Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg syns synd på deg, på grunn av at dine grunnkunnskaper i wow er så lave. Tank og spank? Vet du hvor taktisk du må sette healerne for i det hele tatt holde off-tanken oppe? Er nok ikke nok med 2 paladins og en rogue som kan bandage. Hvis du bruker litt mer tid på å lese om abilties, oppsett, mekanismer, så hadde du vel kanskje hatt et annet svar.

Hvordan kan det bli MER tank and spank enn Patchwerk?

Man må ikke sette healerne taktisk i det hele tatt, bare de healer nok.

Patchwerk har to abilities. Melee hit og hateful strike. Det er bare to mekanismer i fighten, som er "Gjør damage og heal", og ha lavere HP enn offtanken.

Patchwerk ER en veldig lett fight om man bare har gear til det. Alt snakket ditt om oppsett, mekanismer og abilities er bare bullshit.

Lenke til kommentar

Jeg kjørte Borean med warrioren min, mens jeg kjørte Howling med Warlocken. Selv syntes jeg Borean var mye 'gøyere'. Dog, det er nok bare en smakssak. Ang. hvor fort det gikk, så følte jeg at det gikk fortere i Borean. Men det har nok sikkert noe med at jeg var ferdig med eksamener, mens kompisene mine ennå satt å øvde - slik at jeg spilte morgen til kveld og gjorde zonen ferdig på en halv dag :)

Lenke til kommentar
kan vell også si att eg har litt lyst på enchants som ser litt tøff ut, og gir utslag på våpenet om dere skjønner

jahaa.. du er en som er ute etter looks i steden for kvalitet?

veit ikke hav de nye enc'sa gjør. og gå på thottbot.com og see etter screenies :D

hehe.. tenkte vell egentlig begge deler eg da... men sånn er no det. får sjekke litt rundt da visst ingen hadde noen tips og komme med :)

Lenke til kommentar
God ettermidag :) Har akk. gått til anskaffelse av WotLK, og lurte derfor på om noen kunne gi meg en guide for hvor jeg eventuelt burde begynne å levle? Gjerne en "guide" fra 70-80, om du forstår.

Jame's leveling guide, best ever

Alliance - Jame's Alliance leveling guide

Horde - Jame's Horde leveling guide

Guiden er foreløpig bare til 75, men blir oppdatert ganske fort. De fleste er enige om at dette er den beste levling guiden på nett, til og med bedre enn de man betaler for. Selvfølgelig ikke kjappere en mob-tagging (google-it). Men nå som det kan få deg bannet/suspended, som Athene+Crew, vil jeg anbefale Jame's leveling guide foran mob-tagging.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...