Kiruk Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Som sagt så har jeg bare levlet opp til rundt 200, men så og si alt jeg har laget for å levle JC har jeg kunne selge på AH. Men hvis hovedmålet ditt er å tjene penger så ville jeg nok gått for 2x gathering professions. Endret 6. desember 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 For bare penger er vel herbalism/skinning the way to go, men gud så kjedelig Lenke til kommentar
Athey Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg skal prøve herbalism/mining nå. Tror dere det vil bli effektivt? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Tjener godt med penger på det, men tar en stund å lvle opp. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg ville satset på mining og hearbalism jeg. Lenke til kommentar
Athey Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Høres flott ut. Tusen takk for hjelpen! Tilbake til lvlingen... Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 hvorfor ha de to? kan ikke tracke begge uansett..ender bare opp med å farme herbs uansett siden det er verdt mest - med skinning kan du hvertfall skinne mobs du ser rundt omkring mens du farmer herbs Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det kan være at skinning og herbalism/mining er lurere, men jeg har en alt hvor jeg har både mining og herbalism. Det funker greit hvis du klarer å huske på og skifte tracking, og gatherer + databasen fra wowhead hjelper betraktelig. Da får jeg opp på minimappet hvor ting er uansett, og kan skifte til riktig tracking for å se om noe har spawnet der. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Bare Gotta Go! igjen av Glory of the Hero nå klarer den med en liten porsjon flaks Nuket ned fra 75 til 34% i stad -.- men uflaks derfra og ned Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Heroic Homerun burde være en achievement :x Eneste bossen vi virkelig wipa på var vel boss nr.2 i Ahn'kahet. Har også fått cirka 12-14 achivements på drake uten å virkelig prøve. Endret 7. desember 2008 av PSV Lenke til kommentar
peryy Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Bare Gotta Go! igjen av Glory of the Hero nå klarer den med en liten porsjon flaks Nuket ned fra 75 til 34% i stad -.- men uflaks derfra og ned Stanga på den i hele natt selv, beste try på 4% Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Kan jeg spørre hva dere gjør når dere får flere tries? Når den er på 4% kan stoppeklokka være et par sekunder feil og det kunne ha gått, stopper dere virkelig all dps og bare dør eller finnes det en secret jeg ikke vet om her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Noen som vet hvordan man fjerner chatframe-ikonet fra prat-addonen? edit: fikk det til, fjernet copychat! Endret 7. desember 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
binko Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Der var abonnement avbestilt. Finnes ikke gnist lenger. Så utrolig kjipt det var å levle. Så virkelig fram til det, gleda meg lenge og greier. Men desverre. Kan hende jeg plukker det opp om et par måneder... Kommer nok tilbake en gang eller to. It's been a great life in a great world.. of warcraft! /resign. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Samme her. Gnisten er borte. Har abennoment til 22/12 - men den siste uken har jeg vært innpå 2 min for også logge ut igjen. Snakkes senere Blinko! Lenke til kommentar
Rest1peace Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Noen her som kunne sendt meg en pm med en flott flott leveling specc til rogue=)? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Sjekk wowwiki.com, de har et fint skriv om nettopp det emnet, mener jeg i alle fall, tror det var der jeg leste rundt leveling specc til min rogue Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Herre jesus, Grobbulus er den desidert verste bossen vi har vært borti. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Sto og stanget litt der vi og, men bare la retardsa få prøve seg noen ganger så er den kjempe lett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå