Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jævla dritt achievement; Gotta Go!

 

Må drepe Anub'Rekhan på 2 minutter, fikk han til 6% og det var 23 sekunder igjen på timeren, men da gikk han under bakken for 2. gang, den styggingen :( og det var etter 5 timer failing, eneste måten å ta den achievementen der er å ha gullhår i ræva, med at han caster akkurat før han går inn i neste 25% phase

 

Er nesten ferdig med Glory of the Hero, trenger bare Gotta Go! og Make it Count av de vanskelige...

 

Eller bare ta med en del warlocks/shadowpriests? Han tar vel full DoT skade mens han er under bakken såvidt jeg vet, såfremt de blir kastet på han etter at han har clearet debuffs. (Jeg får opp minst 2 dots - moonfire/insect swarm - iallefall.)

Lenke til kommentar

Jeg synes synd på den eneste roguen vi har på level 80 ;\

Vi hadde akkurat clearet alle 10-mans vingene in naxx for første gang, men roguen kunne ikke være med på tries på sapphiron og Kel'Thuzad. Begge to gikk ned på andre try, og Kel'Thuzad droppet daggeren, og roguen var den eneste som ville ha den. Etter at det ble clearet gikk vi å 9 mannet Vault of Arch-noe, og han droppet Rogue T7 chest og Rogue PvP chest.

 

Kjipt eller ^^ ?

Lenke til kommentar

gah blir så lei meg i raids nå.. grr Death knights er så OP. her kommer jeg med 2681 spell dmg å 26% critt i nesten full epic. kjører 25 mann naxx. åsså joiner en death knight, han har full greens å han eiger ALLE på dmg. han har full greens å ligger i overkant av 4k dps. gah tørr ikke se for meg de med full epic. gief nerf plix

Lenke til kommentar
gah blir så lei meg i raids nå.. grr Death knights er så OP. her kommer jeg med 2681 spell dmg å 26% critt i nesten full epic. kjører 25 mann naxx. åsså joiner en death knight, han har full greens å han eiger ALLE på dmg. han har full greens å ligger i overkant av 4k dps. gah tørr ikke se for meg de med full epic. gief nerf plix

 

Ja veldig sansynlig. :nei:

Lenke til kommentar

Merkelig...når jeg prøver å logge inn i WoW så får jeg medlinga "You have used up your prepaid time for this account, please contact www.blabla..."!

Jeg betaler med VISA, har alltid gjort det. Når jeg går inn på account manager, så ser jeg at det står "pending" under subscription....skjønner ikke helt hvorfor?

Prøvde å ringe Blizzard, men der var selvfølgelig noen tekniske problemer, så ingen svar..

Noen som har vært borti noe slikt?

 

EDIT: "Notes: Your Visa will be automatically billed on 29 November 08 08:58 CET"

Dette har av en eller annen grunn ikke skjedd...derfor er ikke kontoen aktiv lengere. Skjønner ingenting..

Endret av Maverick2002
Lenke til kommentar
har raid i kveld. skal ta screenshot av dmg meter så får du se. Death knight ligger alltid på 1ste plass hunter på 2dre å meg på 3dje. men jeg var langt ifra death knigthen å han var i crap gear

På wow-forumet har det blitt skrevet mye om DKs scaling. De starter bra, men andre klasser tar innpå med litt gear. Om det fortsatt viser seg å være for bra vil nok Blizzard komme med nerfkølla si.

 

Men whining hjelper ikke på saken. ;)

 

 

Noen som gidder skrive hva den historien gikk ut på? Kan ikke spille av på skole-PCen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...