Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjappe spørsmål. Har søkt litt, men finner forskjellige svar. Så håper at noen her har de riktige svarene. Derfor jeg spør her.

Hva er Cap for:

Warriors - Defense, hit med titans grip, hit uten titans grip?

Rogues - Hit

Casters generelt - Hit

Og har locks fått en så stor boost at spirit er "the stat" å gå etter, eller er locks på serveren min mongoloid?

Lenke til kommentar
Noen som vet om Blizzard har en mappe der det står alt om WoW accounten din? Hva som er blitt gjort med den, mailer du har sendt til Blizzard osv?

Bumper denne, trenger virkelig et svar. Grunnen er at jeg lurer på om jeg kan sende inn mail til Blizzard å få tilbake accounten mange ganger, eller om de til slutt ikke vil mer.

Og nei, det er ikke noe ulovlige greier som skjer her.

Lenke til kommentar
Kjappe spørsmål. Har søkt litt, men finner forskjellige svar. Så håper at noen her har de riktige svarene. Derfor jeg spør her.

Hva er Cap for:

Warriors - Defense, hit med titans grip, hit uten titans grip?

Rogues - Hit

Casters generelt - Hit

Og har locks fått en så stor boost at spirit er "the stat" å gå etter, eller er locks på serveren min mongoloid?

http://elitistjerks.com/f31/t29453-combat_...ngs_level_80_a/

Lenke til kommentar

Mange tall i den linken der, men er vel det her jeg ville frem til? :p

Rating 60 70 80

Expertise 10 15.76923275 32.78998947

Defense Skill 1.5 2.365385056 4.918498039

Resilience 25 39.42308044 81.97497559

Dodge 12 18.92307854 39.34798813

Parry 15 23.65384674 49.18498611

Block 5 7.884614944 16.39499474

Hit 10 15.76923275 32.78998947

Spell Hit 8 12.61538506 26.23199272

Critical Strike 14 22.07692337 45.90598679

Spell Critical Strike 14 22.07692337 45.90598679

Haste 10 15.76923275 32.78998947

Spell Haste 10 15.76923275 32.78998947

Armor Penetration 4.6 7.4 15.39529991

Ikke at disse tallene sier meg en halv drit men :p

Lenke til kommentar
Noen som vet om Blizzard har en mappe der det står alt om WoW accounten din? Hva som er blitt gjort med den, mailer du har sendt til Blizzard osv?

Bumper denne, trenger virkelig et svar. Grunnen er at jeg lurer på om jeg kan sende inn mail til Blizzard å få tilbake accounten mange ganger, eller om de til slutt ikke vil mer.

Og nei, det er ikke noe ulovlige greier som skjer her.

De har det ja. Har blitt fortalt av en blizz ansatt mens jeg var på telefon at han syns jeg hadde blitt hacka vel mange ganger.
Lenke til kommentar

Ikke "the stat" men definitivt nyttig, 30% gåt til spell power og spirit øker mengden life tap. Så ja spirit er ganske nyttig for locks.

Lenke til kommentar

Jeg syns helt seriøst synd på dyrene i Northren. Det er f.eks. en fyr(av samme slag som "eier" båten så går fram og tilbake i fra Fjord til Tundra) som står alene med en leir, skjelver og holder spydet opp for å beskytte seg.

Også i Fjorden er det f.eks. mammuter(?) som blir drept av ulver. Tok å aggro'a ulven med en gang jeg så den gikk til angrep.

post-129312-1227730067_thumb.jpg

post-129312-1227730190_thumb.jpg

Endret av decophly
Lenke til kommentar

Herrejemini, så mange sure folk det finnes der ute. Ikke noe høflighet å spore noe sted. Og jeg er ikke typen som krever "please", heller.

Går vel an å svare litt hyggelig, bare. Tar da ikke SÅ mye av den dyrebare gamingtida demmers. :p

Ikke at jeg tar meg nær av det, så klart... *klemme bamsen inntil seg hardere*

Lenke til kommentar
Herrejemini, så mange sure folk det finnes der ute. Ikke noe høflighet å spore noe sted. Og jeg er ikke typen som krever "please", heller.

Går vel an å svare litt hyggelig, bare. Tar da ikke SÅ mye av den dyrebare gamingtida demmers. :p

Communitiet i WoW er ikke akkurat noe å skryte av. Klarte å sette meg fast i en vegg en gang (De flyevende basene i Icecrown er lette å sette seg fast it, så pass dere :p), så jeg spurte folk som var i byer om du kunne invitere meg til gruppe og sette os opp i kø for BG. Det ville tatt dem 5 minutt, og om de bare sitter i en by har de sansynligvis ikke noe bedre å gjøre, men neida, ingen kunne være snille nok til å gjøre det engang.

Lenke til kommentar

Communitiet i WoW er ikke akkurat noe å skryte av. Klarte å sette meg fast i en vegg en gang (De flyevende basene i Icecrown er lette å sette seg fast it, så pass dere :p), så jeg spurte folk som var i byer om du kunne invitere meg til gruppe og sette os opp i kø for BG. Det ville tatt dem 5 minutt, og om de bare sitter i en by har de sansynligvis ikke noe bedre å gjøre, men neida, ingen kunne være snille nok til å gjøre det engang.

Du skal vite at jeg hadde gjort det om du hadde spurt meg, ikke at det hjelper deg nå da men ... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...