AnewZ Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Maintenace? Kjeder deg? Go for this. Krasjer jo konstant på 754, bugga spill. Når bør jeg skifte til en annen sone i Outlands? Er halveis til 64 nå, men fremdeles en del quests igjen i Hellfire Peninsula. Bør jeg gå videre til Zangaramarsh for mest effektiv leveling? 990 på andre forsøk, ikke noe bugg der hehe. Prøvde meg i naxxramas pugg igår, fikk ned Anub'rekhan hvertfall, og noen fine forsøk på Grobbulus & Grand Widow, som ikke er noe vanskelige, alltid noen som fucker det opp thou Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Tanken vår har samme navn som Grand Widow, så når vi skal banke hu, roper vi bare på vent "kill our tank, kill our tank!" Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Fikk dinga i går kveld etter mye om og men med den hersens klienten min.. Er 3 dager på etterskudd fordi jeg ble disconnected før jeg kom inn xD Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 tok wintersgrasp bossen 25 man i pug i går XD noe av det mest latterligste jeg har vert med på XD noe så lett boss har jeg aldrig sett. men jaja free deadly gladiator på meg Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 tok wintersgrasp bossen 25 man i pug i går XD noe av det mest latterligste jeg har vert med på XD noe så lett boss har jeg aldrig sett. men jaja free deadly gladiator på meg Gief inv i dag Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 2 dager resett timer så fåkke gjort han før i morgen er vell naxx 25 man i dag tenker jeg. var 18 80s i går online å 13 lvl 79 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 2 dager resett timer så fåkke gjort han før i morgener vell naxx 25 man i dag tenker jeg. var 18 80s i går online å 13 lvl 79 Gaahahhhh.. GIEF INV!! =( Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Når i morgen får vi viten det nye guildnavnet til 25thofnovember? Og kommer den til å inneholde alle playerne fra Nihilum og Curse eller bare de beste? Er det ikke Nihilum og SK da? http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...on&n=Kungen Ser ut til at det nye navnet er Ensidia. Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 her er nye hjemme sia dems http://www.ensidia.com/?p=1 de er svette ass Lenke til kommentar
skarpen90 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 gjorde naxx 25 man igår, skuffende lett clearet construct og spider wing, alt for lett. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 heh, er nok vi som failer hardt om dagen, for vi sliter faktisk i 10man naxx, må ha optil flere tries på mange av bossene, Grobulus tok en halv kveld. Kan ha noe med at vi bare har tatt alle som er lvl80 - Raider,Honorary member eller try og slengt dem inn i naxx. Men synes det er litt skuffende at vi gjør det såpass "dårlig", hatt 3 nights i naxx 21-24 hver kveld og clearet Spider og Plague wing, tatt instructor i DK wing og alt untatt siste i abom wing. We fail =/ Lenke til kommentar
skarpen90 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 heh, er nok vi som failer hardt om dagen, for vi sliter faktisk i 10man naxx, må ha optil flere tries på mange av bossene, Grobulus tok en halv kveld. Kan ha noe med at vi bare har tatt alle som er lvl80 - Raider,Honorary member eller try og slengt dem inn i naxx. Men synes det er litt skuffende at vi gjør det såpass "dårlig", hatt 3 nights i naxx 21-24 hver kveld og clearet Spider og Plague wing, tatt instructor i DK wing og alt untatt siste i abom wing. We fail =/ Practise makes perfect Vi slet litt med andre bossen i spiderwing, tok oss 3-4 tries før vi skjønte hvordan vi skulle dispelle den enragen hun har. grand widow ettelleranna må mindcontrolle en worshipper når han er under 20% for å dispelle den . Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 heh, er nok vi som failer hardt om dagen, for vi sliter faktisk i 10man naxx, må ha optil flere tries på mange av bossene, Grobulus tok en halv kveld. Kan ha noe med at vi bare har tatt alle som er lvl80 - Raider,Honorary member eller try og slengt dem inn i naxx. Men synes det er litt skuffende at vi gjør det såpass "dårlig", hatt 3 nights i naxx 21-24 hver kveld og clearet Spider og Plague wing, tatt instructor i DK wing og alt untatt siste i abom wing. We fail =/ Raider dere bare 3 timer om dagen? Det er jo ikke akkurat mye da. 5-6 timer er jo mer normalt. Da progresser dere nok bedre også. Om dere spiller lenger i strekk. Imo Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Er det noe nytt med tanke på rep grinding? Kjøpte tabaren til Kirin Tor og ser at på "equip" står det at man samler rep for Kirin Tor om man har den på seg, uansett hvilken level 80 instance man er i. Er dette noe nytt eller har jeg gått glipp av et poeng eller to fra TBC? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det er nytt ja bear, vis du har på kirin tor tabard vil du få rep med kirin tor uansett hvem 5man instance du er i. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det er nytt ja bear, vis du har på kirin tor tabard vil du få rep med kirin tor uansett hvem 5man instance du er i. Chill! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Kjempefint tiltak spør du meg, veldig kjedelig å traske samme område/instance for å farme rep til de forskjellige faksjonene. Blir litt lettere nå. Bare man husker å ha på seg rette tabard. Endret 25. november 2008 av Bear^ Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det er nytt ja bear, vis du har på kirin tor tabard vil du få rep med kirin tor uansett hvem 5man instance du er i. Beklager, måtte bare! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Duel spec... Kommer det i neste patch at vi kan lage oss 2 spex som vi kan bytte på når vi vil uten at det koster? If so... My pala is gonna love that Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Noen som vet om Blizzard har en mappe der det står alt om WoW accounten din? Hva som er blitt gjort med den, mailer du har sendt til Blizzard osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå