Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting jeg har lurt litt på. La oss si, guilden går inn i naxx på f.eks. en tirsdag og jeg er med. Neste dag (onsdag) går guilden inn i naxx igjen og tar et par bosser uten at jeg er med. Torsdag da, kan jeg da være med da uten å komme i en egen save, eller beholder "saven" den samme IDen samme hvor mye som er gjort ?

Lenke til kommentar
En ting jeg har lurt litt på. La oss si, guilden går inn i naxx på f.eks. en tirsdag og jeg er med. Neste dag (onsdag) går guilden inn i naxx igjen og tar et par bosser uten at jeg er med. Torsdag da, kan jeg da være med da uten å komme i en egen save, eller beholder "saven" den samme IDen samme hvor mye som er gjort ?

Vel, med tanke på at natt til onsdag clearer instansen... :p

 

Hvis du er med guildet ditt på onsdag, tar 2/12 bosser. Så drar guidlet uten deg på torsdag og tar 5/12 bosser.

Når du da drar dit igjen på fredag, er det fortsatt 5/12 bosser som er tatt.

Lenke til kommentar

Men les posten jeg quotet, også leser du svaret mitt. Han ville ha en melee group sånn at ingen castere(mage og warlock) skulle ta macen, men de kan ikke bruke den så den ville uansett ikke blitt tatt av en mage eller warlock, så kommer du å sier ''Men de kan jo ninjae den alikevel''. Klart de kan det, men lite vits å få en rein melee group vist det var ninjaing i ordets rette betydning han mente, for skulle vi tenkt som deg så hadde det eneste trygge vært å dra helt alene.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...