Kiruk Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det er ikke verre enn å forandre macroen fra gang til gang ettersom hvem som tanker. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hei. Jeg har begynt med å spille igjen nå idag, første gang siden februar i år, men jeg ser at alle vennene på vennelista mi er borte? Hva kan ha skjedd? Jeg hadde jo flere venner som jeg gjerne skulle ha hatt kontakt med igjen, men hele lista er borte! De har da enten skifta navn eller migrert til en annen server.. Dette er jo lagra på server-nivå, men om en på den lista migrerer eller sletter char'en eller slikt, så fjernes navnet fra lista. Lenke til kommentar
Bobkat Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Men jeg hadde mye over 20-30 venner, til og med en av altene mine. Alle er borte. småtrist. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Heh, soloet Sarathstra (level 76, protection paladin), selger kills av henne nå. Er faktisk en del som kjøper. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hei. Jeg har begynt med å spille igjen nå idag, første gang siden februar i år, men jeg ser at alle vennene på vennelista mi er borte? Hva kan ha skjedd? Jeg hadde jo flere venner som jeg gjerne skulle ha hatt kontakt med igjen, men hele lista er borte! De har da enten skifta navn eller migrert til en annen server.. Dette er jo lagra på server-nivå, men om en på den lista migrerer eller sletter char'en eller slikt, så fjernes navnet fra lista. Om spilleren forandrer navn forandres dette også i friendslist, samt ignorelist. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Yay, fant min første epic gjennom drop i Tanaris, Blackskull Shield heter den:D:D Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hei. Jeg har begynt med å spille igjen nå idag, første gang siden februar i år, men jeg ser at alle vennene på vennelista mi er borte? Hva kan ha skjedd? Jeg hadde jo flere venner som jeg gjerne skulle ha hatt kontakt med igjen, men hele lista er borte! De har da enten skifta navn eller migrert til en annen server.. Dette er jo lagra på server-nivå, men om en på den lista migrerer eller sletter char'en eller slikt, så fjernes navnet fra lista. Om spilleren forandrer navn forandres dette også i friendslist, samt ignorelist. Sikker? Har ikke gjort det så lenge jeg har spilt, og da jeg tittet innom for 1 måned siden ca. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det endrer seg i friendlist ja. En kompis bytta navn og gjorde meg obs på det og nicket ble skifta så snart han endra omtrent. Tok et par sekunder bare. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Noen som vet hva respawn tiden på siren's tear er? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 No clue! Men ser no i backpack at eg har ein slik ein der, kor mykje går de for på AH? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Drar på kino -> spiser en god middag -> skal slappe av med en kald cola foran pcen å prøve å finne seg raid til Vault of Arch~ så går world server ned.... jatta jatta Lenke til kommentar
Bobkat Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hmm lvl 33 fyr med 60% mount? Mye som har skjedd siden jeg spilte sist.. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Requirement på 60% mount er senket til level 30. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 No clue! Men ser no i backpack at eg har ein slik ein der, kor mykje går de for på AH? På serveren min går de der røverne for 250-300g stk. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 [The Undying]-tittel, 7 upgrades fra naxx 10man, wyrmrest accord exalted og malygos 10man down. Fin dag Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) So they aren't just pushing macros after all? Ja, jeg fikk faktisk buckle i posten. Edit: Den siste der fungerer fint som en inside joke til en jeg spiller med fra forumet her. Edit2: Må forøvrig si at jeg må være spesiell da jeg har blitt valgt ut til å fylle inn survey alle de syv siste gangene eller noe slikt jeg har snakket med GM... Endret 30. november 2008 av PSV Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Magic Carpet, wey! Men jeg logget ut i luften, og når jeg logget inn stod jeg i luften uten carpet og falt ned. Takk for Slow Fall. Sjekk fancy T6 da Som dere ser på det øverste bildet oppfører det seg som en "vehicle". Altså med HP, attack-bar og dismount-knapp. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Noen som vet hvor questene til Hod'ir-dailiene starter? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Finnes det noen selvlagte filmer der ute som viser de nyeste dungeons? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hvorfor skal det være så vanskelig å skaffe seg raid til Vault of Archavon?! Jeg trenger pvp gear! >.< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå