Rhythm Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Litt utdatert på enhancementshamans. Hva er egentlig best nå i forhold til weaponspeeds og weaponbuffs? Ser mange som bruker slow-slow, men er det gjort noen endinger på WF som gjør at WF på begge funker eller bruker man flametongue på offhand? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Utdatert ? xD Joa, jeg bruker som regel fist weps. Jævlig deilig med tanke på haste rating. Når det gjelder WF så har det vært mulig å ha det på begge weps siden TBC slapp. Flametongue er æsj for min del Sjekk ut Ghraag på armory. Troll shaman på Zenedar Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Hvordan er Questhelper i Northrend? Er den oppdatert og/eller er det mye bugs? Endret 24. november 2008 av Olum Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Funket helt som den skal for meg hitentil, jeg er bare 72, da. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 last ned nyeste, den inneholder de aller fleste questene i hele northrend og minnebruken har blitt mye bedre i forhold til hva den var i TBC Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Det er noen små bugs på den innimellom.. F.eks eventer bare du ser fordi du har completed et quest ingen andre ser osv. NPC'er som plutselig ikke står på stedet de sto, fordi det er bygd opp en base et sted du hjalp dem med å få, som de er blitt utstasjonert på Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Et par quests i Zul'drak er bugga, Questhelper vil sende deg til Ghostlands der npc'n sto før Lenke til kommentar
flakken Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Aldri opplevd noen problemer annet enn at noen group quests ikke vises eller et problem jeg hadde i Grizzly Hills som prøvde å sende meg til feil Brazier of Drakuru flere ganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hmm. Skulle logge inn på kontoen min på Account man, for å sjekke priser og sånt til wotlk der, for jeg tenkte kanskje å begynne å spille igjen. Men der fikk jeg beskjed om at verken kontonavnet eller e-posten min eksisterer. Er det nytt opplegg angående kontoer som har vært frosset i en stund? Deaktiverte den i April. Lenke til kommentar
Splius Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hmm. Skulle logge inn på kontoen min på Account man, for å sjekke priser og sånt til wotlk der, for jeg tenkte kanskje å begynne å spille igjen. Men der fikk jeg beskjed om at verken kontonavnet eller e-posten min eksisterer. Er det nytt opplegg angående kontoer som har vært frosset i en stund? Deaktiverte den i April. Nei, du skal fint klare å logge deg inn med ditt gamle brukernavn og passord Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Har aldri brukt Questhelper, kommer aldri til å bruke det. Brukte derimot Jame's Questguide for Howling Fjords og Dragonblight. 4 levler på 2 dager er bare digg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hmm. Skulle logge inn på kontoen min på Account man, for å sjekke priser og sånt til wotlk der, for jeg tenkte kanskje å begynne å spille igjen. Men der fikk jeg beskjed om at verken kontonavnet eller e-posten min eksisterer. Er det nytt opplegg angående kontoer som har vært frosset i en stund? Deaktiverte den i April. Nei, du skal fint klare å logge deg inn med ditt gamle brukernavn og passord Da får det bli en mail til Blizzard med cd-key og greier når jeg kommer hjem fra jobb =) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Når i morgen får vi viten det nye guildnavnet til 25thofnovember? Og kommer den til å inneholde alle playerne fra Nihilum og Curse eller bare de beste? Lenke til kommentar
skarpen90 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) group quests vises bare hvis du er i en gruppe som er sterk nok for den questen, det er vel en funksjon de har lagt til så kartet ikke skal bli fylt opp med quests du ikke kan gjøre. Det mangler noen quests i icecrown, men ellers gikk det bra for min del edit: quota feil å greier, pro saker -.- Endret 24. november 2008 av skarpen90 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Når i morgen får vi viten det nye guildnavnet til 25thofnovember? Og kommer den til å inneholde alle playerne fra Nihilum og Curse eller bare de beste? Er det ikke Nihilum og SK da? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Lurer på hvor mye det koster totalt for å bruke 100% flying mount i Northrend koster, noen som kan hjelpe meg? Er det 800g for skill, 200g for mount og 100g for å kunne bruke den i Northrend? Lenke til kommentar
probin Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Lurer på hvor mye det koster totalt for å bruke 100% flying mount i Northrend koster, noen som kan hjelpe meg? Er det 800g for skill, 200g for mount og 100g for å kunne bruke den i Northrend? 1000G for cold flying Lenke til kommentar
likferd Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hmm. Skulle logge inn på kontoen min på Account man, for å sjekke priser og sånt til wotlk der, for jeg tenkte kanskje å begynne å spille igjen. Men der fikk jeg beskjed om at verken kontonavnet eller e-posten min eksisterer. Er det nytt opplegg angående kontoer som har vært frosset i en stund? Deaktiverte den i April. Nei, du skal fint klare å logge deg inn med ditt gamle brukernavn og passord Da får det bli en mail til Blizzard med cd-key og greier når jeg kommer hjem fra jobb =) Du husket vel å logge inn på wow-europe.com og ikke worldofwarcraft.com? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Lurer på hvor mye det koster totalt for å bruke 100% flying mount i Northrend koster, noen som kan hjelpe meg? Er det 800g for skill, 200g for mount og 100g for å kunne bruke den i Northrend? Du mener vel 60% flying mount? Lenke til kommentar
skarpen90 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Lurer på hvor mye det koster totalt for å bruke 100% flying mount i Northrend koster, noen som kan hjelpe meg? Er det 800g for skill, 200g for mount og 100g for å kunne bruke den i Northrend? Du mener vel 60% flying mount? Det er vel 1000g uansett er det ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå