Slimda Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Vil ikke si bossen er kjempelett. Forstår taktikken godt, og kan lett gjennomføre det, men det blir et innmari kaos med 8 andre som må løpe frem og tilbake. Eksplosjonen har jo også 20 yards avstand, og det er farlig, det! Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Skal si deg hva som er kaos jeg, sartharion med 2drager oppe ^__^ Fikk drage nummer 2 til 10%, tarn imorra! Noen her som har tatt den med 2 drager? eller 3 for de saks skyld? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Nei, men vi tok sartharion med 7 stykker idag, bare for å teste han. Ingen som hadde prøvd det før, viser litt hvor enkelt det kan være Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Nei, men vi tok sartharion med 7 stykker idag, bare for å teste han. Ingen som hadde prøvd det før, viser litt hvor enkelt det kan være Sartharion er griseenkel uten adds. Prøv med adds. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 tank and spank uten adds. (og disse sjokkbølgene som man må være blind for å ungå) med adds er det hardc0re Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 yy, prøv å få 25 stykker til å bevege seg riktig i den fighten med 2 drager oppe =P men jævlig morro da =D Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hmm, fikk øksa fra Nagrand idag, og så teleporta jeg til Acherus(skulle lære nye skills for 3 levler også) så fant jeg ut at jeg kunne trenge litt weapon skill i øks også, så jeg slo på de dummyene, men jeg fikk ikke skill av det. Vitsen med og ha dem der da? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Teste damage og rotations. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Glory of the Hero, IN the bag Var faen ikke lett men det gikk! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Litt morsom +healing/spell, spesielt med tanke på at dette er en hellig kriger Lenke til kommentar
peryy Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Bare Gotta Go! igjen av Glory of the Hero nå klarer den med en liten porsjon flaks Nuket ned fra 75 til 34% i stad -.- men uflaks derfra og ned Stanga på den i hele natt selv, beste try på 4% Kan jeg spørre hva dere gjør når dere får flere tries? Når den er på 4% kan stoppeklokka være et par sekunder feil og det kunne ha gått, stopper dere virkelig all dps og bare dør eller finnes det en secret jeg ikke vet om her? Han graver seg under bakken, tiden renner da ut. Så vi wiper på adds å prøver igjen. Endret 8. desember 2008 av peryy Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nei, men vi tok sartharion med 7 stykker idag, bare for å teste han. Ingen som hadde prøvd det før, viser litt hvor enkelt det kan være Sartharion er griseenkel uten adds. Prøv med adds. Korleis er Sartharion med 1 add? betraktelig verre eller bare litt verre? No kan det nemnast at med gruppa me hadde sist(friends of friends pug) så var det chill.(ingen adds) Og vil alle dragane du lar væra i live komme ned og joine fighten? Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 kommer en og en med noe mellomrom, men blir fort mye å holde styr på, men mesteparten av folka våre døde pga Firewall eller shadowcrap på bakken... som melee er det faktisk jævla hardt å se de shadowgreiene om de kommer i melee, en gazillion spelleffects - 5 locks som spammer incenerate, aoe etc så forsvinne den effekten fra shadowgreia fort =P Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 var ikke så inmari lett å se det shadow greien som spell casters heller. alle death knightene bruker death and decay, = hele bakken blir rød + adds som er røde. døde aldrig men var ikke langt ifra ett parr ganger. Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Har diskutert til med folket i guildet osv om disc spec på priest. sånn jeg har specca nå har jeg helt ned til divine spirit og resten holy. hva er deres synpunkter på full disc ? er det værdt det liksom ? Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er det noe forskjell i loot på Sartharion med 1/2/3 drager oppe? Eller er det bare for achievement? Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 bedre loot om du har 1 eller 2 drager oppe. bedre loot + mount dropper om du har 3 drager oppe. altså han dropper 1 ekstra epic for hver drage du har oppe. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 hvor mye har "haste" å si. Hva gjør det. Skal jeg gå for mer haste eller crit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå