Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda. Men føles så rart at "behovet" forsvant så over natta. Var liksom ikke noe gnist. Virker som folk rundt meg slutter og, så blir vel litt påvirka av det og kanskje. Jeg har aldri likt levledelen uansett... :p

 

Hmm. Tja. Kanskje jeg kjøper en ny periode. Kanskje jeg ikke. Den zom lever får ze.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg spiller kun i helgene, såsi. Så har gode pauser, men lysten til å sette meg ned å bruke mye tid i helga for å levle frister ikke. Når jeg først kommer til 80, så har jeg ikke mulighet for å bli med på raids med fremgang pga jeg ikke kan være med andre dager på sånne lange møter enn i helgen.

 

Om jeg skal rolle 100% pvp vil jeg heller ikke være online nok til at jeg finner meg en god arenamate som har gear eller som spiller mye, slik at han er god.

 

Altså; Uansett om jeg kommer til 80 eller ei, så tror jeg ikke at jeg får nyti spillet slik som jeg vil.

Lenke til kommentar
Noen som kan gi meg en pekepinn på hvor mye av de forskjellige healing-stats en resto shaman trenger før hen begynner å heale på nivå 80? Har vært litt slapp med å ta vare på quest rewards, og har knapt noe å tre på meg nå som jeg vil specce om.

Skamløs selvquote! Fint om noen kunne hinte om hvor mye hardere en heroic er enn en normal i WotLK. :)

Lenke til kommentar
Noen som kan gi meg en pekepinn på hvor mye av de forskjellige healing-stats en resto shaman trenger før hen begynner å heale på nivå 80? Har vært litt slapp med å ta vare på quest rewards, og har knapt noe å tre på meg nå som jeg vil specce om.

Skamløs selvquote! Fint om noen kunne hinte om hvor mye hardere en heroic er enn en normal i WotLK. :)

Jeg har aldri heala i normal, men første gang som restoshaman i heroic var stress :p Gå noen til å lage gear til deg. LW kan lage no stormhide eller noe. Selv samla jeg opp blått fra normals og quests

Lenke til kommentar
Noen som kan gi meg en pekepinn på hvor mye av de forskjellige healing-stats en resto shaman trenger før hen begynner å heale på nivå 80? Har vært litt slapp med å ta vare på quest rewards, og har knapt noe å tre på meg nå som jeg vil specce om.

Skamløs selvquote! Fint om noen kunne hinte om hvor mye hardere en heroic er enn en normal i WotLK. :)

 

 

Har enda ikke speccet resto da behovet ikke har vært der, men jeg sitter på rundt 1350 healing med Earthliving Weapon og 390 mp5 med Water Shield, samt Elemental-spec. Vil tro det skal virke da jeg har vært med på heroic der healer (restodruid) hadde 970 healing, og det gikk fint for seg.

Lenke til kommentar

Da var det bare 5 bosser igjen i WotLK, og så har vi clearet det.

Men må si jeg er meget skuffet over utfordringene. Eneste utfordringen jeg har vært borti så langt var Patchwerk, også den største seieren da vi hadde fått han ned.

Noen som har hørt noe som helst om Ulduar eller vet om det blir beta server testing på Ulduar?

Lenke til kommentar
Da var det bare 5 bosser igjen i WotLK, og så har vi clearet det.

Men må si jeg er meget skuffet over utfordringene. Eneste utfordringen jeg har vært borti så langt var Patchwerk, også den største seieren da vi hadde fått han ned.

Noen som har hørt noe som helst om Ulduar eller vet om det blir beta server testing på Ulduar?

 

Hvordan kan patchwerk være en utfordring? Har du nok dps, så har du nok dps og ellers er det jo bare tank 'n spank...

 

Blizzard har jo uansett sagt at det skal bli vanskeligere etter hvert. Det som er forskjellig nå er at læringskurven for nybegynnere ikke er like bratt, så man får en mer jevn overgang fra heroics til raid (i motsetning til slik det var i TBC).

Lenke til kommentar
Da var det bare 5 bosser igjen i WotLK, og så har vi clearet det.

Men må si jeg er meget skuffet over utfordringene. Eneste utfordringen jeg har vært borti så langt var Patchwerk, også den største seieren da vi hadde fått han ned.

Noen som har hørt noe som helst om Ulduar eller vet om det blir beta server testing på Ulduar?

 

Hvordan kan patchwerk være en utfordring? Har du nok dps, så har du nok dps og ellers er det jo bare tank 'n spank...

 

Blizzard har jo uansett sagt at det skal bli vanskeligere etter hvert. Det som er forskjellig nå er at læringskurven for nybegynnere ikke er like bratt, så man får en mer jevn overgang fra heroics til raid (i motsetning til slik det var i TBC).

 

 

 

Jeg syns synd på deg, på grunn av at dine grunnkunnskaper i wow er så lave. Tank og spank? Vet du hvor taktisk du må sette healerne for i det hele tatt holde off-tanken oppe? Er nok ikke nok med 2 paladins og en rogue som kan bandage. Hvis du bruker litt mer tid på å lese om abilties, oppsett, mekanismer, så hadde du vel kanskje hatt et annet svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...