Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uannsett hva jeg gjør, så klarer jeg ikke høyere enn 2.6k dps single target på en boss fight som tillater meg å stå i ro å gå all out, og det er i 80 blues.

 

Jeg tviler derfor at en DK i greens klarer 4k på en boss med mindre det er tjukt med AoE involvert, og hvis han i sådan tilfelle klarer det, spill the beans!

 

 

 

 

EDIT: Oh wait, 25 man naxx. Litt mer plausible da at han pusher store nummer, men fremdeles litt vel mye for green gearet.

Endret av flakken
Lenke til kommentar

cosha det var overall dps fra raid start. så jo de hadde over 4k dps singel target. men d var også en annen DK i raidet å han hadde gansske lav skade. han som hadde over 4k dps var unholy, kan hende bare han har finni en uber god rotasjon men jeg vet ikke. syns bare d ble litt feil at de eiger så hardt

Endret av Gar0
Lenke til kommentar
Hm, hadde det ikke vært en idé å ha med en av hver class for Archavon når man gjør 10man? :]

 

Jeg mener, sjansen er stor for at ingen av itemsene går til ingenting da. :)

I mitt raid droppa det rogue chest ( Som tidligere nevnt) og et par hunter gloves.

Var en hunter i raidet, så han fikk jo selvsagt gloves. Har selv vært i guilden hans, så jeg /w denne hunter karen og spør om den roguen jeg pleide å instance med var der fremdeles.

Fikk et ja, og snill som jeg er får hunter med seg rogue chest også^^

Ba han bare lage ticket til GM og si at jeg ga item til feil kar og få den videre til roguen ^^

 

Etterpå fikk jeg haugevis av /w fra både huntern, roguen og "kjærlighets-erklæringer" fra halve guilden hans ^^

I feel loved :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Jeg har lyst til å lage en alliance for å spille med noen venner av meg. Men jeg har ingen 3x XP ettersom jeg ikke har blitt vervet av noen. Må jeg pine meg gjennom alle levlene som vanlig da, eller har de gjort det kjappere å levle?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Jeg har ikke så lyst til å kaste vekk så mye penger :)

Koster vel for vanilla, bc og wotlk vettu, og dessuten må jeg vel bruke multibox?

 

Jeg er usikker angående class også, hvilken jeg bør levle til 80..

Har en 70 troll rogue og en 70 undead priest.

Jeg elsker rogue og synes de er dødsgode i PVP.

Men er de ennå det i wotlk? Og blir jeg ennå eid av paladins på 2 sekunder?

Lenke til kommentar
Sitter her og grubler litt over honor og den nye BGen. Hvordan er det med honor på den, i forhold til f.eks. AV? Og hvor lang tid tar en BG der i snitt?

Vinner du og har fått en del kills, så kan du få en total på 1500 honor pr battle..

Det er ihvertfall min rekord foreløpig ^^

 

Oh snap, haha. Javel, da blir det strand of the ancients for meg framover i drømmen om nytt pvp-gear :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...