Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så noen nevnte at det var planlagt minst en expansion til og det minte meg på noe. Er det bare jeg som mener å huske at, for flere år siden posta noen noe de mente de hadde fått fra Blizzard, hvor alle expansionene ble nevnt helt opp til level 100.

Jeg husker jeg tenkte det bare var trolling, men jeg husker også at lista nevnte både Northrend og Outlands og i og med at dette ble posted pre TBC kan det jo ligge noe i lista.

Neste på lista etter northrend var Maelstrom btw. Med mindre jeg bare har drømt at noen posta lista da.

Lenke til kommentar

Kirin tor fpr du iallefall rep med i Agmar's Hammer, Dragonblight. Men til en annen ting; jeg har en lvl 74 karakter som ikke har hatt flygeskill før. Da jeg hadde 1000g for hånd igår, reiste jeg til Outland og lærte den 60% skillen. Men hadde jeg trengt det egentligt? Må jo også lære meg Winterflying eller hva det er, som også koster 1000! Har jeg gått på en smell?

Lenke til kommentar
Kirin tor fpr du iallefall rep med i Agmar's Hammer, Dragonblight. Men til en annen ting; jeg har en lvl 74 karakter som ikke har hatt flygeskill før. Da jeg hadde 1000g for hånd igår, reiste jeg til Outland og lærte den 60% skillen. Men hadde jeg trengt det egentligt? Må jo også lære meg Winterflying eller hva det er, som også koster 1000! Har jeg gått på en smell?

Er ganske sikker på at du har gjort det du må. Først 60% flying, så coldweather flying - eventuelt 280% flying før det. Det er vel smak og behag hvilken rekkefølge man gjør det. Men uansett må du ha 60% speed før du kan få 280% :)

Lenke til kommentar
Nei, jeg er enig i at det er lite sannsynelig at den faktisk følger lista, men den traff jo med både outlands og Northrend?

Den traff ikke med verken outlands eller northrend, det var bare noen som latet som om det var en "gammel" liste og første gangen den ble postet var vel etter at wotlk ble annonsert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...