Matsemann Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Fikk 3x Orb of Deception idag. 2 stykker droppa fra samme mob, faktisk. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hvor fikk du de fra da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Mob i Feralas som spawner hver 6.? time, han dropper. Link. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Vel, tilfeldig hvem som spawner, og de har mellom 1-13% sjanse for å droppe den. Så ganske overraskende at jeg fikk 3 på 2 kills Lenke til kommentar
zennox Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Noen Hordes på Grim Batol her som kan låne meg 300 gold? Har levlet til 60 med RaF, og nå mangler jeg en del $ til epic mount. Dersom du har en alliance char på Haomarush eller en horde på executus så kan jeg gi tilbake der. Hvis ikke så skal jeg sørge for at du får gullet ditt relativt fort, regner med jeg vil tjene en del i 60-70 På forhånd takk Edit: Heter Queonn ingame. Går og legger meg nå, men vil nok være online store deler av morgendagen. Endret 6. desember 2008 av zennox Lenke til kommentar
Insense Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Mob tagging får deg ikke bannet med mindre du gjør det i et instance ved å leave group. Nå har det seg slik at du gjerne gjør det i et instance ved å leave group når du skal power levle. Men det er riktig ja, du blir bare bannet om du gjør det i et instance. Lenke til kommentar
Rujahu Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Endelig 80. Har slacka mye når det gjelder å levle, men gikk fra 77-80 fra torsdag til fredag. Måtte skjerpe meg, ellers hadde jeg aldri kommet opp Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ah, 2x t7 + timed stratholme timed run mount ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Nice ... Grats ^^ Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Har et problem med at X-PERL (addon) funker på alle characters unntatt mainen min, noen ideer? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Bah, farmet 200x saronite ores og prospected.. resultatet var 4 blue gems.. Føler meg snytt Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hehe blizzard har en trojansk hest i wow som noen antivirus ikke er noe glad i. Den sjekker hva slags spekks folk har på maskinene sine, så blizzard vet hva de må ta hensyn til ved eventuelt oppgradering av grafikken Uhm, what. Du snakker kanskje om Warden? Nei. Var en periode avasten klikka på wow, da jeg da søkte opp feilmeldingen fant jeg en bluepost som forklarte at de hadde patcha med noe som ligna på en trojansk henst, men at det eneste denne gjorde var å sjekke hardwaren på pcen din å rapportere tilbake, så de ved en eventuel grafikk oppdatering ikke oppdaterer så heftig at de mister spillere =). Den har senere blitt godkjent av avast. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Bah, farmet 200x saronite ores og prospected.. resultatet var 4 blue gems.. Føler meg snytt Er ganske random ja. Fikk tilsammen 7 bluegems av 2 stacks for en stund tilbake. Noen her som har tenkt skaffe seg den motorsykkelen? Sitter med 14k g nå, og vurderer skaffe meg en. Trenger bare litt rep for schematicen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Får ikke Auctioneer til å virke etter WotLK : < Irriterer vettet ut av meg, hver gang jeg starter opp WoW med Auctioneer i addon-mappa, så kommer det opp at den ikke er kompatibel og nå blir slettet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Last ned ny auctioneer, da. Siste ver på curse.com funker kjempefint. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Ah, 2x t7 + timed stratholme timed run mount ^^ Give mount + t7 + staff kk? Fikk 3 blå ting da jeg dinga 80, men etter det har det vært stilt ja /emo Endret 6. desember 2008 av bandreas Lenke til kommentar
Athey Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Jeg har nå gått lei av blacksmithing ettersom jeg må bruke alle bars og ores jeg får fra mining på dårlige hvite ting. Jeg leter derfor etter noe å erstatte blacksmithing med, og jeg vil helst tjene en del, men det må være billig å lvle opp. Hva med jewelcrafting, engineering eller inscription? Kan jeg f.eks. velge Mining og Herbalism, Eller er det dumt å ha to gathering professions? Endret 6. desember 2008 av Athey Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg har tjent ganske godt på å levle JC. Er bare level 46 med den characteren så jeg er ikke sikker på hvordan det er høyere opp. Lenke til kommentar
Athey Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg synes JC virker spennende på grunn av trinkets og ringer osv, men hva er det man tjener penger på som JC? Hadde man ikke tjent mer på å bare selge ores/bars? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå