Matsemann Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hva med: to mager som spellstealer crit buffen i storm peaks for så å bli summonet av en warlock og resten av gruppa? Burde funke fjell for den achievmenten der Haha, ja. Critter jo mellom 11-14k + 40% ignite på rundt 60% av kastene med den buffen. Og varer i to minutter^^ Lenke til kommentar
Pug Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Kordan vet du det? Er det noe patchnotes noe sted? Meg vil lese =) We're going to add some time to the completion timer in an upcoming patch so obtaining the achievement won't require the more extreme group compositions and strategies being used. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hva i svarte. http://www.wowhead.com/?item=39763 Fist med spellpower !? Den var ny. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Shamans kan da bruke fists ? Lenke til kommentar
Hanska Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Noen som vet den faktiske release-datoen til Season 5? Har hørt og lest så mye forskjelligt. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 16 desember mener jeg og huske det var. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) 13. eller 15. desember, er det ikke? EDIT: Var close da! Endret 8. desember 2008 av wise™ Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 visste det var rundt 15-19. 17. er eneste onsdag i den perioden Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er det bare meg som er sær, eller ser det ut som designteamet kunne tenkt seg litt om før de sa seg ferdig med Kirin Tor-tabarden? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er det bare meg som er sær, eller ser det ut som designteamet kunne tenkt seg litt om før de sa seg ferdig med Kirin Tor-tabarden? http://www.wowhead.com/?item=43157#comments:id=420208 Ganske mange som har reagert på den, ja. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Haha, se der, ja. Does anyone see how the bottom half is a giant golden &*!@#? Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Faber: Hvilken UI bruker du? Synes jeg har sett den før, men husker ikke navnet på den. Lenke til kommentar
Faber Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Faber: Hvilken UI bruker du? Synes jeg har sett den før, men husker ikke navnet på den. lyn's ui remake, en dude på elitistjerks forumet, tenkte jeg skulle remake ocularis sin, men huff slit:P cba^^ Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Yay, valorous t7 gloves på hunteren. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Fikk advarsel av GM nå, han mente jeg hadde ett støtende navn på Death Knighten min, cancerlot. tenkte cancer= disease og cancerlot= Lancerlot meen neida, han skifta navn på meg.. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Fin tabard over her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå