likferd Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Er bare å snakke med NPC'en i winterspring så blir du swordsmith uten å gjøre questet. Lenke til kommentar
Magnus1001 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Han vil ikke snakke mer med meg:( det kommer bare den beskjeden som kommer med en gang du snakker med han. etter det så skjer det ikke noe når jeg trykker videre men andre gang bare lukker ruta seg. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 skalerer tool tip med talent ? meg som sp har X%+ shadow dmg , er dette inkludert i tooltip ? Nope. Men finnes addons for det. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Og der var mine kjære T6 shoulders bytta ut med T7.5. :-) Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nope. Men finnes addons for det. WTB. Navn på slike addons? Lenke til kommentar
saimon Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Noen som gidder linke meg en dmg meter addon? Finner ingen som funker nå=( Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Noen som gidder linke meg en dmg meter addon?Finner ingen som funker nå=( Recount funker bare søk på Recount wow addon på google så finner du den Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Noen fler som ofte sliter med bugen "Additional instance can't load" når man prøver å gå inn i portalen til en instance? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ja ofte, er bare å vente å prøve å gå inn hele tiden, instancen er full og det er bare å vente på at noen somewhere in the world leaver instances så får dere joine Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Som en holy prest, hvem av disse ville dere tatt: http://www.wowhead.com/?item=44202 eller http://www.wowhead.com/?item=37867? Jeg bruker for øyeblikket sistnevnte, men er exalted med Wyrmrest, så kan egentlig kjøpe de siste om jeg faktisk trenger de. Også lurer jeg på om det er slik at Naxxramas 10 man er Wotlks svar på Zul'Gurub for level 60's? Var med i Naxxramas Spiderwing PUG igår, var jo uhyre lett, bortsett fra Maexxnas der vi sannsynligvis hadde litt for trege dps, litt for lav armor på tanken og litt for lite healing fra healerne Endret 3. desember 2008 av Tuftez Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Helt klart valgt Crimson bootsa, enchante med 18+ spirit og ta i en 18+ spirit gem aswell Alt i alt er haste faktisk viktig for priests også, spiller priest selv ( holy ) Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Noen fler som er stuck på Authenticating? Lenke til kommentar
keZ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) støkk på autenticating edit: ja:P Endret 3. desember 2008 av keZ Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ja, er onsdag i dag, sikkert derfor Lenke til kommentar
keZ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 men kl. er over 11! *pirk pirk* Lenke til kommentar
Neautiful Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jepp, stuck på Authenticating. Synes de burde være ferdig nå ja Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Står at serverene skal være nede til 12.30. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Står at serverene skal være nede til 12.30. Kjedelig! Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Som en holy prest, hvem av disse ville dere tatt: http://www.wowhead.com/?item=44202 eller http://www.wowhead.com/?item=37867? Jeg bruker for øyeblikket sistnevnte, men er exalted med Wyrmrest, så kan egentlig kjøpe de siste om jeg faktisk trenger de. Også lurer jeg på om det er slik at Naxxramas 10 man er Wotlks svar på Zul'Gurub for level 60's? Var med i Naxxramas Spiderwing PUG igår, var jo uhyre lett, bortsett fra Maexxnas der vi sannsynligvis hadde litt for trege dps, litt for lav armor på tanken og litt for lite healing fra healerne Personlig er jeg spirithore og ville valgt de blå. Kan gemme og echante med 18 spirit der og, noe som gir deg småsøte 75 spirit på boots. Men er vel smak og behag. Akkurat nå raider jeg ikke noe hardt og har ikke behov for mye haste Heroics er jo eaze allerede ... Endret 3. desember 2008 av bandreas Lenke til kommentar
Neautiful Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Står at serverene skal være nede til 12.30. Det var dumt. Endret 3. desember 2008 av Neautiful Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå