-Léon- Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hva må du gjøre for å få "Veteran of the wrathgate" achiv? Sitter på jobb ellers skulle jeg ha sjekka det selv ^^ Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg hater den achievmenten. Nå har jeg lett i hele forbanna Dragonblight etter startquestet >< Forbanna drittquestchain.!! Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Starter med dette: Speak to Courier Lanson at Star's Rest. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Re-roll horde -.-" Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 http://www.wowinsider.com/2008/12/10/chara...or-a-small-fee/ HERLIG! Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 $15 for å skifte på looken til characteren ... Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg så akkurat den filmen om Wrathgate Setter det i spoiler jeg På den filmen er Sylvanas en mann, Sylvanas Vindrunner er jo Banshee queen :S Hva har skjedd? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg så akkurat den filmen om Wrathgate Setter det i spoiler jeg På den filmen er Sylvanas en mann, Sylvanas Vindrunner er jo Banshee queen :S Hva har skjedd? Hva i alle dager snakker du om? Tror du det er Sylvanas Windrunner som angriper hæren? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Når Arthas sier Sylvanas, ja Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg så akkurat den filmen om Wrathgate Setter det i spoiler jeg På den filmen er Sylvanas en mann, Sylvanas Vindrunner er jo Banshee queen :S Hva har skjedd? Det er jo Sylvanas som er på den toppen da... Det er grand master apothecary putress. Lich King sier Sylvanas sitt navn fordi Sylvanas er lederen for forsaken. Åssen i helvete kan du tro at det var Sylvanas på filmen? -.- Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hva faen? Det er jo derfor jeg spør, fordi jeg vet ikke. :S Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Når Arthas sier Sylvanas, ja Som sagt, Sylvanas er lederen for Forsaken, og alle tror det er hun som er ÅRSAKEN til dette. Men det der er chief apotecary(??) som har alliert seg sammen med Varimathras, og tatt over Undercity Det blir gitt ut deng til begge to i etterkant. Sylvanas unnslapp så vidt med livet(????) i behold og flykta til Orgrimmar, og står nå ved Thrall sin side. Endret 11. desember 2008 av Slimda Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Når Arthas sier Sylvanas, ja Som sagt, Sylvanas er lederen for Forsaken, og alle tror det er hun som er ÅRSAKEN til dette. Men det der er chief apotecary(??) som har alliert seg sammen med Varimathras, og tatt over Undercity Det blir gitt ut deng til begge to i etterkant. Sylvanas unnslapp så vidt med livet(????) i behold og flykta til Orgrimmar, og står nå ved Thrall sin side. Aha, da ble mer forståelig ja Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Når Arthas sier Sylvanas, ja Som sagt, Sylvanas er lederen for Forsaken, og alle tror det er hun som er ÅRSAKEN til dette. Men det der er chief apotecary(??) som har alliert seg sammen med Varimathras, og tatt over Undercity Det blir gitt ut deng til begge to i etterkant. Sylvanas unnslapp så vidt med livet(????) i behold og flykta til Orgrimmar, og står nå ved Thrall sin side. Nja nå tar du jo tilbake Undercity da så hun står vel per dags dato i Undercity igjen Lore wise. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Noen som spiller på Zenedar og som kan douse flames? Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 tror d er bare vi to som spiller på zenedar på forumet her ghraag Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Driter jeg i Submit er gammel Zenedar spiller btw Vi får han til å transferre tilbake Håpe på at han er old School Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 deathcow i guilden min kan douse btw, han er oldschool ku. snakka med han i går å han joiner på MC i dag. men han kommer te å neede på ingoten for alten hans Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 deathcow i guilden min kan douse btw, han er oldschool ku. snakka med han i går å han joiner på MC i dag. men han kommer te å neede på ingoten for alten hans Ingoten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå