zennox Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hoho... Glad jeg sa opp Telehor for leeeeeeeeeeeenge siden! Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Noen som kan gi meg en pekepinn på hvor mye av de forskjellige healing-stats en resto shaman trenger før hen begynner å heale på nivå 80? Har vært litt slapp med å ta vare på quest rewards, og har knapt noe å tre på meg nå som jeg vil specce om. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Har også telenor, og hadde innloggingsproblemer. Tenkte jeg skulle si ifra om at det fungerer igjen nå. I hvert fall for meg. Endret 4. desember 2008 av Inxs Lenke til kommentar
lperik Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Gjelder ikke bare Telenor-kunder. Sitter her med Canal Digital bredbånd, alt går sørpetregt, forumet her, nettbank, wow står fast på "connection" og gir tilslutt feilmelding, en haug med andre sider som timer ut. OG som vanlig; ringer Canal Digital å sier ifra om dette, men de får jo kontakt med modemet mitt så da er det ingenting i veien, og ikkefaen om de gidder å høre på hva som egentlig er problemet. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Dette er jo berre lekkert akkurat i kveld, som er første kvelden vi skal prøve oss i Naxx. Null addons og null VT. Gogo Telenor! Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 heh.. Hva er greia a? Hackers : P Haug med sider som det bare står siden kan ikke vises : S + At WoW ikke fungerer, jeg som hadde tenkt til å kjøpe epic flying idag.. Har Telenor btw : / Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ikke noe problemer her, bortsett fra at jeg sliter med cl_flushentypacket på cs konstant. (Gir lagg på 3 sekunder. Ofte DC også.) Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Isj, nå har jeg ikke noe som helst lyst til å spille i det hele tatt. Er ikke fristende å plukke opp 74 magen igjen. Litt rart, har jo vært veldig spennende en stund - nå er det full stopp. Tja.. Maybe this is the end. I så fall er det konto på G. Sukk. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Snart 3 timer uten noe WOW Flere som enda sliter? Lenke til kommentar
Pepzi90 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Noen som er flinke med macros? Ønsker en macro som priesten min kan bruke; heale en i gruppa som har mindre enn x prosent hp igjen Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Du vil virkelig begynne å macroheale? Du er ny til den rollen forstår jeg. Lenke til kommentar
Pepzi90 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det var et hjelpsomt svar Tro meg, den jeg skal heale har ingenting i mot macro healing Vet du om den typen macro jeg leter etter? :/ Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det var et hjelpsomt svar Tro meg, den jeg skal heale har ingenting i mot macro healing Vet du om den typen macro jeg leter etter? :/ det finnes ikke. Lenke til kommentar
Pepzi90 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Slacking ftw... Kjipt at det ikke finnes Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Isj, nå har jeg ikke noe som helst lyst til å spille i det hele tatt. Er ikke fristende å plukke opp 74 magen igjen. Litt rart, har jo vært veldig spennende en stund - nå er det full stopp. Tja.. Maybe this is the end. I så fall er det konto på G. Sukk. Du er ikke aleine. Jeg slutta på priesten min (lvl 72). Frister ikke å spille wow i det heletatt. Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Isj, nå har jeg ikke noe som helst lyst til å spille i det hele tatt. Er ikke fristende å plukke opp 74 magen igjen. Litt rart, har jo vært veldig spennende en stund - nå er det full stopp. Tja.. Maybe this is the end. I så fall er det konto på G. Sukk. Du er ikke aleine. Jeg slutta på priesten min (lvl 72). Frister ikke å spille wow i det heletatt. Hmmm. Starte klubb? Nei ass. Veit ikke hva jeg gjør. Koster jo penger det her og, så... NOADVERTISINGACCOUNT Lenke til kommentar
Grand Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Isj, nå har jeg ikke noe som helst lyst til å spille i det hele tatt. Er ikke fristende å plukke opp 74 magen igjen. Litt rart, har jo vært veldig spennende en stund - nå er det full stopp. Tja.. Maybe this is the end. I så fall er det konto på G. Sukk. Du er ikke aleine. Jeg slutta på priesten min (lvl 72). Frister ikke å spille wow i det heletatt. Samme her, hadde gleda meg. Men nå har jeg ikke spilt på shammyn på en uke, lvl 75 også sa det stopp Lenke til kommentar
zennox Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Isj, nå har jeg ikke noe som helst lyst til å spille i det hele tatt. Er ikke fristende å plukke opp 74 magen igjen. Litt rart, har jo vært veldig spennende en stund - nå er det full stopp. Tja.. Maybe this is the end. I så fall er det konto på G. Sukk. Du er ikke aleine. Jeg slutta på priesten min (lvl 72). Frister ikke å spille wow i det heletatt. Samme her, hadde gleda meg. Men nå har jeg ikke spilt på shammyn på en uke, lvl 75 også sa det stopp Hvorfor vil dere ikke spille? :S Lenke til kommentar
Grand Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) boring, enkelt å greit. Satser på at Wow suget kommer etterhvert. Endret 4. desember 2008 av Steammachine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå