Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Sikkert en liten spøk fra designerne. Alle vet at nerder elsker tiss og promp-humor.

Det første dyret som ble postet i Sporepedia i Spore av en bruker, var en kjempepenis-lignende sak. Den ble fjerna av utviklerne.

Men så møtte en anmelder i PC Gamer på dyr som bare bestod av en stor "ballepose" og ståpikk. Og den sto det "Made by: Maxis" på. Maxis er utviklerne, og dyrene som bebor alle verdenene i spillet plukkes tilfeldig fra Sporepedia, et bibliotek laget av brukere.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nok en gang skal jeg kaste med ut i WoW bølgen. Har i siste tiden spilt Everquest 2, men siden SOE ikke klarer å fikse den forbanna Character Transfer (Karakteren er på US server) siden sin, så ble jeg fristet å se min kjære samboer spille.

Lurer på hva slags klasses det er stor etterspørsel på i høyere level? Gjerne en DPS klasse. Har ikke så lyst til å spille Death Knight, siden det ser ut som alle gjør det for tida.

Lenke til kommentar

Tja, forsøk å 1 man Orgrimmar, hadde en nelf som forsøkte dette, klarte seg merksnodig nok ganske greit av den enkle grunnen at alle lot han komme seg til Thrall. Jeg tror han klarte 100 Hp av Thrall's liv men litt vanskelig å si når enn har rundt 1500k HP.

Lenke til kommentar
Tja, forsøk å 1 man Orgrimmar, hadde en nelf som forsøkte dette, klarte seg merksnodig nok ganske greit av den enkle grunnen at alle lot han komme seg til Thrall. Jeg tror han klarte 100 Hp av Thrall's liv men litt vanskelig å si når enn har rundt 1500k HP.

Mer sånn 5578k Hp :p +20 hordes som prøver og ødelegge.

Lenke til kommentar

Gad jeg hater idiotien til enkelte folk i dette spillet. Ikke faen om jeg klarer finne meg guild på warrioren min. Folk tror ikke at vi kan gjøre bra dps, selvom det er ganske så motsatt. Har vel de epicsa jeg kan få fra heroics, med unntak av våpen, men det virker bare som om folk ikke gidder ha flere enn en dpswarrior i guilden.

Slik jeg ser det er det guild or quit. Å farme heroics i evigheter er no fun! :@

Lenke til kommentar

Hva pleier du å ligge på i dps, M@R7!N?

Kan ha noe med hvordan du spiller også: Husker en kamerat av meg som ikke kunne skjønnte hvorfor ingen ville ha han med i raids etc., han var arms warrior i S1-gear, brukte 1h-sword + shield, og dpset med sunder armor, slam og heroic strike.

Lenke til kommentar

Mer sånn 5578k Hp :p +20 hordes som prøver og ødelegge.

Har vel slik sett egentlig ingen ting å si ettersom man er kjøttkake uansett :p

Lenke til kommentar
Gad jeg hater idiotien til enkelte folk i dette spillet. Ikke faen om jeg klarer finne meg guild på warrioren min. Folk tror ikke at vi kan gjøre bra dps, selvom det er ganske så motsatt. Har vel de epicsa jeg kan få fra heroics, med unntak av våpen, men det virker bare som om folk ikke gidder ha flere enn en dpswarrior i guilden.

Slik jeg ser det er det guild or quit. Å farme heroics i evigheter er no fun! :@

Kompis av med er TG-DPS warr... gjør vell godt over 3000 dps i blått/pre-naxx epix...

INGEN i guilden som er nær å matche han...

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...