Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, så lang tid tok det før den første "i`m lvl 80 and bored" emo svada skjedde i guild chat. Hva er det med folk som rusher til 80 og tror at det skal få free epix med en gang, og alt alt blir så bra bare de kommer seg raskt nok til 80?

 

Men jeg sitter rolig og koser meg på lvl 74, gjør alle quester, lvler proffessions, skravler og bli kjent med folk. Halve morroa er jo lvlinga jo.

 

Menneh, Emo fordi du kjeder deg ved 80..passe teit imo

Lenke til kommentar
Jaja, så lang tid tok det før den første "i`m lvl 80 and bored" emo svada skjedde i guild chat. Hva er det med folk som rusher til 80 og tror at det skal få free epix med en gang, og alt alt blir så bra bare de kommer seg raskt nok til 80?

 

Men jeg sitter rolig og koser meg på lvl 74, gjør alle quester, lvler proffessions, skravler og bli kjent med folk. Halve morroa er jo lvlinga jo.

 

Menneh, Emo fordi du kjeder deg ved 80..passe teit imo

Rusher til 80 ? xD Har du peiling på hvor lenge siden expansion slapp? =)

Lenke til kommentar
Jaja, så lang tid tok det før den første "i`m lvl 80 and bored" emo svada skjedde i guild chat. Hva er det med folk som rusher til 80 og tror at det skal få free epix med en gang, og alt alt blir så bra bare de kommer seg raskt nok til 80?

 

Men jeg sitter rolig og koser meg på lvl 74, gjør alle quester, lvler proffessions, skravler og bli kjent med folk. Halve morroa er jo lvlinga jo.

 

Menneh, Emo fordi du kjeder deg ved 80..passe teit imo

Rusher til 80 ? xD Har du peiling på hvor lenge siden expansion slapp? =)

 

Ja, faktisk så har jeg det. Hvordan det?

Vedkommende jeg snakker om ble 80 et par dager etter expansion. Og nå emoer han om at han kjeder seg. Poenget er at enkelte som rusher (rusher=et par dager, man må være tydelig her på forumet, ellers får man biti huet av) har en tendens til å kjede seg

Lenke til kommentar

rusha jeg å. ble 80 på 3 dager eller noe. fortsatt en del å gjøre når man dinger 80 å ingen andre er det. starte med daylies for å få rep. grinde proffesions. jeg ble 1ste alchemist i max lvl på servern fordi jeg grinda herbs når jeg dinga 80. vill langt ifra si d var bortkasta å dinge fort. da blei jeg ferdig med det å jeg slipper å stresse med det.

Lenke til kommentar

Pressa meg selv og tok unna 79-80 på 6 timer. BLe sittende til 5 over 12 i natt, men verdt det! Da blir det heroic-grinding på meg imorra! Og Naxx og slikt på lørdag, forhåpentligvis...

 

Fredag blir det lite spilling, da jeg skal ut med jobben på gratis julebord og juledrikke i uante kvanta. MMmm

Lenke til kommentar

Er bare 72 fremdeles jeg. Og trives med det. Har ca. 5 andre spill jeg spiller også.

 

For meg er det fysisk umulig å spille WoW mere enn 2 timer i strekk før jeg begynner å kjede meg og alt-tabbe ut hele tiden.

 

-Kill 10 polar bears

-Kill 15 crabs

-Get 10 murloc penises

 

osv.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
-Get 10 murloc penises

 

osv.

 

Det beste er jo at kanskje 1/100 murlocs har penises...

Er et problem med wow, men de har faktisk blitt bedre nå enn hva vanilla var.

 

Hmm, hvorfor heter wow vanlig, vannilla? Aldri helt tatt den.

 

Og, når jeg tenker meg om var penises dårlig valg av "organ" siden man har hannkjønn/hokjønn men du ser poenget. Boar Meat feks, enkelte har faktisk ikke kjøtt! :s

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...