DisplayName123 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Noen som vet hvor questene til Hod'ir-dailiene starter? Jeg tror det er The Last of Her Kind. Var ihvertfall slik jeg ble introdusert til Sons of Hodir (regner med det er disse du mener?). Ettersom denne questchainen fører deg til Thorim (The Drakkensryd questet), som igjen gir deg quests hos Sons of Hodir. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Et dumt spørsmål: hvordan kommer man seg ut av Dalaran accept portal? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Den starter med They took our men!. Tilsluttt blir du friendly med sværingene, er en lang chain. Får flere dailies ettersom reppen din blir bedre. Lenke til kommentar
binko Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Nå merker jeg at jeg begynner å miste lysten til å spille.. Har ikke spilt noe som helst i helga. Er rett og slett ganske kjedelig å spille. Hmm. Får ta en liten pause, tror jeg. Se om det kommer tilbake. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Noen som kan peke meg til hvor jeg får fishing dailien, og hvor jeg finner Kirin Tor dailiene? Jeg trodde det var i Dalaran, men eneste jeg klarer å finne der er dungeon/cooking dailies. Lenke til kommentar
Sati Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Noen som kan peke meg til hvor jeg får fishing dailien, og hvor jeg finner Kirin Tor dailiene? Jeg trodde det var i Dalaran, men eneste jeg klarer å finne der er dungeon/cooking dailies. Hvis ikke jeg tenker helt feil nå er det noen sør i Dragonblight. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Deilig, nå droppet Epic macen fra Nexus:D Samla sammen en ren melee grp sånn at jeg slapp idiotiske mager og locker som ninjaer macen min Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 En ting jeg har lurt litt på. La oss si, guilden går inn i naxx på f.eks. en tirsdag og jeg er med. Neste dag (onsdag) går guilden inn i naxx igjen og tar et par bosser uten at jeg er med. Torsdag da, kan jeg da være med da uten å komme i en egen save, eller beholder "saven" den samme IDen samme hvor mye som er gjort ? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Deilig, nå droppet Epic macen fra Nexus:D Samla sammen en ren melee grp sånn at jeg slapp idiotiske mager og locker som ninjaer macen min Mager og Warlocker kan ikke bruke mace Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) De kan vel ninja den for det? EDIT: hvilke addons bruker dere healere i raid? Endret 30. november 2008 av Dernel Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Healbot for det meste. Vet ikke hvor bra det fungerer for andre classes, men for pala funker det fett. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 De kan vel ninja den for det? EDIT: hvilke addons bruker dere healere i raid? Hvorfor skal en mage/lock ninja en mace når de ikke kan bruke den? isteden for at f.eks. en warrior ninjaer den? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 De kan vel ninja den for det? EDIT: hvilke addons bruker dere healere i raid? LOLOL! seff kan de det, men hvorfor skulle de gjøre det når de ikke kan bruke den, uansett så kan en warrior eller rogue liksågodt ninja den der teite macen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 En ting jeg har lurt litt på. La oss si, guilden går inn i naxx på f.eks. en tirsdag og jeg er med. Neste dag (onsdag) går guilden inn i naxx igjen og tar et par bosser uten at jeg er med. Torsdag da, kan jeg da være med da uten å komme i en egen save, eller beholder "saven" den samme IDen samme hvor mye som er gjort ? Vel, med tanke på at natt til onsdag clearer instansen... Hvis du er med guildet ditt på onsdag, tar 2/12 bosser. Så drar guidlet uten deg på torsdag og tar 5/12 bosser. Når du da drar dit igjen på fredag, er det fortsatt 5/12 bosser som er tatt. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Nei hvorfor ninjaer folk? De gjør jo enten de kan bruke den eller ikke alikavel ... Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Men les posten jeg quotet, også leser du svaret mitt. Han ville ha en melee group sånn at ingen castere(mage og warlock) skulle ta macen, men de kan ikke bruke den så den ville uansett ikke blitt tatt av en mage eller warlock, så kommer du å sier ''Men de kan jo ninjae den alikevel''. Klart de kan det, men lite vits å få en rein melee group vist det var ninjaing i ordets rette betydning han mente, for skulle vi tenkt som deg så hadde det eneste trygge vært å dra helt alene. Endret 30. november 2008 av Cpt Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ironi over internett funker dårlig har jeg skjønt. menmen Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ironi over internett funker dårlig har jeg skjønt.menmen Det fine med internett er at man kan unnskylde seg med den der ironitalen når man skjønner at man har drete seg. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Tenkte ikke over at mage og lock ikke kan bruke mace, men sånn som shammys og priest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå