Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg har begynt med å spille igjen nå idag, første gang siden februar i år, men jeg ser at alle vennene på vennelista mi er borte? Hva kan ha skjedd? Jeg hadde jo flere venner som jeg gjerne skulle ha hatt kontakt med igjen, men hele lista er borte!

De har da enten skifta navn eller migrert til en annen server.. Dette er jo lagra på server-nivå, men om en på den lista migrerer eller sletter char'en eller slikt, så fjernes navnet fra lista.

Lenke til kommentar
Hei. Jeg har begynt med å spille igjen nå idag, første gang siden februar i år, men jeg ser at alle vennene på vennelista mi er borte? Hva kan ha skjedd? Jeg hadde jo flere venner som jeg gjerne skulle ha hatt kontakt med igjen, men hele lista er borte!

De har da enten skifta navn eller migrert til en annen server.. Dette er jo lagra på server-nivå, men om en på den lista migrerer eller sletter char'en eller slikt, så fjernes navnet fra lista.

 

Om spilleren forandrer navn forandres dette også i friendslist, samt ignorelist. :)

Lenke til kommentar
Hei. Jeg har begynt med å spille igjen nå idag, første gang siden februar i år, men jeg ser at alle vennene på vennelista mi er borte? Hva kan ha skjedd? Jeg hadde jo flere venner som jeg gjerne skulle ha hatt kontakt med igjen, men hele lista er borte!

De har da enten skifta navn eller migrert til en annen server.. Dette er jo lagra på server-nivå, men om en på den lista migrerer eller sletter char'en eller slikt, så fjernes navnet fra lista.

 

Om spilleren forandrer navn forandres dette også i friendslist, samt ignorelist. :)

Sikker? Har ikke gjort det så lenge jeg har spilt, og da jeg tittet innom for 1 måned siden ca.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Drar på kino -> spiser en god middag -> skal slappe av med en kald cola foran pcen å prøve å finne seg raid til Vault of Arch~ så går world server ned.... jatta jatta

Lenke til kommentar

So they aren't just pushing macros after all? :)

 

post-63678-1228018628_thumb.jpg

post-63678-1228018694_thumb.jpg

 

Ja, jeg fikk faktisk buckle i posten.

 

Edit: Den siste der fungerer fint som en inside joke til en jeg spiller med fra forumet her. :)

 

Edit2: Må forøvrig si at jeg må være spesiell da jeg har blitt valgt ut til å fylle inn survey alle de syv siste gangene eller noe slikt jeg har snakket med GM...

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...