Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var det bare 5 bosser igjen i WotLK, og så har vi clearet det.

Men må si jeg er meget skuffet over utfordringene. Eneste utfordringen jeg har vært borti så langt var Patchwerk, også den største seieren da vi hadde fått han ned.

Noen som har hørt noe som helst om Ulduar eller vet om det blir beta server testing på Ulduar?

 

 

Hvordan kan patchwerk være en utfordring? Har du nok dps, så har du nok dps og ellers er det jo bare tank 'n spank...

 

Blizzard har jo uansett sagt at det skal bli vanskeligere etter hvert. Det som er forskjellig nå er at læringskurven for nybegynnere ikke er like bratt, så man får en mer jevn overgang fra heroics til raid (i motsetning til slik det var i TBC).

 

 

 

 

Jeg syns synd på deg, på grunn av at dine grunnkunnskaper i wow er så lave. Tank og spank? Vet du hvor taktisk du må sette healerne for i det hele tatt holde off-tanken oppe? Er nok ikke nok med 2 paladins og en rogue som kan bandage. Hvis du bruker litt mer tid på å lese om abilties, oppsett, mekanismer, så hadde du vel kanskje hatt et annet svar.

 

Og jeg synes synd på deg som faktisk må gå til personangrep for å forsvare deg.

 

Dessuten:

We know heroics and raids are a little easy right now, and we're okay with that. Consider:

 

1) If you're 80 already, you are a relatively hardcore player. Most WoW players are not 80 yet. If it's easy for you, it's not easy for everybody.

 

2) We want more players to see the content. Naxxramas and Malygos are cool! We want people to see them. Heck, we brought Naxx back in part because so few people had seen it.

 

3) Very few of the people who are saying WoW is EZ mode have done Satharion with 3 drakes yet. Give that a shot then get back to us. :)

 

4) Ulduar will be harder. It still might be do-able by more than the most elite 5% of players, but it will be a lot more challenging. And we'll continue to have "hard modes" that are even more challenging. We'll make sure some of these challenges offer appropriate rewards.

 

5) We knew we were messing with class balance quite a bit, so it's nice that things are a little easier right now. It gives the players time to learn the new spells and abilities and gives us a chance to see how things really work out in the actual game with thousands of people beating on the mechanics. We'll continue to make adjustments as necessary. It's an MMO. Things change over time.

A couple more points about Naxx: many of the guilds who cleared it quickly already knew the encounters from 40-player days, AND were allowed to practice extensively on beta. By contrast we gave players very little exposure to Kil'jaeden on the PTR.

 

But really, trying to slow down worldwide progression by making encounters insanely difficult is a losing proposition. We're in the world now of professional guilds with corporate sponsors and players willing to put in enormous numbers of hours and attempts. We can certainly (and will) make very challenging encounters for which guilds can take pride in server firsts. However, I would not expect to see encounters that are so difficult that the entire WoW community wipes on them for months before achieving success. I just don't know if that game exists anymore.

Fra her.

Lenke til kommentar

Patchwerk har ca 4.3 millioner liv i 10-mann. Om du har 3 healere, så har du 7 stk som må presse ut gjennomsnittlig 1700 DPS for å ta han på 6minutters-linja. That's it.

 

*edit*

 

med tanke på at jeg som katt i Tank-spec ligger på en rundt 2.5k, sammen med rogue og fury-warrior, burde dette gå rimelig enkelt.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...