binko Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Heisann. Nå ble jeg mektig usikker her. Denne? Eller denne? Intuisjonen forteller meg at det er mer skade jeg bør gå for; men 900 intellect er ganske mye å gi bort. I teorien, hva skal man gå for? Det er jo strengt tatt ganske stor forskjell i skade, 24 crit og 32 (blir det vel) mer spelldamage skader mer per spell; men mindre int gir mer nedetid! Lenke til kommentar
binko Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Ah, det hadde jo vært en idè og å nevne det, ja. Spiller mage, fire spec, Aetheru på Stormscale om det skulle være av interesse. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Du har vel ikke så mye weapon skill med gun, da. Det var det jeg stusset litt på også, men jeg har jo 350/360. Har hvert skillpoint så mye å si? 350 kontra 360 betyr vel at gunnen din treffer reint på level 70 mobs, mens crossbowen treffer reint på level 72 mobs, skal dog sies at jeg er veldig usikker på Hunter-mechanics. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Har et spørsmål;Fikk tak i http://www.wowhead.com/?item=38241#comments tidligere i dag, men får nesten 80dps mindre med den enn med http://www.wowhead.com/?item=28504 ... Er (selvsagt) hunter, BM-speccet sådan. Hvorfor får jeg så mye mindre dps med den gunnen enn med bowen? Her er det nok weaponspeed som gjør størst utslag. Mener å huske at enten 2.6 eller 2.7 er det beste for BM-hunters Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Tipper på at vi får se en Emerald Dream, og mulig en The Maelstrom expansion? Lenke til kommentar
kafan Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Helt merkelig å se folk diskutere OM det kommer en ny ekspansjon eller ikke. Selvsagt kommer det nye ekspansjonER, langt inn i evigheten, såfremt de tjener nok penger på det. Det er pengene som bestemmer, ikke hvorvidt de går tom for historier eller om de hadde planlagt å slutte til en viss tid. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Har et spørsmål;Fikk tak i http://www.wowhead.com/?item=38241#comments tidligere i dag, men får nesten 80dps mindre med den enn med http://www.wowhead.com/?item=28504 ... Er (selvsagt) hunter, BM-speccet sådan. Hvorfor får jeg så mye mindre dps med den gunnen enn med bowen? Her er det nok weaponspeed som gjør størst utslag. Mener å huske at enten 2.6 eller 2.7 er det beste for BM-hunters Dette gjelder ikke lenger da steadyshot ikke lenger avbryter autoshot. Poenget var å få attackspeed etter alle modifiers til å være rett over 1,5. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 heisann folkens, er det mulig for meg å kjøpe wotlk keyen direkte fra nettet? kan noen gi meg en link så fall:) på forhånd takk:) Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 www.wow-europe.com Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 har trykket litt rundt der, men virker som det eneste jeg har finni er å kjøpe hele spillet, trenger ikke det:) Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Det finnes flere sider hvor du kun kan kjøpe CD-Key, det enkleste er vel bare å google Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Er sameshit, koster det samme, forskjellen er, vel ikke eksisterende Kjøper du på account management @ Wow-europe får du bare en link til nedlastning etterpå. Hvis jeg husker rett. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 aha okidoki, men da er det like greit da:) fikk endelig datan min til å gå med på å spille wow, så da er det bare å hive seg på Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Gled deg, mye artige quests og spennende soner venter på deg Hadde planer om 77 i helgen, klarte 76 med 14 bars til 77. Kan klare 77, men koser meg heller med photoshop da det ble litt vel mye spilling i helga. Endret 23. november 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg bare må bli level 80 i kveld, begynner med 25man Naxxramas i morgen, siden jeg ikke har fått med meg 10man clear enda, vil jeg virkelig få bli med på dette. Men, får se hvordan det går, er bare 78 enda. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Spill hele natten og ta fri i morgen, du Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Har fri i morgen Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 heisann, et spørsmål her hva er best for en hunter. tanken er å lvl opp en kan henne jeg stikker innom BG bare for å få litt gear kanskje. har hørt at beast skal være bra til det, har spilt hunter før men det var lenge siden har gode minner fra å jaktet på allys in STV (var marks da) gnomer var utrolig morsomt å jakte på hahaha Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 best specc tenker du på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå