Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Igår hadde vi achievementen: Gotta go! på 2% før timeren gikk ut.

Prøvde i rundt 4 timer på å få den achievementen, men den gang ei. Nå pimpa ikke vi gruppa med mage og warlock, for å spellsteale buff fra icecrown, men men.

Mangler bare den nå for proto drake. :O

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann Andeby, og takk til Nazrm som gjorde meg oppmerksom på denne tråden.

Først - hvilken klasse er du, og hva heter din character? Du beskylder meg for å jakte rundt i Storm Peaks etter folk med lav health, uten å vite hva jeg gjorde før du støtte på meg. Jeg fløy rundt i Storm Peaks i lang tid mens raidleaders bestemte hvem som skulle være med i Naxxramas i dag, og jeg gikk på det jeg fant av horde. Dette uavhengig av hvor mange, hvilke klasser, hvilken level og hva de gjorde på.

Jeg gikk vel på en 2-3 stykker som holdt på i mineområdet, det var de eneste som ikke kunne forsvare seg selv. Jeg gikk også på i situasjoner hvor jeg ikke hadde sjanse til å vinne men kunne ta ned en eller to før jeg døde selv. Jeg havnet i 1 vs. 2, 1 vs. 3 og 2 vs. 4. Jeg vil ikke beskyldes for å være feig, ettersom jeg gikk på ved enhver anledning hvor jeg hadde sjanse til å ta noen. Såklart stakk jeg unna for en stund hvis jeg akkurat hadde resset, ettersom sjansen for å ta noen da var relativ lav.

Ellers så var Bear^s generalisering av meg artig lesestoff - bare det faktum at jeg er her og svarer for meg burde motbevise det han skrev. /spit er noe jeg bruker av roleplayig-grunner, og for å fyre opp til mer PvP. ;)

Mvh. Thethiala, som er mye snillere IRL enn in-game. :D

Jeg vet jeg er litt sen med svar nå, men var uten nett i hele dag. Jeg vet jeg spiller på en PvP-server, men jeg synes uansett det er ganske unødvendig å fly etter meg for så å komme ned hver gang jeg har under 5000 hp.

Navnet på characteren jeg så deg med er Signum, jeg var i gruppe med sagehoof og Ridicator. Jeg spiller retrib pally (Som deg :)).

Det var en del sint snakk om deg i /1 og litt sånt, men jeg orker ikke noen stor krangel om sånt som dette, det forandrer ingenting uansett. Jeg vil bare si at når noen følger etter deg og tar deg hver urettferdige annledning de får der de er garantert og vinne blir ekstremt iriterende i lengden.

Lenke til kommentar

I går var vi noen som skulle skaffe Jenkins-tittelen. Han ene i gruppa, en 61 DK, klikka omtrent i vinkel fordi han var i gruppe med flere lvl 80. Han ene i 80 sa til han "I add you to friend list" og han svarte "OOOOOMMMMGGG, this is the luckiest day of my life, thank you so much!" og han skulle /w vennene sine for å fortelle dette. Han knelte også foran han ene i 80.

Sjarmerende fyr :)

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke beskyldes for å være feig, ettersom jeg gikk på ved enhver anledning hvor jeg hadde sjanse til å ta noen. Såklart stakk jeg unna for en stund hvis jeg akkurat hadde resset, ettersom sjansen for å ta noen da var relativ lav.

Haha. Kan meddele at jeg har akuratt samme instilling, tvert jeg ser en alliance og føler at sjangsen for at jeg går helskinnet ut av kampen er til stede, så fyrer jeg løs. Jeg spiller forresten Horde på Grim Batol, så du får møte meg og prøve å ganke meg en gang :p (Hvilket ikke skulle være allverden, ettersom jeg ikke har kommet meg lengre enn level 50. Mainen er 80 skulle det være noe tvil)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...