eXa Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Utrolig kjedelig ettersom jeg dinget 80inatt og har masse jeg skulle ha gjort før raid idag Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Like sjokkert hver gang ^^ Mange som ikke har jobb/skole ser det ut som, hehe Lenke til kommentar
Pepzi90 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hvor var det dere så at det sto 12.30? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 div servere er oppe å går. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Bah, stuck på authenticating. Igjen >< Lenke til kommentar
probin Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 gleder meg til jeg kommer hjem fra jobb!! da blir det Loremaster! håper jeg på da Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Loremaster ja, uff... Mangler ca 400 quester i Kalimdor, og en 2-3 quester i hver outland-sone... Har explorer da! Lenke til kommentar
Pepzi90 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Kjøpte meg en ny konto i går kveld, via RAF, og den stod selvfølgelig som trial. Jeg oppgraderte den, og fikk en email fra blizz der det lå en authentication kode og at det stod at kontoen er i prosessen til å bli en ordentlig wow acc. Hva skal jeg egentlig med den koden hvis blizz allerede fikser alt? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Like sjokkert hver gang ^^ Mange som ikke har jobb/skole ser det ut som, hehe Fin ovenfra og ned holdning... Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jobb = neice! Blir cash av det ihvertfall^^ Lenke til kommentar
probin Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Loremaster ja, uff... Mangler ca 400 quester i Kalimdor, og en 2-3 quester i hver outland-sone... Har explorer da! AH! jeg skal bare få tak i loremaster of northrend! har explorer selv! DEILIG! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Tabarden ser jo møkk ut, men koselig med noen ekstra titler. Bruker vanligvis "Knight" selv, siden den er litt sjelden. Men har The Hallowed og Jenkins selvsagt. Frister nesten å lage en female dwarf hunter med navnet Dora, for så å få Explorer-tittelen. Endret 3. desember 2008 av Slimda Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Like sjokkert hver gang ^^ Mange som ikke har jobb/skole ser det ut som, hehe Fin ovenfra og ned holdning... Ikke noe galt med holdningen min, bare det at du leser innlegget mitt helt feil. Har en grasrot jobb så det holder selv, så ser ikke ned på mange, ser ikke poenget i det. Endret 3. desember 2008 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Høhø, jeg er fortsatt 72,5 på min main. Er litt treig å levele..spiller knapt 1-2 timer om dagen før jeg blir drittlei og finner en inn. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Har selv explorer men synest ikke det er noe stas liksom alle har den liksom, same som med Jenkins tittelen Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jenkins er ikke morsomt lengere, ikke tittelen. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Åjoda. Alle andre enn meg så det der som 4x Jenkins xD Og så var det fanklubben min foran meg. Level 28 druid og hunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå