Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8723

Så min dk er nå 71 og med snaue 3 k gull. Planen er å ha nok til epic flyer på 77, men jeg er litt usikker på hvor mye som trengs.

 

Er det 1k for 60% skill, 5k for epic flying skill, og enda 1k for northrend skill + enda 1k for epic flyer?

 

så, 1k+5k+1k+1k = 8k. wow

Lenke til kommentar
Litt utdatert på enhancementshamans. Hva er egentlig best nå i forhold til weaponspeeds og weaponbuffs? Ser mange som bruker slow-slow, men er det gjort noen endinger på WF som gjør at WF på begge funker eller bruker man flametongue på offhand?

Enhancementshaman'en i meg føler seg kallet til å svare.

 

Jeg har ikke peiling.

 

Men du har kanskje fått med deg den nye spellen Lava Lash, og at den modifiseres dersom Flametongue er på. Veldig usikker på om dette veier opp for Windfury, dog. Lava Lash kan brukes ofte, men jeg TROR, over lengre tid og bruk at WF fortsatt er best mtp mest skade.

 

Kanskje jeg er feil, men sånn spiller nå jeg. (Selv om shaman ikke er rørt siden release..)

 

Føler jeg levler for sakte. 73 og 1/2 nå, er strengt tatt veldig dårlig. Syntes ikke jeg har spilt så lite heller. ;P

Lenke til kommentar
Jeg fikk faktisk kjøpt Cold Weather Flying i Dalaran nå, og det uten at jeg har Flying Mount eller Flying skill fra før, jeg har bare det som trengs for epic bakkemount :)

 

Jeg trenger likevel vanlig flying mount skill, eller holder Cold flying greia?

Cold Weather Flying er bare en ability som lar deg summone flygemounter i Northrend. Tror requirements er level 77, og Riding (150). Men den gjør ikke noe mer enn det. Den lar deg summone flygemounter. Den er ikke en mount. Og den er ikke en rideskill.

 

Hvor, når og hvordan du skaffer deg 225 og 300 riding skill er knakende likegyldig, det samme er hvilken type mount du velger å fly på.

 

Men for å få lov til å summone dem må du altså ut med 1k gull :)

Endret av Purplehaze
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...