skarpen90 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 En relativt simpel boss. Tanket han igår i blått gear, slo meg for 7-8k per slag. Heroic, selvsagt. Hvis man er der med folk som ikke har skaffet seg annet enn greens og står ved trappa og noobe. og ikke løper vekk fra fog, så blir han tilslutt litt vanskeligere ja men har man et raid med gjennomsnitt høyere enn 60 IQ så går det som regel greit Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg har lyst til å lage en alliance for å spille med noen venner av meg. Men jeg har ingen 3x XP ettersom jeg ikke har blitt vervet av noen. Må jeg pine meg gjennom alle levlene som vanlig da, eller har de gjort det kjappere å levle? Du kan verve deg selv? Går ikke an å skrive PM til deg pga nicket ditt, men har du en grei guide til multiboxing på 2 pc'er? Ser for meg 2 rogues som sverdspammer seg gjennom spillet. Lenke til kommentar
Johari Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Går ikke an å skrive PM til deg pga nicket ditt, men har du en grei guide til multiboxing på 2 pc'er? Ser for meg 2 rogues som sverdspammer seg gjennom spillet. bare og google multiboxing så skulle det dukke opp en link til forum med en grei guide. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Har vel ingen guide, men det finnes noen programmer, som jeg ikke er 100% sikker på hva heter, men om du sender -Grendel- en PM, får du sikkert svar. Lenke til kommentar
xTep Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Akkurat gjort Sartharion 25 man med PUG. Anbefales å ta denne hver uke selv om du ikke er i raid guild. Vanskelighetsgraden hvis man dreper adds på forhånd er ikke noe særlig høyere enn Archavon, og kan lett taes ned av en tradechat pug. Tar 1 time maks. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Akkurat gjort Sartharion 25 man med PUG. Anbefales å ta denne hver uke selv om du ikke er i raid guild. Vanskelighetsgraden hvis man dreper adds på forhånd er ikke noe særlig høyere enn Archavon, og kan lett taes ned av en tradechat pug. Tar 1 time maks. Prøvde det igår. Folk klarer faen meg ikke å se når lavabølgen kommer. Jeg spammer raidwarning med "MOVE!!!" Folk står der og ser på. "Uh, why did I die?" eller "Lol, lava" Folk gjør meg gæærne. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Går ikke PUGs til de instancene på min server engang, dritt server. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Irriterende. Lagger ut av WoW og nå står jeg fast på Authenticating. Jeg vil inn å farme cloth til tailoring, samt grinde de siste 150.000 xp før ding Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Noen som har noen flotte tips til å skaffe noen Greater Planar essences? Gjerne litt småfort. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Noen som har noen flotte tips til å skaffe noen Greater Planar essences? Gjerne litt småfort. Stikk innom nærmeste AH. Disenchant en haug med grønne items. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Noen som har noen flotte tips til å skaffe noen Greater Planar essences? Gjerne litt småfort. Om dere har halaa kan du stikke dit å kjøpe 6 greenies om ingen har gjort det før deg. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Se der ja. Visste det var noe sånt noe. Takk! Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hvordan kan jeg få Roth Layout til ButtonFacade? (Bruker ikke UI-spm tråden fordi det er sinnsykt treige svar der, av en eller annen grunn.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Du laster ned buttonfacade og Roth Layouten (om den finnes til Buttonfacade) og pakker den ut i Interface/addons mappen. Så funker det Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hm, logger inn for så å bli disconnected med en gang. Noen andre her med samme problem? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det problemet gikk vekk for meg bare av å vente en stund. var bare på en char da... Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Du laster ned buttonfacade og Roth Layouten (om den finnes til Buttonfacade) og pakker den ut i Interface/addons mappen. Så funker det Duh. Nuba litt med forrige innlegg - Mente om noen vet hvor jeg kan få tak i Roth layouten til ButtonFacade. :> Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 http://www.wowinterface.com/downloads/info...cadeRothar.html slik du mener? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Noen som har en questhelper som er litt mer oppdatert? Jeg har forsøkt den questhelperen som laster informasjon fra wowhead samt questhelper addonen til Cartographer, begge funker slik sett men enkelte quester finnes ikke i deres oppsett. Har og forsøkt Questhelper men da klikket spillet litt småtullete samt at kartet ble oversvømmet av ikoner og dritt, kunne ikke se meg selv engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå