Wooteman Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 best specc tenker du på? ja Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 http://eu.wowarmory.com/character-talents....st&n=Legera Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Neon fornuftig måte å få skaffe noen raske gull på om dagen? Det går vel ikke å ta daily questene på lvl 70 lenge? Da får man vel xp isteden for gull?? Kunne trengt noen tusen raske (lovlige ikke kjøpte) gull... Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) har fått farma litt gear nå, er gøy å være 80! starta på 77 på fredag, 80 lørdag 04.30 Endret 23. november 2008 av *@lex* Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 har fått farma litt gear nå, er gøy å være 80!starta på 77 på fredag, 80 lørdag 04.30 questa du eller tok du instance? og hadde du mye rested .d? Neon fornuftig måte å få skaffe noen raske gull på om dagen? Det går vel ikke å ta daily questene på lvl 70 lenge? Da får man vel xp isteden for gull?? Kunne trengt noen tusen raske (lovlige ikke kjøpte) gull... queste som en gud hele veien til 80 og selg alt grønnskriften som du får Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Bøttervis av gull i questing. Hadde 400g da jeg startet i Northrend. Nå er jeg 80, har kjøpt Brown bear og cold weather flying, har fortsatt 3k g Endret 23. november 2008 av Dernel Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Men levle tar tid da... Er 74 på dk'en nå så har 2500 gull eller noe, men vil levle opp BS og ha epic flying mount, så kunne trengt masse gull nå =) Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) har fått farma litt gear nå, er gøy å være 80!starta på 77 på fredag, 80 lørdag 04.30 questa du eller tok du instance? og hadde du mye rested .d? Hadde vel til sammen av de levelene 6 bars rested. Etter litt søvn etc.. Gjorde vel 1 instance per level, resten quests Endret 23. november 2008 av *@lex* Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Bøttervis av gull i questing. Hadde 400g da jeg startet i Northrend. Nå er jeg 80, har kjøpt Brown bear og cold weather flying, har fortsatt 3k g Når jeg hitta 80 på onsdagen hadde jeg tjent rundt 8k gull, kanskje mer Solgte masse ores og gems, solgte cobalt ores for 200g each stack, også fikk jeg opptil 380g each stack med saronite ore >_> Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Uhm... Noen som vet hvor jeg kan få tak i Tabard of the Ebon Blade? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Mining ting selger for idiotiske priser atm. Helt vilt. Alle DK's skal jo levle BS og da selger det som bare F. Men litt elsk og da for oss som ikke har BS og kan grinde ores til den store gullmedalje Lenke til kommentar
binko Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Skinning-stuff går til ganske så greie priser, om ikke like stor fortjeneste. Men mtp. hva man gjør i forhold til output er det ikke så verst. Har også enchanting som mainskill, så jarra. Arctic Fur går så det suser fortsatt til en solid 70-80G á. Men syntes ikke jeg tjener SÅ mye. Eller vent... det har jeg jo. 73, og tjent ehm. 700? Kan det stemme? Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Noen som vet hvor lang cooldown det er på PCT? Mener det var 3 måneder før, men en kompis sa at det var 1 måned. Lenke til kommentar
ellapella Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Tjente fett på mining i begynnelsen, klarte å komme meg til Sholazar basin som lvl 72 og farme masse saronite og titanium ore mens prisene var på topp. Tjente over 10K på et par dager. Nå har prisene stabilisert seg lavere nede, og jeg tjener ikke like fett, men fikk i alle fall kjøpt meg den der artisan riding skillen som jeg ikke har hatt råd til før. Bra det! Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Saronite og Titanium som er tingen ja Sholazhar og Ice Crown som er favorittene her så langt. Bare å følge fjellveggene Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Sholazhar er beste stedet imo, ores uansett hvor du går der Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Når kommer dual-specc ? Hvis den kommer i neste patch, når kommer neste patch ? Noen god måte å lvle fort i Herbalism på ? Addon som viser herbsa på world map eller noe ? Takk for svar. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Noen som vet hvor lang cooldown det er på PCT? Mener det var 3 måneder før, men en kompis sa at det var 1 måned. Kun en måned nå ja. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Når kommer dual-specc ? Hvis den kommer i neste patch, når kommer neste patch ? Noen god måte å lvle fort i Herbalism på ? Addon som viser herbsa på world map eller noe ? Takk for svar. Kanskje du kan bruke Gatherer? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg er raka fant. Jeg disenchanter alt av magisk utstyr jeg finner for å levle Enchanting, og alt av gems/ore jeg finner kuttes opp til gems for å få levels i Jewelcrafting. Faen meg ikke billig! Men Loremaster i Eastern Kingdom! Tok sin tid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå