Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Vet ikke Thet, skal bedømme det når jeg er sikker på at du kommer helt 100% alene :p

 

Eneste gangen jeg ikke var alene var når jeg hjalp en lv 78 warlock i guilden min (Marïe), ettersom hun ble ganket av lv 80 rogue og paladin. Det eskalerte og endte opp med oss to mot en warrior, en hunter, en rogue til og de to jeg allerede har nevnt. Good fun. :D

 

Om man syter over å bli ganket på Grim Batol, så er man på feil server.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spiller og på GB på ally og kan si at jeg føler jeg ble ganka MYE mer enn noensinne før av horde på Grim Batol enn noen andre servere.

Jeg prøver å være en hyggelig fyr som i eksempelet mitt under her, men enkelte ganger får jeg nok.

 

En druid og en mage drev på med en elite, jeg hjalp til, gjorde dmg på moben og når den døde hadde druiden som tanka ~10-20% hp, så jeg vil tro at hjelpen min var ganske nyttig.

10 sek før moben døde fant magen ut at han skulle fyre av pyroblast på meg etterfulgt av et par fireballs, jeg trodde jeg var trygg og fulgte ikke med, tenkte jeg fikk noe aoe e.l. på det første og når jeg fant ut at det var magen hadde jeg forebearance fra vinger og døde.

 

Hvis noen ser Brardozorro(magen), så bare gank, det kommer jeg til å gjøre, inkludert x antall andre hordes jeg møter som så mye som virker som de kan være offensive, hvis dere blir ganka av meg kan dere takke Brardozorro for det meste.

 

Mvh. Quacia, og ja så barnslig lar jeg meg selv få være :>

Lenke til kommentar
Vet ikke Thet, skal bedømme det når jeg er sikker på at du kommer helt 100% alene :p

 

Eneste gangen jeg ikke var alene var når jeg hjalp en lv 78 warlock i guilden min (Marïe), ettersom hun ble ganket av lv 80 rogue og paladin. Det eskalerte og endte opp med oss to mot en warrior, en hunter, en rogue til og de to jeg allerede har nevnt. Good fun. :D

 

Om man syter over å bli ganket på Grim Batol, så er man på feil server.

 

Er på PvE server, Bronzebeard, nettopp fordi jeg synes "ganking" er forferdelig irriterende, men gidder ikke klage over det så jeg holder meg heller unna PvP servere så får de som vil holde på med det heller holde på med det.

 

Grunnen til at jeg sa det med å ikke være alene er at jeg selv dessverre har vært vitne til annen oppførsel. Var merket PvP og ventet på en kompis av meg som skulle boostes gjennom Zul'Farak. En gjeng på 4 allience bestemte seg for å gjøre et forsøk på livet mitt, det endte med 3 gnomer og 1 nelf liggene for mine føtter. Siden kompisen min ikke hadde kommet tok jeg meg en drink og satte meg ned for å vente. Etter 4 minutter sto der 21, ja jeg talte, 21 allience level 70 på dørterskelen min. Jeg tror jeg fikk sagt "Geep" før døde inntraff men er ikke sikker.

 

Dette er tilfellet på Bronzebeard om man er merket PvP. Hovedregel er at en PvP markert gnome er somregel åten på en allience fiskestang. Nappet i en gang ved et uhell noe som endte med 6 allience på nakken.

 

Så jeg snakker erfaring fra min server når det gjelder flokkopptreden, det er dog flere forskjellige arter innenfor PvP så jeg skal ikke artsbestemme deg helt før jeg har gjort nærmere observasjoner :)

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Sånn. Da er 40% av Naxx Cleara i 10mann. Spider-wing og Plague-wing tok vi rimelig enkelt.

Dansebossen var latterlig enkel, men to av healerene og 3 av DPSene feilet. Så vi 5-manna bossen.

 

Men trenger nok litt bedre gear, fikk bare 2.7k DPS på Loatheb(healbot), mens fury-warrioren fikk 4.1k.

 

*edit*

 

Og så tok vi Sartharion uten noen levende drager. Latterlig enkelt, men såklart døde ene healeren... Føler på meg at den healeren er en smule dårlig.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Dagens random gladsak...

 

Nå har de ENDELIG åpnet migration ifra mine servere. Jeg kansellerte min subscription fordi alle serverne mine var overfylte. Og nå er migration åpen for ALLE mine servere! Faktisk litegrann snodig... må være et kosmisk sammentreff av de sjeldne... men jeg har level 70+ alliance på Bronzebeard, Bronze Dragonflight, Kul Tiras, Darkspear, Khadgar, og Wildhammer... og nå er alle sammen åpne for Chamber of Secrets! Så da får jeg alle 70'ene på ett sted... :D

Lenke til kommentar

Vi har clearet naxx (10) 2 ganger og har totalt vært der 3 kvelder, ganske fornøyd med det, siden mesteparten av guilden aldri var i naxx pre TBC. Det er egentlig veldig lett, mye lettere enn Kara var når TBC kom. I går clearet vi hele naxx, og så tok vi Sartharion. Vi brukte rundt 4 timer, kanskje litt mer.

 

Var også en tur innom naxx 25 i pug her om dagen. Det er jo faktisk lettere enn 10man, såfremt man har 25 noenlunde oppegående folk.

Endret av zypher_ut
Lenke til kommentar

folk har fortsatt problemer med å gå rett frem om de får en buff XD thaddius er ikke spessielt vanskelig, men vi hadde mer problemer med han enn vi hadde med patchwerk. XD wipa 1 gang på patch å 3 på thaddius eller noe fordi folk ikke greide å bevege seg eller greie å hoppe over til platformen hans XD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...