Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Fikk gjort Wintergrasp bossen i dag, både 10 og 25 man. Plukket opp en PuG i /1 i Wintergrasp etter den var ferdig. Var en vits egentlig, mange i quest rewards og folk ble random invitet til raidet, ingen som hadde telling på healers og tanks. Likevell gikk 10 man ned på første og 25 man på tredje (traff enrage på 5 min på første, tanken discet på andre).

 

Dessverre ingen loot =(

 

Skal definitivt farmes, tok alt i alt ca en time for begge bossene medregnet å finne gruppe. 1 time i uken for muligheten til top end PvE OG PvP gear. Om et par måneder løper alle rundt i minst 3/5 T7 eller 3/5 Deadly uansett hvor dårlige de er =P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
BLARGH, er hjemme hos foreldrene for jula og tenkte jeg skulle kose meg med Wotlk. Men dessverre måtte Ice klikke mongo nå. Signal lampen står bare og blinker av/på hele tiden så jeg kommer meg ikke ut på nettet for fem flate øre. Noen eminente tips hvordan jeg skal få forbannamakta opp å gå igjen? Er inne på min 3dje dag uten WoW, har t.o.m sunket så lavt at jeg har snart runnet Dark messiah of might and magic.

God sjangse til å vise at du IKKE er avhengi? Eller er du kanskje det? :p

 

Hvorfor tror du jeg BLARGHer? Svettetokter, skjelvinger, "angst". I need my fix :p

Lenke til kommentar
Skjønner meg ikke helt på "Set as focus"... hva kan den gjøre for noe?

 

Set as focus gjer at du får opp ein Ekstra Unit Frame.

Så meg som healer, setter gjerne ein Tank som focus. og hotkey for å targete focus target osv.

Så då kan eg heile tida sjå tanken.

Også greit i Arena å sette på¨healers for å vera klar med interupts osv.

Lenke til kommentar
Skjønner meg ikke helt på "Set as focus"... hva kan den gjøre for noe?

 

Set as focus gjer at du får opp ein Ekstra Unit Frame.

Så meg som healer, setter gjerne ein Tank som focus. og hotkey for å targete focus target osv.

Så då kan eg heile tida sjå tanken.

Også greit i Arena å sette på¨healers for å vera klar med interupts osv.

Oki takker:)

Lenke til kommentar
Alliance eller Horde vinner kampen og "eier" sonen i en viss tid (4-6 timer?) hvorpå man får mulighet til å rusle inn i Vault of Archeron der det er en boss man kan denge for phatz.

 

Genialt, så bare de som vinner kampen kan ta denne bossen? Og den dropper alltid 1 pvp epic som alle kan rulle på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...