bare litt større enn det Xp er siden jeg kun har windows der)

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Faen, kan fort bli forbanna i ett spill også.

 

Sartharion 10 manns PUG, tier7 gloves dropper, jeg roller "nest" beste mens vinneren sier pass og sier han looted skal til kompisen min som rolled noe helt for jævlig lavt og fikk det jævla looted også, snakk om LAME.

 

Piss leader.

 

Det der er no møkk, ja. Skjønner ikke helt logikken til visse folk.

Lenke til kommentar
Faen, kan fort bli forbanna i ett spill også.

 

Sartharion 10 manns PUG, tier7 gloves dropper, jeg roller "nest" beste mens vinneren sier pass og sier han looted skal til kompisen min som rolled noe helt for jævlig lavt og fikk det jævla looted også, snakk om LAME.

 

Piss leader.

Idiotisk, ja. Da hadde han jo dobbel sjanse på looten i forhold til andre.

Min Sartharion i går var litt irriterende. Først kjørte vi normal, og da droppet shaman healing tier 7, og pvp healing gear, og ingen shaman i gruppa. :p

Kjørte hc med samme gruppen + flere guildies etterpå, og da fikk vi ihvertfall drops folk trengte.

Lenke til kommentar

Fyttehelvete. Jeg har ennå ikke fått et eneste level 80 plate item (holy) som er -bra-. Tok Obsidian Sanctum, jeg taper rollen med 1 mot en priest med gode epic gloves. Nå tok jeg 25man VoA, PvP-holy gloves dropper. Neida, der taper jeg mot en holy pala med t7 pve. Ingen holy items, ingen ret items og ingen prot items siden level 74.

 

/emo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...