BigJackW Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Wooot !? Character Re-Customization. Når kommer det i EU ? http://us.blizzard.com/support/article.xml?tag=CRCFAQ Endret 11. desember 2008 av BigJackW Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ja for du har ikke laget en /wave macro som du har spamma du nei seff har jeg det, men det kommer jo bare ca 40 stk pr gang. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Spammet holy wrath, consecration og Divine storm hele tiden, ramlet inn 10 000 slag hele tiden. Man blir jo heller ikke tom for mana eller HP. Håper de lager flere slike events, det hever spillets kvalitet noe innmari mye. E: Gjorde den kl 3 på natta så var helt alene. Gjorde den i går, syntes det var kjedelig. Er ikke noe artig når man ikke har mulighet til å dø. Har jo ingenting å si om man er med å sloss eller står og ser på. Men fikk Riot Shield fra Violet Hold også i går og det var gøy. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Klart man kan dø. Jeg og en druid døde nede i UC da vi møtte han grand apothecary-duden, jeg ble hitta for 42k og druiden som var med meg ble hitta for noen og 60k så vidt jeg fikk med meg. Så det er absolutt fult mulig å dø på den eventen der Jeg var med og sloss, med ice barrier og mana shield, men det hjalp ikke, duriden sto og så på og døde han også Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hehe det mest jeg mistet av liv var vel kanskje 2% og jeg var med på all fightingen så det skjønner jeg ikke. Er speccet prot da så mulig det har noe å si. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Maybe, baby. Ingen av oss visste hva vi skulle gjøre da vi døde, kom som en skikkelig overraskelse Men var null stress, eventen bare fortsatte da vi kom tilbake fra corpse runnet vårt Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Klart man kan dø.Jeg og en druid døde nede i UC da vi møtte han grand apothecary-duden, jeg ble hitta for 42k og druiden som var med meg ble hitta for noen og 60k så vidt jeg fikk med meg. Så det er absolutt fult mulig å dø på den eventen der Jeg var med og sloss, med ice barrier og mana shield, men det hjalp ikke, duriden sto og så på og døde han også Ble healet like fort som jeg ble slått så fikk aldri noen crit slag av noen bosser, eneste var at det tok litt tid å få ned bossene som kom, de som hadde flere hundre tusen HP. Ellers var det ingen som fikk noe storcrit på meg som gjorde at jeg var i fare. Men jeg vet da ikke helt sikkert fordi jeg var mer opptatt av å nye eventen så kan hende jeg svevde i livsfare et par ganger uten å vite det. Lenke til kommentar
janan71 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Har et lite problem med raid-chat når jeg er i BG for tiden. Klarer fint å lese det andre skriver i [raid]. Klarer også fint å skrive selv i [raid], men når jeg så har skrevert noe å tryker enter kommer ikke min melding opp i chaten. (Enter, /raid, [raid] kommer opp, skriver noe, enter, ingenting i chat.) Noen som har et tips? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ooh, kule Patch Notes for 3.0.8 "# The run speed in spirit form has been increased by 50%. Night Elves in Wisp form will now move at 75% speed. # Racial restrictions on mounts have now been lifted. Night elves on mechanostriders? Tauren on raptors? You’re not seeing things. # Tapping: All player spells which cause a creature to become aggressive to you will now also immediately cause the creature to be tapped. Players may now create death knights on any realm once they reach level 55." Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 /bg <chat> er et raid, men allt raid snakk i en BG skjer i /bg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg har allerede en wotlk account, og har tenkt til å bruke RaF med en venn av meg så jeg må ha en ny account ( han skal recrute meg) Jeg lurer på om jeg må kjøpe vanilla wow, tbc og wotlk? Jeg har allerede vanlig wow og tbc, holder det med bare wotlk? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg har allerede en wotlk account, og har tenkt til å bruke RaF med en venn av meg så jeg må ha en ny account ( han skal recrute meg) Jeg lurer på om jeg må kjøpe vanilla wow, tbc og wotlk? Jeg har allerede vanlig wow og tbc, holder det med bare wotlk? Ny account requirer først Vanilla, tbc så wotlk. Hvis man vil levele fra 1-80. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Klart man kan dø.Jeg og en druid døde nede i UC da vi møtte han grand apothecary-duden, jeg ble hitta for 42k og druiden som var med meg ble hitta for noen og 60k så vidt jeg fikk med meg. Så det er absolutt fult mulig å dø på den eventen der Jeg var med og sloss, med ice barrier og mana shield, men det hjalp ikke, duriden sto og så på og døde han også Ble healet like fort som jeg ble slått så fikk aldri noen crit slag av noen bosser, eneste var at det tok litt tid å få ned bossene som kom, de som hadde flere hundre tusen HP. Ellers var det ingen som fikk noe storcrit på meg som gjorde at jeg var i fare. Men jeg vet da ikke helt sikkert fordi jeg var mer opptatt av å nye eventen så kan hende jeg svevde i livsfare et par ganger uten å vite det. Ja, jeg ble også det, det var derfor det kom som et sjokk da jeg plutselig var død, jeg fulgte ikke med i det hele tatt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg var litt dårlig formulert. Kort sagt. Jeg trenger en ny account, jeg har en allerede, men vil ha en til. hva må jeg kjøpe. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Du må kjøpe Wow, tbc, wotlk. Vansklig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Altså hva faen, jeg har wotlk, må jeg virkelig kjøpe VANLIG wow, TBC OG wotlk engang til? Må jeg ut med lix 600 spenn for det?! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Altså hva faen, jeg har wotlk, må jeg virkelig kjøpe VANLIG wow, TBC OG wotlk engang til? Må jeg ut med lix 600 spenn for det?! ja Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Eller: RaF til 60, PCT til mainacc, ka-bing! Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Altså hva faen, jeg har wotlk, må jeg virkelig kjøpe VANLIG wow, TBC OG wotlk engang til? Må jeg ut med lix 600 spenn for det?! Nei, Blizzard har en ny greie der de gir alle som noen gang har kjøpt ett spil av dem så mange gratis ekstra kontoer de bare ønsker. Det samme som Tine gjør når du har kjøpt en kartong melk en gang. Holder at du kjøper kun vanlig WoW for å få startet, last ned en trial konto fra wow-europe.com og oppgrader den, koster vel rundt 150 kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå