Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

En relativt simpel boss. Tanket han igår i blått gear, slo meg for 7-8k per slag.

 

Heroic, selvsagt. :)

 

Hvis man er der med folk som ikke har skaffet seg annet enn greens og står ved trappa og noobe. og ikke løper vekk fra fog, så blir han tilslutt litt vanskeligere :D

 

ja men har man et raid med gjennomsnitt høyere enn 60 IQ så går det som regel greit :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Jeg har lyst til å lage en alliance for å spille med noen venner av meg. Men jeg har ingen 3x XP ettersom jeg ikke har blitt vervet av noen. Må jeg pine meg gjennom alle levlene som vanlig da, eller har de gjort det kjappere å levle?

 

Du kan verve deg selv?

 

Går ikke an å skrive PM til deg pga nicket ditt, men har du en grei guide til multiboxing på 2 pc'er? Ser for meg 2 rogues som sverdspammer seg gjennom spillet.

:)

Lenke til kommentar
Akkurat gjort Sartharion 25 man med PUG. Anbefales å ta denne hver uke selv om du ikke er i raid guild. Vanskelighetsgraden hvis man dreper adds på forhånd er ikke noe særlig høyere enn Archavon, og kan lett taes ned av en tradechat pug. Tar 1 time maks.

Prøvde det igår.

 

Folk klarer faen meg ikke å se når lavabølgen kommer.

 

Jeg spammer raidwarning med "MOVE!!!"

Folk står der og ser på. "Uh, why did I die?" eller "Lol, lava"

 

Folk gjør meg gæærne.

Lenke til kommentar

Noen som har en questhelper som er litt mer oppdatert? Jeg har forsøkt den questhelperen som laster informasjon fra wowhead samt questhelper addonen til Cartographer, begge funker slik sett men enkelte quester finnes ikke i deres oppsett.

 

Har og forsøkt Questhelper men da klikket spillet litt småtullete samt at kartet ble oversvømmet av ikoner og dritt, kunne ikke se meg selv engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...