Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Me gjorde noko ganske morsomt igår.

Skulle i Naxx 10 man med vår nye raidgruppe for første gong.

Gjekk i Spider wing med dei edderkoppane som hiver reduced healing osv på folk.

Pluss masse adds. Uansett desse var evig harde og me sleit litt med å få clearet alt fram til bossen. Då me var komt fram til den Bille bossen såg me at han hadde 7mill hp. Ops, hadde glømt å sette på normal. Så me clearet heroic trash med 10 man fram til boss. Var ganske morsomt:) Fekk forresten eit av dei beste one hand sverda du kan få av Trash.

(på jobb no så kan ikkje gi link)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8723
Me gjorde noko ganske morsomt igår.

Skulle i Naxx 10 man med vår nye raidgruppe for første gong.

Gjekk i Spider wing med dei edderkoppane som hiver reduced healing osv på folk.

Pluss masse adds. Uansett desse var evig harde og me sleit litt med å få clearet alt fram til bossen. Då me var komt fram til den Bille bossen såg me at han hadde 7mill hp. Ops, hadde glømt å sette på normal. Så me clearet heroic trash med 10 man fram til boss. Var ganske morsomt:) Fekk forresten eit av dei beste one hand sverda du kan få av Trash.

(på jobb no så kan ikkje gi link)

Oisann, haha.

 

Godt jobbet da:p

Lenke til kommentar

jaja, nå er jeg lvl 77 og er direkte drittlei av å queste ! :p Nettopp kjøpt flying skill til å bruke i northrend, så jeg har rundt 3.5k gold igjen, driver nå å samler opp til epic flying.. Fikk også ny title i går, Nowater the Explorer, + epix tabard :cool:

Tipper jeg bruker endel tid nå fra 77-80 når jeg er så lei av questing :p Kanskje noen instancer gjør susen..

Lenke til kommentar

Ville fremdeles satset på å queste. då det er ein raskare veg enn å gå i instance. Gå kun i instance for avkopling, og ikkje bruk det for ein direkte levle metode. Sett deg XP mål for dagen. f.eks Minst 1 Mill XP idag. Funket iallefall for meg. Når eg nådde målet mitt kjørte eg litt instance, levla professions. Så på an igjen:)

Lenke til kommentar
jaja, nå er jeg lvl 77 og er direkte drittlei av å queste ! :p Nettopp kjøpt flying skill til å bruke i northrend, så jeg har rundt 3.5k gold igjen, driver nå å samler opp til epic flying.. Fikk også ny title i går, Nowater the Explorer, + epix tabard :cool:

Tipper jeg bruker endel tid nå fra 77-80 når jeg er så lei av questing :p Kanskje noen instancer gjør susen..

 

"The Explorer", er ikke det den tittelen du får når du har utforsket hele Azeroth, Outland og Northrend?

Lenke til kommentar

det er fint med enchanting og herbalism :p kan levle det mans man levler :p

 

"The Explorer", er ikke det den tittelen du får når du har utforsket hele Azeroth, Outland og Northrend?

 

ja det er The explorer jeg fikk den tittlen dagen jeg dinget 77, flying er win:D

 

henta 300k xp på å explore bare,

Endret av skarpen90
Lenke til kommentar

Jeg har selv tailoring og engineering, men det har jeg ikke levlet på lenge. Skal bytte ut engineering med en annen crafting skill. Noen som har tips til en som er morsom og/eller man tjener bra med penger på? Jeg har tenkt litt på blacksmithing.

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Jeg har selv tailoring og engineering, men det har jeg ikke levlet på lenge. Skal bytte ut engineering med en annen crafting skill. Noen som har tips til en som er morsom og/eller man tjener bra med penger på? Jeg har tenkt litt på blacksmithing.

 

Største pengane tener du vel på gathering skills. Mining f.eks.

Titansteel transmutes er verdt eindel gull:)

 

Ellers er vel engineering det morsomaste profession uansett:D

Lenke til kommentar
Jeg har selv tailoring og engineering, men det har jeg ikke levlet på lenge. Skal bytte ut engineering med en annen crafting skill. Noen som har tips til en som er morsom og/eller man tjener bra med penger på? Jeg har tenkt litt på blacksmithing.

 

blacksmithing er ikke professionen jeg ville valgt hvis det er penger du er ute etter, da hadde jeg gått for skinning, herbalism eller mining. de er veldig lette å skille opp og bringer inn masse penger hvis du bare orker å fly litt rundt og plukke blomster hakke stein eller grinde litt leather :p

Lenke til kommentar
Jeg har selv tailoring og engineering, men det har jeg ikke levlet på lenge. Skal bytte ut engineering med en annen crafting skill. Noen som har tips til en som er morsom og/eller man tjener bra med penger på? Jeg har tenkt litt på blacksmithing.

Hvilken class er du? Tailoring er atm den værste crafting skill for mages, locks og priests.

 

Mest DPS gir Alchemy, jewelcrafting, blacksmithing osv.

 

Wow-forumet er nede akkurat nå, men jeg har en liste over caster (mest mage) professions her.

Jeg tenker da ikke på penger, men på hva man tjener mest DPS på i raids.

Lenke til kommentar
blacksmithing er ikke professionen jeg ville valgt hvis det er penger du er ute etter, da hadde jeg gått for skinning, herbalism eller mining. de er veldig lette å skille opp og bringer inn masse penger hvis du bare orker å fly litt rundt og plukke blomster hakke stein eller grinde litt leather :p

 

Det er akkurat det. Jeg orker ikke ha en gathering proffession.

Hvilken class er du? Tailoring er atm den værste crafting skill for mages, locks og priests.

 

Mest DPS gir Alchemy, jewelcrafting, blacksmithing osv.

 

Wow-forumet er nede akkurat nå, men jeg har en liste over caster (mest mage) professions her.

Jeg tenker da ikke på penger, men på hva man tjener mest DPS på i raids.

 

Jeg er warlock. Kanskje alchemy og jewelcrafting da? Jeg er villig til å bruke ganske så mye penger på levelingen. DPS i raids er jo ganske så aktuelt. Jeg takker for tipsene.

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Jeg har selv tailoring og engineering, men det har jeg ikke levlet på lenge. Skal bytte ut engineering med en annen crafting skill. Noen som har tips til en som er morsom og/eller man tjener bra med penger på? Jeg har tenkt litt på blacksmithing.

Hvilken class er du? Tailoring er atm den værste crafting skill for mages, locks og priests.

¨

Tailoring er ganske greit for meg som Priest no. Fått lagt meg masse gear som eg kan bruke. 20 slotter bags NP!

Embroide Cloak, og Leg enchant som er tailoring only. 50Spell power og 20 spirit.

 

Pluss det er MASSE gold i Moonshroud, ebonweave og den fireweave tingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...