Datasmurf Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Eller man blekker tidlig (rundt midnatt) fordi man har stått opp kvart på seks de siste dagene og får seg noen timer (les 8, 2 timer for lite for å være uthvilt til å døgne / game noen døgn) søvn før man er klar for å game, game, game. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Og der var jeg 80. Har jaggu meg vært 10 underholdende levler, selv om jeg har slacket og brukt lang tid. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg er en lvl 33 orc warrior på Aeria Peak, jeg dual et rart sverd og Ponged reaver( Husker ikke navn på sverd). Jeg har en god Dps på 50-600. (crit og ikke crit) Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Tror du muligens kan ha misforstått noe. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Jeg "blekker ut" rundt 21-tida når jeg står opp kl 05. Klarer bare ikke sitte oppe lengre, og ser heller ingen vits med det når jeg skal opp igjen kl 05. Tror jeg har mista WoW-genet, klarer rett og slett ikke å konsentere meg om quests i mere enn en times tid av gangen, før jeg begynner å alt-tabbe og surfe eller chatte, så dør jeg ingame, gidder ikke spawne og logger av. Endret 10. desember 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Christ! Har laget to nye kontoer med RAF invite denne uka (laget konto nr.2 pga. at den første ''gikk i dass'') som jeg skal bruke til å levle nye alts med, men begge har blitt sperret. Alt fungerer fint som bare det helt til jeg prøver å oppgradere kontoen via account management, hvor jeg kjøper key med blizzard online. I begge tilfeller har jeg dagen derpå fått mail ifrå blizzard om at kontoen har blitt banned/suspended pga en feil som oppstår under oppgraderingen. Greetings, This notice is being sent to inform you that we are unable to successfully process the recently requested electronic upgrade for World of Warcraft account [instert random account name]. As such, this account has been set to the account type which it was at before the electronic upgrade and no charges have been processed for this. In addition, in order to protect the security of both this World of Warcraft account and your payment method we have disabled access to this account to prevent potential abuse. Please contact the Blizzard Billing Support department by telephone via the phone numbers provided at http://www.wow-europe.com/en/support/accountbilling.html for further assistance. Please note that due to security concerns we will be unable to assist you via email. We apologize for the inconvenience this may cause and thank you for your patience in this matter. Regards, Blizzard Entertainment Europe http://www.wow-europe.com/en What's the deal here? Har penger på konto. Jeg kjøpte også paid character transfer dagen før jeg laget første RAF kontoen uten noe problem. Endret 10. desember 2008 av Dewd Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ring Blizzard? Norway: 800 12 277 (free) | 11:30 am to 08:00 pm (Paris time), on Wednesday. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 wise, RC nede hos deg ? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Fungerer Damagemeter bra nå? Eller bør jeg ta en annen? Lenke til kommentar
Scrunk91 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Vet noen når arena kommer ut? Begynner å bli lei.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Arena kommer vel 17, 18 eller vart det 19 ... ? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg har hørt noen si 20. Lenke til kommentar
keZ Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Fungerer Damagemeter bra nå? Eller bør jeg ta en annen? Recount ftw. jeg brukte damagemeter før, men syns den bugga en del, så har bytta til recount og syns den er bedre nå. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 17. er den eneste onsdagen rundt de datoene, tipper det blir den 17. da Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Men 16. er jo en tirsdag, så det tviler jeg på. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Sa det for fem sider siden, 17. Eneste onsdag i det tidsrommet og alt slikt piss kommer på en onsdag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 16 er for USA, selvsagt. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Fikk akkurat nå achivementen "Veteran of the wrathgate". Må bare si, Blizzard har ikke glemt gamle Warcraft 3 kunster, den in-game filmen var virkelig, virkelig, noe av det mest råeste, stemningsskapende, velkorigraferte stykket kunst jeg har sett. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ooh, jeg vet, jeg gråt og kom om hverandre mens jeg så den, samt mens jeg gjorde questene etterpå. Evig fapalicious! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå