diversity Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Faen.. det må være umulig å gå gjennom hele Gnomeregan da.. alle groupene jeg kommer i leaver hele tiden Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Spamme en lvl 60? 5704674[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Noen her som spiller på Magtheridon? Jeg er UD og heter Grandmapwnz. PM meg hvis du har lyst og dra meg gjennom BRD Jeg spiller på Magtheridon, men som Alliance. 5704095[/snapback] Du skal dø! Level, class og nick? Håper du har på deg cloth! Edit: Gi meg kjapp level plass. Jeg er 53 nå Endret 5. mars 2006 av GrandMa Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Noen her som spiller på Magtheridon? Jeg er UD og heter Grandmapwnz. PM meg hvis du har lyst og dra meg gjennom BRD Jeg spiller på Magtheridon, men som Alliance. 5704095[/snapback] Du skal dø! Level, class og nick? Håper du har på deg cloth! Edit: Gi meg kjapp level plass. Jeg er 53 nå 5704967[/snapback] Lol.. jeg spiller og på Magtheridon.. Alliance Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Såh, der var AQ åpnet og alt er bare kaos på Sylvanas. En del nytt og spennende å se på, men fyttigrisen for en lagg. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Har servern også hatt flere crash? Shadowsong hadde 10 eller 11 crashes under åpningen, og silithus var unplayable. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Tipper det er noen Rogues med litt bedre peiling enn meg her. Har fått fingrene i et Phantom Blade, men er usikker på hva som egner seg best som offhand-våpen til dette. Noen ideer? Lenke til kommentar
superreven Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Noen som har link eller info om de nye itemsa som skal droppe i de lette level 60 instancene, type stratholme, scholomance, ubrs etc. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Har servern også hatt flere crash?Shadowsong hadde 10 eller 11 crashes under åpningen, og silithus var unplayable. 5705333[/snapback] Uspillbart var det ikke, var med på å knerte et par svære ting, men særlig gøy var det ikke. Hoppet fort tilbake til warlocken i Desolace, men hele serveren er på trynet.. instantspells tar gjerne 5 sekunder. suzze: et eller annet kjapt våpen. 1.30-1.50. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Faen.. det må være umulig å gå gjennom hele Gnomeregan da.. alle groupene jeg kommer i leaver hele tiden 5704612[/snapback] Jeg tror jeg kom meg gjennom gnomeregan en eller to ganger... Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Selv synes jeg AQ var utrolig kjedelig. Var jo akkurat det samme som å slå på hvilken som helst giant. Skippa hele eventen. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Om AQ-eventen fortsatt pågår psilo skal du dra med deg en hunter og kite slike supreme anubisats (spawner 2-3 rundt disse steinene rundt omkring i Silithus) til npcene i Cenarion Hold, tjente rundt 150g på å gjøre det selv og 4k rep. (hunteren MÅ ha 1 til med seg om han skal få loot derfor kan han ikke ta det solo) Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg merker det er aq åpnong på stormreaver. over 700 i queue Har ikke opplevd kø etter jul... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Meh, dinget heller 41 med locken, og hev på Band of saviors. Får nå 80hp fra VW-sac. Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Shize! Stormreaver har store problemer. Kalindor detter ned hele tiden. Hvordan skal det gå når alle har forflyttet seg til silitus.. We are all domed! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 mehee, priesten er nå lvl 28 etter 2-3 timer i duskwood Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Og der fikk vi Ragnaros ned for første gang. Herlig! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Og der fikk vi Ragnaros ned for første gang. Herlig! 5706957[/snapback] Nice! Fikk du noe phat lewt? Anyway, vi har nå hatt 3 perdies på rad, av 8 kills. Synes det er en fin statistikk Vant den tredje gangen, 'o slik en glede! Fikk en 2111 ambush på en clothfaen, synes det var litt fjongt :!: Lenke til kommentar
Sink Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Jadda, i natt dinga jeg 51 og nå har jeg fått fiksa meg en guild som kjører mc, leava gamle guilden pga. det var så mange skitkids der, guildmaster whispra meg med "lOl taper" da jeg lefta. men, nå er jeg i en koos guild er priest btw Endret 5. mars 2006 av Sink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå