Dernel Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Ah selvsagt, logisk nok Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Ingame mail ja! Endret 23. november 2008 av Dynejonas Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hvordan få rep med Kirin Tor? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 http://www.wowhead.com/?item=43157 få den tabaren Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Så noen nevnte at det var planlagt minst en expansion til og det minte meg på noe. Er det bare jeg som mener å huske at, for flere år siden posta noen noe de mente de hadde fått fra Blizzard, hvor alle expansionene ble nevnt helt opp til level 100. Jeg husker jeg tenkte det bare var trolling, men jeg husker også at lista nevnte både Northrend og Outlands og i og med at dette ble posted pre TBC kan det jo ligge noe i lista. Neste på lista etter northrend var Maelstrom btw. Med mindre jeg bare har drømt at noen posta lista da. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Denne listen har jeg bare sett postet etter at wotlk ble announced.. i tillegg tviler jeg på at Blizzard låser seg til noe sånt uansett (forutsatt at den er ekte, noe jeg tviler på). Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 kommer en til lover jeg dere fordi historen forsetter i emerald dream Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Nei, jeg er enig i at det er lite sannsynelig at den faktisk følger lista, men den traff jo med både outlands og Northrend? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Har et spørsmål; Fikk tak i http://www.wowhead.com/?item=38241#comments tidligere i dag, men får nesten 80dps mindre med den enn med http://www.wowhead.com/?item=28504 ... Er (selvsagt) hunter, BM-speccet sådan. Hvorfor får jeg så mye mindre dps med den gunnen enn med bowen? Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Kirin tor fpr du iallefall rep med i Agmar's Hammer, Dragonblight. Men til en annen ting; jeg har en lvl 74 karakter som ikke har hatt flygeskill før. Da jeg hadde 1000g for hånd igår, reiste jeg til Outland og lærte den 60% skillen. Men hadde jeg trengt det egentligt? Må jo også lære meg Winterflying eller hva det er, som også koster 1000! Har jeg gått på en smell? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Kirin tor fpr du iallefall rep med i Agmar's Hammer, Dragonblight. Men til en annen ting; jeg har en lvl 74 karakter som ikke har hatt flygeskill før. Da jeg hadde 1000g for hånd igår, reiste jeg til Outland og lærte den 60% skillen. Men hadde jeg trengt det egentligt? Må jo også lære meg Winterflying eller hva det er, som også koster 1000! Har jeg gått på en smell? Er ganske sikker på at du har gjort det du må. Først 60% flying, så coldweather flying - eventuelt 280% flying før det. Det er vel smak og behag hvilken rekkefølge man gjør det. Men uansett må du ha 60% speed før du kan få 280% Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Har et spørsmål;Fikk tak i http://www.wowhead.com/?item=38241#comments tidligere i dag, men får nesten 80dps mindre med den enn med http://www.wowhead.com/?item=28504 ... Er (selvsagt) hunter, BM-speccet sådan. Hvorfor får jeg så mye mindre dps med den gunnen enn med bowen? Du har vel ikke så mye weapon skill med gun, da. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Du har vel ikke så mye weapon skill med gun, da. Det var det jeg stusset litt på også, men jeg har jo 350/360. Har hvert skillpoint så mye å si? Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Håper det kommer en ny exp. før eller senere, så lenge det ikke betyr nær fremtid er alt ok for meg Lenke til kommentar
HammerFall Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Kommer nok en om en 2 års tid skal du se, akkurat som det gjorde rundt 1,5-2år etter TBC kom ut. Hørte rykter om at de hadde konkrete planer for 2 expansioner til. Men rykter er jo ikke alltid å stole på Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Ok men cold weather flying er vel ikke automatisk 280%? det er vel en "grunnskill" du må ha i Northrend, uansett om du har 60% eller 280% fra før av? Men er det flygetrener i Daralan som i Outland? Har bare så vidt vært innom Daralan. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Nei, jeg er enig i at det er lite sannsynelig at den faktisk følger lista, men den traff jo med både outlands og Northrend? Den traff ikke med verken outlands eller northrend, det var bare noen som latet som om det var en "gammel" liste og første gangen den ble postet var vel etter at wotlk ble annonsert. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) riktig @ vannslangen Endret 23. november 2008 av *@lex* Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Det har nok så mye og si ja. 80dps er ikke så alt for mye, så da har nok de 10 pointsene litt og si Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 du måtte ha trygda flying fra outland først.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå