Orcuz Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hehe blizzard har en trojansk hest i wow som noen antivirus ikke er noe glad i. Den sjekker hva slags spekks folk har på maskinene sine, så blizzard vet hva de må ta hensyn til ved eventuelt oppgradering av grafikken Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 verste var jo at den tok knekken på repair.exe også vettu, så nå må de RE-INSTALLERES! For se om det å få wow.exe og repair.exe sendt fra kompisen min gjør susen først hvert fall Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg syns synd på deg, på grunn av at dine grunnkunnskaper i wow er så lave. Tank og spank? Vet du hvor taktisk du må sette healerne for i det hele tatt holde off-tanken oppe? Er nok ikke nok med 2 paladins og en rogue som kan bandage. Hvis du bruker litt mer tid på å lese om abilties, oppsett, mekanismer, så hadde du vel kanskje hatt et annet svar. Hvordan kan det bli MER tank and spank enn Patchwerk? Man må ikke sette healerne taktisk i det hele tatt, bare de healer nok. Patchwerk har to abilities. Melee hit og hateful strike. Det er bare to mekanismer i fighten, som er "Gjør damage og heal", og ha lavere HP enn offtanken. Patchwerk ER en veldig lett fight om man bare har gear til det. Alt snakket ditt om oppsett, mekanismer og abilities er bare bullshit. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 God ettermidag Har akk. gått til anskaffelse av WotLK, og lurte derfor på om noen kunne gi meg en guide for hvor jeg eventuelt burde begynne å levle? Gjerne en "guide" fra 70-80, om du forstår. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 start i Houling fjord deretter fortsetter du til Borean tundra Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Du kan da levle til lvl 74 både i borean tunda og howling fjord da... Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hva er best Howling eller Borean? Er 70, ikke 68 Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg kjørte Borean med warrioren min, mens jeg kjørte Howling med Warlocken. Selv syntes jeg Borean var mye 'gøyere'. Dog, det er nok bare en smakssak. Ang. hvor fort det gikk, så følte jeg at det gikk fortere i Borean. Men det har nok sikkert noe med at jeg var ferdig med eksamener, mens kompisene mine ennå satt å øvde - slik at jeg spilte morgen til kveld og gjorde zonen ferdig på en halv dag Lenke til kommentar
veluci Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 hei.. er fury warrior eg da.. og har funnet fatt i 2 brukbare 2h weps.. noen som kan fortelle meg om noen fete enchants eg kan ordne til??? Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Føler ikke det er veldig mye vits å bruke mye penger på 'fete' enchants når du helt sikkert kommer til å erstatte de innen 10 quests. Hvis du derimot har to gode våpen fra endgame TBC: Kjør berserking og mongoose Eller så finner du sikkert et par +STR som funker. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 er lvl 75, og det er nokk det beste eg kan få fatt i.. blåe våpen med over 140 dps på begge 2.. hvilke enchants passer for meg å ta på de da? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 er lvl 75, og det er nokk det beste eg kan få fatt i.. blåe våpen med over 140 dps på begge 2.. hvilke enchants passer for meg å ta på de da? gå på thottbot.com eller wowhead.com finn enchantnings porffen og se hva dem kan lage ? Lenke til kommentar
veluci Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 kan vell også si att eg har litt lyst på enchants som ser litt tøff ut, og gir utslag på våpenet om dere skjønner Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 kan vell også si att eg har litt lyst på enchants som ser litt tøff ut, og gir utslag på våpenet om dere skjønner jahaa.. du er en som er ute etter looks i steden for kvalitet? veit ikke hav de nye enc'sa gjør. og gå på thottbot.com og see etter screenies Lenke til kommentar
veluci Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 kan vell også si att eg har litt lyst på enchants som ser litt tøff ut, og gir utslag på våpenet om dere skjønner jahaa.. du er en som er ute etter looks i steden for kvalitet? veit ikke hav de nye enc'sa gjør. og gå på thottbot.com og see etter screenies hehe.. tenkte vell egentlig begge deler eg da... men sånn er no det. får sjekke litt rundt da visst ingen hadde noen tips og komme med Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Blir vel 50/85 AP eller Mongoose, da. Enchant Weapon - Greater Potency Enchant 2H Weapon - Greater Savagery Enchant Weapon - Mongoose Endret 5. desember 2008 av wise™ Lenke til kommentar
Tearjerker Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 start i Houling fjord deretter fortsetter du til Borean tundra hmm. jeg tok det andre veien. men det har jo egentlig ikke noe å si. men jeg synes fowling fjord er den beste lvl plassen Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hehe blizzard har en trojansk hest i wow som noen antivirus ikke er noe glad i. Den sjekker hva slags spekks folk har på maskinene sine, så blizzard vet hva de må ta hensyn til ved eventuelt oppgradering av grafikken Uhm, what. Du snakker kanskje om Warden? Lenke til kommentar
Insense Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 God ettermidag Har akk. gått til anskaffelse av WotLK, og lurte derfor på om noen kunne gi meg en guide for hvor jeg eventuelt burde begynne å levle? Gjerne en "guide" fra 70-80, om du forstår. Jame's leveling guide, best ever Alliance - Jame's Alliance leveling guide Horde - Jame's Horde leveling guide Guiden er foreløpig bare til 75, men blir oppdatert ganske fort. De fleste er enige om at dette er den beste levling guiden på nett, til og med bedre enn de man betaler for. Selvfølgelig ikke kjappere en mob-tagging (google-it). Men nå som det kan få deg bannet/suspended, som Athene+Crew, vil jeg anbefale Jame's leveling guide foran mob-tagging. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Mob tagging får deg ikke bannet med mindre du gjør det i et instance ved å leave group. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå