Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

holdt på å begynne å grine av latter her isted. jeg spilte på protpallyen min (lvl 75) dreper noen mobs og aner fred og ingen fare, da ut av det blå kommer det 3 warriors og 1 rogue. Jeg var heldigvis fullbuffet, de begynner å angripe, jeg dodger,parryer og blocker så og si alt de gjør på meg, før alle tre warriorene dør og roguen feiger ut. avsluttet combat med 40% HP og 90% mana.

elsker å drepe warriors som prot <3

Endret av Valkyria
Lenke til kommentar
holdt på å begynne å grine av latter her isted. jeg spilte på protpallyen min (lvl 75) dreper noen mobs og aner fred og ingen fare, da ut av det blå kommer det 3 warriors og 1 rogue. Jeg var heldigvis fullbuffet, de begynner å angripe, jeg dodger,parryer og blocker så og si alt de gjør på meg, før alle tre warriorene dør og roguen feiger ut. avsluttet combat med 40% HP og 90% mana.

elsker å drepe warriors som prot <3

No offence, men dette sier mer om de fire sin udugelighet, enn om dine kunnskaper ;)

Lenke til kommentar

Det står jo tilogmed i calendar ingame. Zeppelins for Borean tundra and Howlings fjords depart from Orgrimmar and Undercity.

Tar deg 3 minutter ekstra å ta zeppern fra UC til Org. Imot de 15 minuttene du har venta på svar her.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Møtte forøvrig en 77 warrior som dualwielda onehanders igår :!: Nytter ikke lenger det etter at deep wounds ble bugga igjen.

Jeg gikk arms med 1-handers etter patchen. Var helt sinnsyk dps.

Prøvde med 1x 2hander, funka ikke i nærheten like bra imo.

Så nå er jeg Fury med 2x-2handers, utrolig bra dmg på 1-3 mobs på en gang. Men, i instancer/mot bosser så er fury ikke veldig gøy. Lav! dps i forhold til arms med 1handers.

Lenke til kommentar
Jeg bruker den. Fikk samme problemet, prøvde bare flere ganger og så gikk det bra. Prøv med en annen nettleser eller på en annen PC for eksempel.

Merkelig. Jeg har nå gjort 15-20 forsøk med både IE og Firefox på to forskjellige maskiner, men får fortsatt samme feilmeldingen. Fremdeles ikke noe svar på mailen. Får vel sende dem en ny mail.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som er så heldig med skinninga? Bare i dag har jeg fått 3 arctic fur. Virker som det er veldig få som får den, veldig få på AH hvertfall.

Ikke er jeg leatherworker heller selv (enchanter :)), kombinert med at jeg er mage så får jo ikke brukt det til NOE som helst; altså stor fortjeneste på meg.

Eller når jeg tenker meg om, kan jeg bruke det på en (utrolig kul, ja) motorsykkel mount. Men den trenger så mye annet, med rarebuys til tusenvis av gull, så det gjør jeg nok aldri uansett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...