Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Er bare 72 fremdeles jeg. Og trives med det. Har ca. 5 andre spill jeg spiller også.

 

For meg er det fysisk umulig å spille WoW mere enn 2 timer i strekk før jeg begynner å kjede meg og alt-tabbe ut hele tiden.

 

-Kill 10 polar bears

-Kill 15 crabs

-Get 10 murloc penises

 

osv.

 

haha :) vil ikke si det er et problem akkurat ^^

noen quests har en tendens til å bli litt repeterende ja :p

 

 

Jeg hadde det "veldig gøy" med å grinde 100 winterfall clams for å skaffe en sirens tear som jeg trenger for å få lagd en cloak.

 

Jeg visste ikke at man fikk diverse patterns og sånn når man får achievementen loremaster?

det sier i hvertfall han som kan lage den for meg.

 

Deatchill Cloak

Endret av skarpen90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller hver dag. Har et godt sosialt liv. Folk klager på at jeg spiller, men legger ikke merke til noe forskjell.. Idiotisk. WoW er ikke avhengighetsskapenede.. Det er visse idioter som spiller fordi de ikke har annet å gjøre eller kanskje ikke har spesielt mange venner. Og derfor, som noen andre har kommentert i det innlegget, søker de tilflukt i en virituell verden der de blir akseptert. Er ikke vanskelig å forstå med tanke på dagens mobbevaner på skoler rundt om ><

Lenke til kommentar

Faen jeg har et problem.

Sliter virkelig med å velge spec atm.

 

Liker healing og dps like godt, guild leadern sier de atm trenger shadow mer, men alt kan jo forandre seg når vi går på 25man naxx neste uke. Og jeg har ikke allverdens med gold.

 

Hva synes folket? tror dere Shadow priests blir veldig ettertraktet i tiden fremover?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...