Gar0 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 XD sulfuron ingot. l2p oldschool før du starter raid nå da. hehe noe av matsa du trenger for å mekke legendary macen Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 XD sulfuron ingot. l2p oldschool før du starter raid nå da. hehe noe av matsa du trenger for å mekke legendary macen Ekke min feil at du ikke overtalte meg til å game før :O Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 For de som ikke har sett den, kan den sees her. Råder folk dog til å gjøre questlinen, den er litt strevsom til tider men når du har sett denne videoen så er det verd det. Og konklusjonen som er en stor kamp om Undercity hvor du kjemper ved Thrall og Sylvanas side, ufattelig bra laget. Til sammenligning er denne eventen noe av det beste noen gang i WoW. Og på slutten av filmen når dragene kom, var nesten et lite Return of the King øyeblikk der. Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Noen andre som får opp melding at de har feil passord? Jeg og en kamerat får plutselig melding om dette begge to. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Kanskje noen har stjelt kontoinfoen deres og byttet passord? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 World Server down hos noen ? :o Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Wrathgate-questline er flott, ja, og sprer seg naturlig utover hele Dragonblight. Du gjør en bolk på 5-6 quests hos noen, så en anna bolk på 5-6 quests hos noen andre, men kommer ikke videre til siste delen før du har gjort alle questene hos alle de andre først. Alt sammen kan soloes uten problemer også, det er ikke en sånn kjip group-questline eller raiding eller noe slikt. Bare greie solo-quests helt til slutten, inkludert defense of Undercity, da du blir så boosta av Thrall og Sylvanas at du blir nærmest udødelig. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Angrepet er akkurat likt angrepet på slutten av DK oppdragene. Derfor er og statestikken totalt fucket opp, står nå at mitt største hit per nå er 45 000 og noe. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Syns det var morsomt å springe rundt som ubergud å spamme arcane explosions med 9000dmg per hit, jeg. Er tross alt mere undeads i dette oppdraget enn i hele Left4Dead tilsammen. Men man må visst passe på å være med på eventen fra starten av. Hvis noen andre har startet før deg, er det midt inne i kampen når du teleportes til UC. Det resettes hvert 10. minutt, og det vet man fordi Sylvanas og Thrall står utenfor UC og pepper troppene i mange minutter før de rusler inn. Leste på wowhead om folk som har misforstått og bare joina kampen helt mot slutten og mista all dialogen. For min del vet jeg ikke, for jeg var vel eneste som trigga eventen i orgrimmar, og ble med dem gjennom portalen fra starten av. Endret 11. desember 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Spammet holy wrath, consecration og Divine storm hele tiden, ramlet inn 10 000 slag hele tiden. Man blir jo heller ikke tom for mana eller HP. Håper de lager flere slike events, det hever spillets kvalitet noe innmari mye. E: Gjorde den kl 3 på natta så var helt alene. Endret 11. desember 2008 av Bear^ Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Selv ble jeg skuffet over eventen. Jeg savnet en utfordring og følelsen av at man gjorde en forskjell. Sett på follow på en fyr og kom tilbake 30min senere, whoop, quest ferdig. Story linen var fin, da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Vel som du sier.."Sett på follow på en fyr og kom tilbake etter 30 min" er ikke poenget heller. Du skal liksom være med aktivt og få en egen opplevelse. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 LOL jeg har for lite å finne på Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ja for du har ikke laget en /wave macro som du har spamma du nei Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Selv ble jeg skuffet over eventen. Jeg savnet en utfordring og følelsen av at man gjorde en forskjell. Sett på follow på en fyr og kom tilbake 30min senere, whoop, quest ferdig. Story linen var fin, da. Slike eventer er mer lagt for å fremme en spesiell story. Hvor morsomt ville det vært med kampen om Lights hope chappel hvis du har skreket "for the Lich king!" for deretter å plumpe rett i døden uten å få med deg en pukk av det som skjer? Synes de er morsom fordi de fremmer en god story og en følelse av "kamp" som du hadde i gamle Warcraft spill. Har savnet en story progresjon i WoW siden jeg begynte spillet og med Wrath of the lich king har de endelig lagt det til, noe som er kjempefint. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Som sagt, historien og ideen er veldig god. Jeg skulle bare ønske det var en mellomting, istedet for å løpe rundt udødelig og ubrukelig. Ikke nødvendigvis at man kunne dø, men noe som at jeg måtte gjøre ditt og datt for at (åpne dører, drepe spesifikke mobs e.l.) for at ting skulle skje. Jeg følte meg i mye større grad som en tilskuer enn en som var med å kjempet, samme hvor mye jeg løp rundt å dengte på ting. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Masse nytt The run speed in spirit form has been increased by 50%. Night Elves in Wisp form will now move at 75% speed. Hvem dør nå som content er så lett? Hehe Hele Naxx nede idag. Første gang for min del, da jeg ikke kunne forrige run. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Masse nyttThe run speed in spirit form has been increased by 50%. Night Elves in Wisp form will now move at 75% speed. Hvem dør nå som content er så lett? Hehe Hele Naxx nede idag. Første gang for min del, da jeg ikke kunne forrige run. Gratulerer vi sitter da med 6 bosser nede,alle healerne vi har er offspecc, og mange som noober på selv den enkleste ting, som danceboss. :S Nå syns jeg de kan skynde seg med multispecc så jeg slipper og respecce hele tida !! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Takk takk. Heigan er kul da. Men alltid noen som dør slik at man ikke får Achievment. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Heigan er jo en lett healing fight, trenger nesten ikke healing der. Og han slår som ei skolejente = med en god tank & et par dps som ikke nabber, så går det helt fint. Igår når vi tok han døde ALL melee dps på første slime thingy, alikevell tok vi han, tok oss rundt 15 minutter, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå