faldmo Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 kanskje nevne hvilken fight det er på? Er det AoE innvolvert så ligger nok DKen høyt pga de ikke har AoE-cap på alle abilitiene sine, men singeltarget hadde han nok ikke 4k dps i greens. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hm, hadde det ikke vært en idé å ha med en av hver class for Archavon når man gjør 10man? :] Jeg mener, sjansen er stor for at ingen av itemsene går til ingenting da. Lenke til kommentar
flakken Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Uannsett hva jeg gjør, så klarer jeg ikke høyere enn 2.6k dps single target på en boss fight som tillater meg å stå i ro å gå all out, og det er i 80 blues. Jeg tviler derfor at en DK i greens klarer 4k på en boss med mindre det er tjukt med AoE involvert, og hvis han i sådan tilfelle klarer det, spill the beans! EDIT: Oh wait, 25 man naxx. Litt mer plausible da at han pusher store nummer, men fremdeles litt vel mye for green gearet. Endret 1. desember 2008 av flakken Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) cosha det var overall dps fra raid start. så jo de hadde over 4k dps singel target. men d var også en annen DK i raidet å han hadde gansske lav skade. han som hadde over 4k dps var unholy, kan hende bare han har finni en uber god rotasjon men jeg vet ikke. syns bare d ble litt feil at de eiger så hardt Endret 1. desember 2008 av Gar0 Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Unholy er uber AoE, en DK med fullt t7,5 og masse andre singel piece epics gjorde 4,5k på patch. Så 4k singel med greens er usansynlig, kan til nød tro på det siden det var med trash ol. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hm, hadde det ikke vært en idé å ha med en av hver class for Archavon når man gjør 10man? :] Jeg mener, sjansen er stor for at ingen av itemsene går til ingenting da. I mitt raid droppa det rogue chest ( Som tidligere nevnt) og et par hunter gloves. Var en hunter i raidet, så han fikk jo selvsagt gloves. Har selv vært i guilden hans, så jeg /w denne hunter karen og spør om den roguen jeg pleide å instance med var der fremdeles. Fikk et ja, og snill som jeg er får hunter med seg rogue chest også^^ Ba han bare lage ticket til GM og si at jeg ga item til feil kar og få den videre til roguen ^^ Etterpå fikk jeg haugevis av /w fra både huntern, roguen og "kjærlighets-erklæringer" fra halve guilden hans ^^ I feel loved Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg har lyst til å lage en alliance for å spille med noen venner av meg. Men jeg har ingen 3x XP ettersom jeg ikke har blitt vervet av noen. Må jeg pine meg gjennom alle levlene som vanlig da, eller har de gjort det kjappere å levle? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) 20-68 er raskere enn det det var. Endret 1. desember 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg har lyst til å lage en alliance for å spille med noen venner av meg. Men jeg har ingen 3x XP ettersom jeg ikke har blitt vervet av noen. Må jeg pine meg gjennom alle levlene som vanlig da, eller har de gjort det kjappere å levle? Du kan verve deg selv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg har ikke så lyst til å kaste vekk så mye penger Koster vel for vanilla, bc og wotlk vettu, og dessuten må jeg vel bruke multibox? Jeg er usikker angående class også, hvilken jeg bør levle til 80.. Har en 70 troll rogue og en 70 undead priest. Jeg elsker rogue og synes de er dødsgode i PVP. Men er de ennå det i wotlk? Og blir jeg ennå eid av paladins på 2 sekunder? Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Du verver deg selv så kjøper du bare vanilla WoW, med den kommer en måned gratis spilletid. Du burde komme deg til 60, ganske lett over en helg eller noe slikt, også kan du bare la den RAF-kontoen råtne mens du levler fra 60 til 80. Og blir jeg ennå eid av paladins på 2 sekunder? Ja. Lenke til kommentar
Galathriel Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Sitter her og grubler litt over honor og den nye BGen. Hvordan er det med honor på den, i forhold til f.eks. AV? Og hvor lang tid tar en BG der i snitt? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Sitter her og grubler litt over honor og den nye BGen. Hvordan er det med honor på den, i forhold til f.eks. AV? Og hvor lang tid tar en BG der i snitt? Vinner du og har fått en del kills, så kan du få en total på 1500 honor pr battle.. Det er ihvertfall min rekord foreløpig ^^ Lenke til kommentar
Galathriel Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Sitter her og grubler litt over honor og den nye BGen. Hvordan er det med honor på den, i forhold til f.eks. AV? Og hvor lang tid tar en BG der i snitt? Vinner du og har fått en del kills, så kan du få en total på 1500 honor pr battle.. Det er ihvertfall min rekord foreløpig ^^ Oh snap, haha. Javel, da blir det strand of the ancients for meg framover i drømmen om nytt pvp-gear Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 bare raid wintersgrasp bossen 10 å 25 mann så får du fort full gladiator Lenke til kommentar
Plaza Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Kan godt hende at Strand of the Ancients er best å farme honor på, men må man ikke ha badges etc. fra andre BG's også for gearet? Lenke til kommentar
Galathriel Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Kan godt hende at Strand of the Ancients er best å farme honor på, men må man ikke ha badges etc. fra andre BG's også for gearet? Badges har jeg så jeg klarer meg en stund med, men har litt snaut med honor av en eller annen grunn Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Kan godt hende at Strand of the Ancients er best å farme honor på, men må man ikke ha badges etc. fra andre BG's også for gearet? Ikke hvis du raider WIntergrasp bossen da din faction har WG Archavon dropper t7 og hatefull(?) gladiator i 10mann og t7.5 og deadly i 25mann(heroic) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 En relativt simpel boss. Tanket han igår i blått gear, slo meg for 7-8k per slag. Heroic, selvsagt. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 En relativt simpel boss. Tanket han igår i blått gear, slo meg for 7-8k per slag. Heroic, selvsagt. Hvis man er der med folk som ikke har skaffet seg annet enn greens og står ved trappa og noobe. og ikke løper vekk fra fog, så blir han tilslutt litt vanskeligere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå