Jan Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Yey, dinga 55 der. Gz Danzel Hihi, takker Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hvor skal jeg se hvis jeg skal registrere meg på WoW? Lenke til kommentar
N* Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) skullflame shield dropped i UBRS i dag. en warrior rollet 92, en annen rollet 95, og jeg (paladin) rollet 97.. skal si de ble sure! Endret 27. august 2005 av N* Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Bruker paladin skjold endgame? Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Bruker paladin skjold endgame? Bruker skjold til tanking om det er veldig mye mobs, evt i MC for og få mest mulig stats. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Igår sto jeg på båten til Booty Bay fra Ratchet, og så at det sto en ekkel dame-dverg Paladin på vår flotte Horde-båt. Siden jeg er priest følte jeg at jeg måtte gjøre min plikt, og dermed kasta jeg den ekle dvergen overbord langt ute på havet med Mind-Control. Fikk seg nok en velfortjent svømmetur / ghost run nå ja! Fatchick kalte hun seg.. hehe.. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hehe, ikke gjør narr av female dwarves, det er tross alt noe av det bedre alliance har og by på Lenke til kommentar
likferd Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 skullflame shield dropped i UBRS i dag. en warrior rollet 92, en annen rollet 95, og jeg (paladin) rollet 97.. skal si de ble sure! Å være warrior på alliance må være et helvete, med alle de grådige paladinene som stjeler. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) skullflame shield dropped i UBRS i dag. en warrior rollet 92, en annen rollet 95, og jeg (paladin) rollet 97.. skal si de ble sure! Å være warrior på alliance må være et helvete, med alle de grådige paladinene som stjeler. Paladins er jo prester og warriors samtidig. Skullflame er av -ingen- som helst nytte for en paladin, sammenlignet med nytten for en warrior. Endret 27. august 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg har nettopp startet en Tauren Hunter. Når får jeg første fremkomstmiddelet? F.eks. Ghost Wolf Jeg hadde en char med 2 gull i penger. Er det noe mulighet for å få de pengene tilbake når jeg har slettet char? Lenke til kommentar
neb Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) lvl 20 får du vel ghost wolf så vidt jeg husker! edit: hunters får ikke ghost wolf btw Endret 27. august 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
hce Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg har nettopp startet en Tauren Hunter.Når får jeg første fremkomstmiddelet? F.eks. Ghost Wolf Ghost Wolf er for Shamaner, men du får vel en cheeta spell eller noe sånt som øker farten 30% IIRC. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 skullflame shield dropped i UBRS i dag. en warrior rollet 92, en annen rollet 95, og jeg (paladin) rollet 97.. skal si de ble sure! Å være warrior på alliance må være et helvete, med alle de grådige paladinene som stjeler. Paladins er jo prester og warriors samtidig. Skullflame er av -ingen- som helst nytte for en paladin, sammenlignet med nytten for en warrior. INSANE DPS!!111 Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 De tror i hvert fall det Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 skullflame shield dropped i UBRS i dag. en warrior rollet 92, en annen rollet 95, og jeg (paladin) rollet 97.. skal si de ble sure! Å være warrior på alliance må være et helvete, med alle de grådige paladinene som stjeler. Tro meg, det er et helvette! Paladins som skal ha alt med str på, DPS! Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 skullflame shield dropped i UBRS i dag. en warrior rollet 92, en annen rollet 95, og jeg (paladin) rollet 97.. skal si de ble sure! Å være warrior på alliance må være et helvete, med alle de grådige paladinene som stjeler. Tro meg, det er et helvette! Paladins som skal ha alt med str på, DPS! "The Paladin is a mix of a melee fighter and a secondary spell caster." Derfor er STR en ønsket stat. Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 skullflame shield dropped i UBRS i dag. en warrior rollet 92, en annen rollet 95, og jeg (paladin) rollet 97.. skal si de ble sure! Å være warrior på alliance må være et helvete, med alle de grådige paladinene som stjeler. Tro meg, det er et helvette! Paladins som skal ha alt med str på, DPS! "The Paladin is a mix of a melee fighter and a secondary spell caster." Derfor er STR en ønsket stat. Joda, men jeg hater når Paladins tror det er DPS klasse og skal rolle på alt med +atp, str\stam etc. De skader jo ingenting uansett. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 skullflame shield dropped i UBRS i dag. en warrior rollet 92, en annen rollet 95, og jeg (paladin) rollet 97.. skal si de ble sure! Hvorfor ikke bare bruke en time på line-quests i Eastern Plaguelands og skaffe seg Sacred Protector? http://www.thottbot.com/?i=3579 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 skullflame shield dropped i UBRS i dag. en warrior rollet 92, en annen rollet 95, og jeg (paladin) rollet 97.. skal si de ble sure! Å være warrior på alliance må være et helvete, med alle de grådige paladinene som stjeler. Tro meg, det er et helvette! Paladins som skal ha alt med str på, DPS! "The Paladin is a mix of a melee fighter and a secondary spell caster." Derfor er STR en ønsket stat. Joda, men jeg hater når Paladins tror det er DPS klasse og skal rolle på alt med +atp, str\stam etc. De skader jo ingenting uansett. og så i tillegg whiner på forumet over for liten dps, og blizz hører på de! Man velger ikke paladin for å skade!! Er det vanskelig å skjønne? Og ikke kom med lamt argument som at, prester skader så mye whaaa whaaa, da må vi skade mest, siden vi er Holy warrior! Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Mange som velger den pga. healing, og så forventer de dmg i endgame... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå