diversity Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Noen her som spiller på Emeriss som kunne tenke seg å joine meg å lvle? er bare 44 nå Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Jeg syns pugs funker relativt bra på Grim, har gått Wintergrasp og Obsidian sanctum både heroic og normal. Det er klart at det er jo alltid noen som ikkje skjønner lava eller røyk. Endret 1. desember 2008 av Dernel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Duh. Nuba litt med forrige innlegg - Mente om noen vet hvor jeg kan få tak i Roth layouten til ButtonFacade. :> Det stod "hvordan kan jeg få" så jeg antok at du mente noe i retningen "hvordan kan jeg få til å funke" jeg Lenke til kommentar
veluci Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 må bare få klargjort ett spørsmål.. er det uloveligt og kjøpe gull??? noen sie det er det. noen sier det er lov og kjøpe, men ikke selge det.. bare lurer:P? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 tjaa, hvordan er egentlig reglene rundt det? Ser ikke at blizzard bannet Nihilum når dem sa at dem kjøpte gull. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Nihilum er jo maaaaaasse PR for blizz, såklart blizz "ikke fikk med seg" denne uttalelsen Og det er ikke lov å kjøpe gold. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg har ikke hørt at de har sagt noe om å kjøpe g, men derimot å selge... Det er fy fy ^^ Lenke til kommentar
skarpen90 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Boikotter kjøp og salg av gull helt. det synes jeg alle burde gjøre. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ble nesten frista til å kjøpe gull her om dagen, med tanke på hvor mye jeg faktisk trenger. Så questa jeg litt. Fullførte halve "Un'goro Crater nr. 2" i Northrend. Tjente 1k gull. Jau. Kjøp av gull? Totalt meningsløst. Lenke til kommentar
skarpen90 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Indeed, questing gir så utrolig mye utbytte både på rep og gull nå. Utifra hva jeg har hørt er goldsellers rimelig desperate på grunn av det. i hvertfall på bloodfeather, jeg hører om folk som blir tilbydd 10k gull hvis de kjøper 5k osv. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Cloak of Malice vs Seared Scale Cape Er DPS. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Cloak of Malice vs Seared Scale CapeEr DPS. Hvilken type DPS? Warrior? Rogue? Druid? Mage?..... Seared Scale Cape gir uansett mest valuta for pengene, for en som sloss i nærkamp. Endret 2. desember 2008 av Slimda Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Alright! Husk at katter har nå Strength som hovedstat. Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) er hverken lov til å kjøpe eller selge gull. kompis av meg ble banna i 3 dager for å kjøpe gold. blir han ferska en gang til blir han banna for life. blizzard liker ikke at man utnytter spillet dems Endret 2. desember 2008 av Gar0 Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Når er det pvp gearet blir released? Har snart maksa honor,klar til da. hørte noe om 12 december, men finner ingen informasjon om det. Priser på gear og våpen tipper jeg ligger på 20k og opp? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Fin måte for Blizzard å utkonkurrere gullselgerne på. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 hvordan gikk det med den "duel-spec" saken jeg hørte om? Har den kommet met patch? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå