ka1ser Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Heisann, lurer på en liten ting. Har en kompis som bor i Canada. Han har vanlig EU WOW, og spiller på en europeisk server. Er det mulighet for han å kjøpe WOTLK som US versjon, og bare endre realmlistgreia slik at han får spilt på europeiske servere? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Heisann, lurer på en liten ting. Har en kompis som bor i Canada. Han har vanlig EU WOW, og spiller på en europeisk server. Er det mulighet for han å kjøpe WOTLK som US versjon, og bare endre realmlistgreia slik at han får spilt på europeiske servere? altså hvis dt er en EU account så kan han ikke bruke en US key på den og omvendt Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Kjøp den for han og send key på mail. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 gamersloot.com funker fint Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 tok ned 5 bosser i naxx 10man med en noe amputert gruppe, bare invitet de som var level 80 og online så måtte folk respece etter hva vi trengte. Fikk Chest og boots fra første og healing shield fra 3. endelig hadde jeg litt flaks med drops ^^ Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Gratz! ^_^ begynner det å bli mange som har cleara Naxx? Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) "mange" - i forhold til hva da? de fleste hardcore guildene har vel clearet enten 10 eller 25man alt, men %vis av alle guilds som raider aktivt er det nok svært få som i det heletatt har nok level 80s, maaange guilds på SR som fortsatt bare har 3-5 level 80s >< Endret 22. november 2008 av Cosha Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Ding 80, endelig. Etter litt over en uke med slack-levling nådde jeg målet. Bare å geare opp nå ... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Kjenner at jeg ikke gidder å stresse for å komme til level 80. Kuker fortsatt rundt på level 71, og har det fint slik inntil videre. Jeg brukte deler av onsdagen og torsdagen før jobb til å explore samtlige soner i Kalimdor, Eastern Kingdom og Outlands, og i stort sett hele dag har jeg enten slacket og bare chattet ingame, eller levlet mining. Har fått den opp fra 210 til 352 atm. Biten fra 210 til 300 var lang og kjedelig, men med en gang jeg kom til Outlands gikk det FORT. Ellers er det verdt å nevne at jeg allerede har solgt bars for 200g (hovedsaklig mithril og thorium), og har bars for litt i overkant av 500g på ah som jeg la ut nå nettopp (fel iron bar, adamantite, mithril, thorium etc.). Får jeg solgt alt det til den prisen jeg har lagt deg ut til ble det en MYE mer lukerativ natt enn jeg kunne drømme om i alle fall Det er deilig å kunne kose seg med WoW om dagen Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Det er deilig å kunne kose seg med WoW om dagen Enig, lenge siden jeg har kost meg så mye ingame. :] Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg mister fortsatt gnisten etter en time med "Kill 20 zombies, kill 10 bears, kill 15 ice elementals". Og logger av igjen. Derfor er jeg fortsatt 71. Lenke til kommentar
aril Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Er det noen her som bruker "Blizzard Authenticator"? http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=221003132 Jeg opprettet en konto og har gjort flere forsøk på å bestille en slik uten å lykkes. Alt går helt fint inntil jeg kommer dit hvor jeg blir bedt om å bekrefte min bestilling ved å klikke på "Place Order Now"-knappen. Da får jeg kun en feilmelding som sier: "There has been an error processing your request. Please go back to the previous page and try again". Ikke noe om nøyaktig hva som gikk galt; bare at noe gikk galt. Det er snart en måned siden jeg sendte dem en mail om problemet, men det ser ikke ut at de bryr seg med å svare. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg mister fortsatt gnisten etter en time med "Kill 20 zombies, kill 10 bears, kill 15 ice elementals". Og logger av igjen.Derfor er jeg fortsatt 71. Sånne quests er slumt Da slipper du å springe rundt å gokke i et halvt år å springe att og fram. Du bare slayer 20-30 mobs og woops så får du 18-27k exp + 20k exp for quest reward Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Mulig det, men jeg blir fortsatt lei etter en time. Selv om det er aldri så mye WOTLK. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Er det noen her som bruker "Blizzard Authenticator"? http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=221003132 Jeg opprettet en konto og har gjort flere forsøk på å bestille en slik uten å lykkes. Alt går helt fint inntil jeg kommer dit hvor jeg blir bedt om å bekrefte min bestilling ved å klikke på "Place Order Now"-knappen. Da får jeg kun en feilmelding som sier: "There has been an error processing your request. Please go back to the previous page and try again". Ikke noe om nøyaktig hva som gikk galt; bare at noe gikk galt. Det er snart en måned siden jeg sendte dem en mail om problemet, men det ser ikke ut at de bryr seg med å svare. Jeg bruker den. Fikk samme problemet, prøvde bare flere ganger og så gikk det bra. Prøv med en annen nettleser eller på en annen PC for eksempel. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er det noen her som bruker "Blizzard Authenticator"? http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=221003132 Jeg opprettet en konto og har gjort flere forsøk på å bestille en slik uten å lykkes. Alt går helt fint inntil jeg kommer dit hvor jeg blir bedt om å bekrefte min bestilling ved å klikke på "Place Order Now"-knappen. Da får jeg kun en feilmelding som sier: "There has been an error processing your request. Please go back to the previous page and try again". Ikke noe om nøyaktig hva som gikk galt; bare at noe gikk galt. Det er snart en måned siden jeg sendte dem en mail om problemet, men det ser ikke ut at de bryr seg med å svare. Jeg bruker den. Fikk samme problemet, prøvde bare flere ganger og så gikk det bra. Prøv med en annen nettleser eller på en annen PC for eksempel. som regel så får du fortere svar ved og lage en topic på Tech support på forumet Endret 22. november 2008 av Submit Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 En mage ifra "trønderbataljonen" som ganker meg hele tiden når jeg quester.. Bare jeg kunne prate til han, og si at jeg var norsk! Da hadde han sikkert gitt seg Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 En mage ifra "trønderbataljonen" som ganker meg hele tiden når jeg quester.. Bare jeg kunne prate til han, og si at jeg var norsk! Da hadde han sikkert gitt seg haha, si hvilket realm, horde/ally, diit og hans nick, så kanskje noen kan lage en character å si fra var en danske som gjorde det med meg en gang, lånte brorens konto for å opprette en ally char slik at han kunne skjelle meg ut Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Server: Outland Meg: Lucrist (horde) Han : Magehand eller no (ally) Jeg og en annen tok han nå. Sweet revenge Endret 22. november 2008 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 En mage ifra "trønderbataljonen" som ganker meg hele tiden når jeg quester.. Bare jeg kunne prate til han, og si at jeg var norsk! Da hadde han sikkert gitt seg Da hadde jeg ganka mer .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå