Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Igår sto jeg på båten til Booty Bay fra Ratchet, og så at det sto en ekkel dame-dverg Paladin på vår flotte Horde-båt. Siden jeg er priest følte jeg at jeg måtte gjøre min plikt, og dermed kasta jeg den ekle dvergen overbord langt ute på havet med Mind-Control.

Fikk seg nok en velfortjent svømmetur / ghost run nå ja!

Fatchick kalte hun seg.. hehe.. :p

Lenke til kommentar
skullflame shield dropped i UBRS i dag. en warrior rollet 92, en annen rollet 95, og jeg (paladin) rollet 97.. skal si de ble sure!

:evil:

Å være warrior på alliance må være et helvete, med alle de grådige paladinene som stjeler.

Paladins er jo prester og warriors samtidig. Skullflame er av -ingen- som helst nytte for en paladin, sammenlignet med nytten for en warrior.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
skullflame shield dropped i UBRS i dag. en warrior rollet 92, en annen rollet 95, og jeg (paladin) rollet 97.. skal si de ble sure!

Å være warrior på alliance må være et helvete, med alle de grådige paladinene som stjeler.

Paladins er jo prester og warriors samtidig. Skullflame er av -ingen- som helst nytte for en paladin, sammenlignet med nytten for en warrior.

INSANE DPS!!111 :roll:

Lenke til kommentar

Tro meg, det er et helvette!

Paladins som skal ha alt med str på, DPS!

"The Paladin is a mix of a melee fighter and a secondary spell caster."

Derfor er STR en ønsket stat.

Lenke til kommentar

Joda, men jeg hater når Paladins tror det er DPS klasse og skal rolle på alt med +atp, str\stam etc. De skader jo ingenting uansett.

Lenke til kommentar

Joda, men jeg hater når Paladins tror det er DPS klasse og skal rolle på alt med +atp, str\stam etc. De skader jo ingenting uansett.

og så i tillegg whiner på forumet over for liten dps, og blizz hører på de! :realmad:

Man velger ikke paladin for å skade!! Er det vanskelig å skjønne? Og ikke kom med lamt argument som at, prester skader så mye whaaa whaaa, da må vi skade mest, siden vi er Holy warrior!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...