Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leste dere artikkelen eller trykket dere bare på linken for så å lukke vinduet uten å lese? Det som står der er jo ikke akkurat IT avisen sin journalistikk, men mer eller mindre en oversettelse av en artikkel som er linket til nederst.

 

Oversetting er vel 95% av "nyhetene" på ITavisen så det er jo ikke noe sjokk.

Lenke til kommentar

Ja, det er ingen tvil om at pengene flyr. Angrer jævlig på at jeg ikke benyttet sjansen til å selge Saronite Bars for 500g per stack. Nå har den sunket til 100g per stack, og det faller sikkert enda mer ned i pris ettersom folk kommer seg opp i level selv og får farmet egne herbs, minerals o.l.

 

Dessverre :(

Lenke til kommentar
Ja, det er ingen tvil om at pengene flyr. Angrer jævlig på at jeg ikke benyttet sjansen til å selge Saronite Bars for 500g per stack. Nå har den sunket til 100g per stack, og det faller sikkert enda mer ned i pris ettersom folk kommer seg opp i level selv og får farmet egne herbs, minerals o.l.

 

Dessverre :(

 

Som den bisnissdamen jeg er gjorde jeg det, og fikk tjent opp en haug med cash til å begynne med. Nå gråter jeg nesten av å selge saronite bars, de går jo for en slikk og ingenting.

Lenke til kommentar

BLARGH, er hjemme hos foreldrene for jula og tenkte jeg skulle kose meg med Wotlk. Men dessverre måtte Ice klikke mongo nå. Signal lampen står bare og blinker av/på hele tiden så jeg kommer meg ikke ut på nettet for fem flate øre. Noen eminente tips hvordan jeg skal få forbannamakta opp å gå igjen? Er inne på min 3dje dag uten WoW, har t.o.m sunket så lavt at jeg har snart runnet Dark messiah of might and magic.

Lenke til kommentar
BLARGH, er hjemme hos foreldrene for jula og tenkte jeg skulle kose meg med Wotlk. Men dessverre måtte Ice klikke mongo nå. Signal lampen står bare og blinker av/på hele tiden så jeg kommer meg ikke ut på nettet for fem flate øre. Noen eminente tips hvordan jeg skal få forbannamakta opp å gå igjen? Er inne på min 3dje dag uten WoW, har t.o.m sunket så lavt at jeg har snart runnet Dark messiah of might and magic.

God sjangse til å vise at du IKKE er avhengi? Eller er du kanskje det? :p

Lenke til kommentar

IIIIIIK ingame cutscene. Dritfett! Helt siden 04 har jeg lurt på hvorfor man hadde valg om tekst på cutscenes og endelig fikk jeg svaret. Ga opp Wow flere ganger. Sist jeg spilte var i MArs 07, men må si questene i WOTLK er imponerende engasjerende. Gøy å se tilbakeblikk fra WC 3 i Dragonblight må jeg si. Fantastisk cutscene.

 

 

Hurra Muradin lever :D

Sukk Bolvar og han Horde duden døde :(

 

Lenke til kommentar
Er spent på å se hva som skjer med rating requirement på slikt jeg når season5 slippes. De må jo virkelig finne på noe lurt nå. Grattis btw.

 

( http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...10921&sid=1 )

 

Støtt meg forresten. Er helt latterlig atm.

Må si meg enig idet der. Samme gjelder egentlig Blood elf female også. Så ikke noe særlig kult ut når jeg fikk awesome/cool/win våpen som paladin, nei :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...