Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det blir halve morroa da =) Men er det noe forskjell på om man tar han med 10 mann eller 25 mann?

Er ikke noe normal /heroic loot der tror jeg ;) Større sjanse for å vinne rolls med 10, men desto vanskeligere er det da du må bryne deg på en raid group mot andre faction :)

Det er heller ikke noe Horde inne i bilde når Alliance kontrollerer Wintergrasp, og det er raidgroup på bossen.

Lenke til kommentar
Ok, correct me if Im wrong.

 

Hvis alliance kontrollerer WG, er det da de som har tilgang på bossen?

Og omvendt selvsagt? =)

Riktig

 

Hvordan stiller man om det er 25 mann eller 10 mann da? Zoner man inn i en instance så det bare er raidgrpen din som er der eller er det andre fra den andre factionen og sånn der i tilegg?

Bare raidgroupen din som er i samme instance som deg ja.

Lenke til kommentar

Får å rette opp i litt ting her, bossen dropper ikke ALLTID pvp items ;) - Går du i 25 man, så dropper han 4x epic items ( pve/pvp ) + 2x Emblems of valor.

 

Han dropper heller ikke t7 tokens, han dropper itemet generellt. Så når jeg tok bossen droppa han t7 chest x2 ( Hunter ) - t7 rogue gloves & t7 mage legs - altså, ingen pvp items den gangen.

 

Det er etter hva jeg har hørrt, 2 timer man har tilgang til bossen etter man har vunnet WG - Man kan også bare ta den 1 gang i uka.

Lenke til kommentar

Archavon the Stone Watcher befinner seg i Vault of Archavon, som igrunn kan sees på som Onyxia i Onyxia's Lair. Det er en enkel instanse med bare én boss, og sålenge din facion har kontroll over Wintergrasp kan hvemsomhelst denge løs og få lilla. Tilogmed om du aldri har hørt om Wintergrasp kan du bli summonet inn i instansen av en Warlock og denge, og om heldig gå ut med lilla.

 

Dette er noe du kun kan gjøre én gang i uken pr. mode - du kan altså ta han i både 10-man (Normal) og 25-man (Heroic) pr. uke. Kvaliteten på loot vil (åpenbart!) endres etter hvor mange venner du har med deg for å denge.

Endret av Sneglen
Lenke til kommentar
Kvaliteten på loot vil (åpenbart!) endres etter hvor mange venner du har med deg for å denge.

 

bra det ikke fungerer sånn i virkeligheten, brutalt sagt :p

Det gjør jo det.

 

Jo flere folk som er i gjengen din, jo flere folk får dere ranet, jo mer utbytte får dere, vanskeligere (politi)makter må dere bekjemte, og lettere er det at dere splittes opp grunnet intern strid og kverulering.

Lenke til kommentar
Kvaliteten på loot vil (åpenbart!) endres etter hvor mange venner du har med deg for å denge.

 

bra det ikke fungerer sånn i virkeligheten, brutalt sagt :p

Det gjør jo det.

 

Jo flere folk som er i gjengen din, jo flere folk får dere ranet, jo mer utbytte får dere, vanskeligere (politi)makter må dere bekjemte, og lettere er det at dere splittes opp grunnet intern strid og kverulering.

 

jeg tenkte litt i midre skala jeg, sånn 1 person blir ranet av 8 stk :p det blir ikke noe mer ut av det enn at han blir ranet av 3 :p

Lenke til kommentar

 

Kvaliteten på loot vil (åpenbart!) endres etter hvor mange venner du har med deg for å denge.

 

bra det ikke fungerer sånn i virkeligheten, brutalt sagt :p

Det gjør jo det.

 

Jo flere folk som er i gjengen din, jo flere folk får dere ranet, jo mer utbytte får dere, vanskeligere (politi)makter må dere bekjemte, og lettere er det at dere splittes opp grunnet intern strid og kverulering.

 

 

jeg tenkte litt i midre skala jeg, sånn 1 person blir ranet av 8 stk :p det blir ikke noe mer ut av det enn at han blir ranet av 3 :p

 

Mulig mulig, men så må du tenke på at når du først er flere, så tar du vanligvis litt "større" ting. En 25-manns-boss er jo mye "større" enn en 10-manns-boss. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...