Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Et lite spørsmål. Er det lov til å kjøpe Gold på nettet til wow ?

Aldri fått helt klarhet i det.  :hmm:

5714900[/snapback]

Nei, det er ikke lov.

Lenke til kommentar
Hehe, nja, jeg gimper meg voldsomt når det gjelder sta/int, da. Shadoweave har ganske elendige stats, så jeg mister.. 11int 6sta på buksene, 8int 8sta på skoene, 4sta på ringen, og 9int 2sta på shoulders. Må se å få meg Robe of the lich, samt 100hp-enchant på den + linsen.

5715984[/snapback]

Fortsatt ganske sykt =)

Lenke til kommentar
Hehe, nja, jeg gimper meg voldsomt når det gjelder sta/int, da. Shadoweave har ganske elendige stats, så jeg mister.. 11int 6sta på buksene, 8int 8sta på skoene, 4sta på ringen, og 9int 2sta på shoulders. Må se å få meg Robe of the lich, samt 100hp-enchant på den + linsen.

5715984[/snapback]

 

Pfft locks er imba uansett :p

 

Så en lock med +680 dmg her om dagen, passe sykt gear og vedder på at han er utrolig imba i pvp og/eller pve (var ikke noe gimp dmg heller, tier 2 og assortert gear av samme eller bedre kvalitet hehe).

Lenke til kommentar
Finnes det noen andre plasser en, Badlands og Desolace å kille mobs lv 40-43. ? SG blir litt i tøffeste laget for meg ennå.

5719945[/snapback]

 

Tror det skal gå bra å dra til Hinterlands.

Helt i starten der er det mobs på mellom 40 - 45.

Holder du deg til starten skal det gå greit, hvor lenger du kommer inn i landet hvor tøffere blir mobsa.

Stort sett troll, gryphons og ulv av mobs typer der. :)

Kan også anbefalle SV. Nær Booty Bay på stranda mener jeg å huske det er pirater mellom 40-45.

Lenke til kommentar
Har hatt det ganske artig i STV i det siste, stort sett har det gått i troll-knerte-questene. De er fra 39-45 eller så, og ganske tettpakket. Ally-knølene pleier å holde seg helt nord, med Nesingwary-campen.

5720011[/snapback]

 

Haha ;)

Dere har dem der og ja..

Samme som på BL, Allys camper Nesingwary der og.

Lenke til kommentar
Nå er det jo tross alt en Ally-camp også da. (Så vidt jeg vet.)

På Magtheridon er det Hordene som henger ved Nesing, som oftest et par L60 folk som kjeder seg og dermed wiper alt de kommer over av lowbies som skal levere inn quests i campen.

5720351[/snapback]

 

 

nesingwary's er vel nøytral? Horde kan vel også gjøre questene der?

 

men ja, har opplevd at Hordies camper nes. camp på mag theridon litt for mye :grr: lvl 60 folk uten skills som må campe lowbies for å få ett snev av tilfredshet, fordi de vet at de ikke klarer seg på lik fote mot andre...jaja, glad jeg er forbi det stadiet i levlinga..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...