Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Har aldri helt forstått meg på alle disse taktikkene, hvilke pots osv som skal kjøpes for RAID osv.. Men det har nå gått bra hver gang for det :p

Om vi skulle wipe så er det sjeldent min skyld uansett :)

 

Er nok verre om du går inn i et RAID som tank eller healer og gjør større blemmer, enn om jeg gjør en liten blemme som DPS Mage :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var det en guild eller en PuG? De fleste seriøse guilder blir temmelig sure vist man kommer inn i guilden og ikke forbereder seg ordentlig til et raid, med alt det innebærer, kjøp og farming av pots, lesning av tactics, skaffelse av div. addons osv.

 

PuG er? Var forøvrig en lett sammensetning av medlemmer fra min guild og et par andre guildier. Trivelig gruppe. Guilden min, Fatal Hilarity, er seriøs men ikke overseriøs, er man uheldig ler man av det og forsøker igjen. Trives bedre i spillet sammens med personer som ikke tar spillet mer seriøst enn livet og lufta vi puster.

 

PuG = Pick up Group. Tar ikke spillet mer seriøst en lufta vi puster, men jeg mener at vist man er med i en raidingguild der god progress er en av hovedmomentene, eller man er smålig hardcore, eller rett og slett bare har en guild der man skal raide, hardcore eller ikke, så leser man tactics og er litt forberedt, kan skjønne at guilder som bare slapper helt av og bare tester et raid i ny og ned ikke gjør det.

 

Har aldri helt forstått meg på alle disse taktikkene, hvilke pots osv som skal kjøpes for RAID osv.. Men det har nå gått bra hver gang for det :p

Om vi skulle wipe så er det sjeldent min skyld uansett :)

 

Er nok verre om du går inn i et RAID som tank eller healer og gjør større blemmer, enn om jeg gjør en liten blemme som DPS Mage :p

 

Ikke for å være frekk, men skulle alle tenkt sånn ville det gått sykt dårlig med alt av raid.

Lenke til kommentar
Det er mulig, men vi er ikke noe hardcore guild og når jeg har såpass lite tid til å spille som jeg har så er ikke det å sitte å lese taktikker osv det jeg ser på som god underholding, RAID-lederen går alltid igjennom taktikken på Ventrilo eller i chaten før det braker løs uansett :)

 

Jepp, flott hvis det funker for dere. Don't fix it if it ain't broke. Men _mange_ guild opplever at de beste spillerne forsvinner når man gjør ting på den måten, og at det blir friksjon og krangler fordi noen innser at "hvis bare folk hadde speccet riktig og spist/drukket riktig så hadde vi kommet MYE lenger". Men så lenge alle synes det er morsomt på det nivået er det jo greit. Min erfaring er bare at det sjelden varer over lengre tid.

Lenke til kommentar

Nå er ikke guilds som driver på sånn plassen for de beste spillerene heller, startet i en sånn guild selv og etter 6 utrolig kule mnder fant jeg ut at"nah, time to move on" også havnet jeg i 3.beste Alliance guilden på SR, før jeg nå xferet til beste Alliance guilden på Dentarg.

 

Folk spiller av forskjellige årsaker, noen vil ha maximum perfomance i hvert raid, noen slacker litt mer og har det kjempegøy med det, smak og behag

Lenke til kommentar

er jo ikke vitts å gå hardcore i WOTLK engang. allt er lagd for casual gaming. har cleara allt kontent nå untatt malygos. ingen av bossene var noe stresse, var bare å kjør igjenom uten å svette. eneste bossen man trenger bedre gear en greens er patchwerk på 25 man. er skuffa over WOTLK jeg. gief mer kontent

 

sapphiron å kelthuzad 1 shotta vi begge 2 på 25 man, å det skal liksom være heroic.. =/

Endret av Gar0
Lenke til kommentar
er jo ikke vitts å gå hardcore i WOTLK engang. allt er lagd for casual gaming. har cleara allt kontent nå untatt malygos. ingen av bossene var noe stresse, var bare å kjør igjenom uten å svette. eneste bossen man trenger bedre gear en greens er patchwerk på 25 man. er skuffa over WOTLK jeg. gief mer kontent

 

sapphiron å kelthuzad 1 shotta vi begge 2 på 25 man, å det skal liksom være heroic.. =/

 

*gjesp*

 

Det er mange bra guild som ikke engang har hele raiding teamet på 80. Joda, du har rett i at Naxx er entry-level og "lett", men hvis du har clearet alt så er du ikke i et hardcore guild, du er i et uber-hardcore guild som representerer en knøtt-del av WoW-spillerne. Selv gode folk må jobbe en viss tid for å komme seg gjennom det. Så da står kommentaren din igjen som en verdiløs skrytepost som har null verdi for 99.99% av spillerne.

Lenke til kommentar

vi regner oss ikke som en hardcore guild. men har du raida før i lvl 60 så kan du alle taktikene er det eneste som er vanskelig. bossene skader ikke mye å er overkommelig med start gear. så de fleste i guilden har gjort allt på classic. kan du taktikkene er hele instancen lett som bare det. vi raider 3 ganger i uka å var langt ifra den første på servern til å cleare det. har bare tatt d rolig egentlig å kjørt når vi har hatt folk. sier bare att naxx er allt for lett. syns de kunne satt opp vanskelighets graden litt. det skal liksom være heroic å en liten utfordring, men jeg ble skuffet

Lenke til kommentar
PuG = Pick up Group. Tar ikke spillet mer seriøst en lufta vi puster, men jeg mener at vist man er med i en raidingguild der god progress er en av hovedmomentene, eller man er smålig hardcore, eller rett og slett bare har en guild der man skal raide, hardcore eller ikke, så leser man tactics og er litt forberedt, kan skjønne at guilder som bare slapper helt av og bare tester et raid i ny og ned ikke gjør det.

 

Da har vi litt forskjellig syn, jeg er av den oppfatning at det erfaring er den beste lærdommen og erfaring får du ikke uten å ha gjort litt feil, det er av feil man lærer og da synes jeg det er litt feil å slakte folk som gjør feil når det er deres første raid for den raid instansen.

Lenke til kommentar

Slakter ingen, alle kan jo selvfølgelig gjøre feil første gang, er jo helt naturlig, men jeg mener, og veldig mange med meg, at vist man ikke kan tactics, så leser man seg litt opp, enkelt og greit, med mindre det er en ekstremt casual guild som har en annen policy.

Lenke til kommentar
Da har vi litt forskjellig syn, jeg er av den oppfatning at det erfaring er den beste lærdommen og erfaring får du ikke uten å ha gjort litt feil, det er av feil man lærer og da synes jeg det er litt feil å slakte folk som gjør feil når det er deres første raid for den raid instansen.

Men jeg ville aldri hatt med en i et halvseriøst raid som ihvertfall ikke har lest seg opp på bossens abilities. Tenk å komme inn her med healers som ikke vet noe, og en tank som gjør slik at han ikke får threat?

Lenke til kommentar

WoW går for det meste på PvP for meg. Selv foretrekker jeg ikke å ha overtaket, men heller være underdog enn å være alphadog. Tror siste videoen kan vise det klart ^_-

 

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=95615

 

Bare skru opp volumet etter den lange introen.. 2 timer og 20 minutter renderring var rett og slett ikke noe jeg orka bare for å fikse gjevnheten op lyden.

 

Enjoy ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...