Islanbadsj Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 AQ åpna i dag på serveren min. Tror det kommer til å ta tid før guildet mitt tar ned siste boss i AQ/BWL, tror vi satser på sistnevnte først, og innen det har det nok kommet minst 2 nye 40-mans instancer. Lenke til kommentar
amarios Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) yay, vi cleara AQ 20 manns instancen. ble overraska over hvor lett det var :o edit: aq åpna i dag på Argent Dawn Endret 5. mars 2006 av amarios Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Huhuran nede. Twin emps neste. De vaktene før dem er sjuke. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 .. og der gikk Golemagg i bakken også. Fjerde forsøket, litt for mange som døde av magma-skvettingen. Nå rekvirerer jeg også litt cores fra banken, så da blir det Dark iron-hjelmen på meg i første omgang. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 6000 i kø foran meg på testserver. Jeg SKAL inn og teste imbashaman før jeg legger meg. Kill me plx >.< Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Der dinget jeg 40 med shamanen min. Endelig mount. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 .. og der gikk Golemagg i bakken også. Fjerde forsøket, litt for mange som døde av magma-skvettingen. Nå rekvirerer jeg også litt cores fra banken, så da blir det Dark iron-hjelmen på meg i første omgang. 5702573[/snapback] eeh? har ikke du lionheart? Ikke mist dps på rag, fiks gauntlets isteden. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 .. og der gikk Golemagg i bakken også. Fjerde forsøket, litt for mange som døde av magma-skvettingen. Nå rekvirerer jeg også litt cores fra banken, så da blir det Dark iron-hjelmen på meg i første omgang. 5702573[/snapback] eeh? har ikke du lionheart? Ikke mist dps på rag, fiks gauntlets isteden. 5702819[/snapback] Og man mister ikke DPS på å bytte ut f.eks flameguard gauntlets? Dessuten hjelm = libram. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Noen her som spiller på Magtheridon? Jeg er UD og heter Grandmapwnz. PM meg hvis du har lyst og dra meg gjennom BRD Har blitt lvl 52 nå. Fikk meg en epic i lvl 48 som heter Hammer of the Northern Wind. Alle klager på at den ikke er bra, men jeg gir totalt faen. Jeg synes den eier. Spesielt mot casters, pga chance on hit. Eneste problemet mitt med casters er og komme bort til de og da er jo en liten frostbolt ypperlig. Ellers prøver jeg og levle fort til 59 sånn at jeg kan gjøre MC prequests. Jeg skal nemlig inn i et av serverens beste guild (sammenslåing) og da er det greit og kunne følge med de inn i MC, BWL ol Noen som har en super levle plass for meg? Er ferdig i Un'goro Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 eeh? har ikke du lionheart? Ikke mist dps på rag, fiks gauntlets isteden. 5702819[/snapback] Joda, men jeg merket fryktelig godt hvor mye FR har å si når vi kom litt lengre inn. Jeg klarte å karre meg opp på 142FR, og det inkluderer to grønne ringer med 18 og 20, Hydralick, +7 på kappe, trinket, MotW og 50 fra magic resistance potion (som jeg ikke akkurat kan drikke hele tiden). Ble two-shottet av firelords mot slutten, fire blossom som treffer for 3k per stykk er ikke mye gøy. Melee-dps har heller ikke første pri hos healere, så om jeg kan få 55 ekstra mot å miste litt effektivitet, gjør ikke det så mye. Bedre at jeg sloss gjennom hele kampen og gjør litt mindre skade, enn at jeg gjør marginalt bedre skade og titter på kampen som et lik. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) .. og der gikk Golemagg i bakken også. Fjerde forsøket, litt for mange som døde av magma-skvettingen. Nå rekvirerer jeg også litt cores fra banken, så da blir det Dark iron-hjelmen på meg i første omgang. 5702573[/snapback] eeh? har ikke du lionheart? Ikke mist dps på rag, fiks gauntlets isteden. 5702819[/snapback] Og man mister ikke DPS på å bytte ut f.eks flameguard gauntlets? Dessuten hjelm = libram. 5702827[/snapback] Mye større tap enn med flamguard. Etter min viten så har han ikke de heller. Og at med en kjekk enchant på gauntletsa så har du opp mot 1 crit. Kan uansett skaffe +15 på kappe, 20 på hjelm og 20 på legs uten gimping. Endret 5. mars 2006 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Noen her som spiller på Magtheridon? Jeg er UD og heter Grandmapwnz. PM meg hvis du har lyst og dra meg gjennom BRD Jeg spiller på Magtheridon, men som Alliance. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 .. og der gikk Golemagg i bakken også. Fjerde forsøket, litt for mange som døde av magma-skvettingen. Nå rekvirerer jeg også litt cores fra banken, så da blir det Dark iron-hjelmen på meg i første omgang. 5702573[/snapback] eeh? har ikke du lionheart? Ikke mist dps på rag, fiks gauntlets isteden. 5702819[/snapback] Og man mister ikke DPS på å bytte ut f.eks flameguard gauntlets? Dessuten hjelm = libram. 5702827[/snapback] Mye større tap enn med flamguard. Etter min viten så har han ikke de heller. Og at med en kjekk enchant på gauntletsa så har du opp mot 1 crit. Kan uansett skaffe +15 på kappe, 20 på hjelm og 20 på legs uten gimping. 5704078[/snapback] 20+ på hjelm/pantis er DM libram, right? hvis ja, så kan man kun gjøre det en gang etter patchen av hva jeg har forstått (1.10) Lenke til kommentar
.V. Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 "Dire Maul library book quests are no longer repeatable." Vil tro dette betyr at du ikke kan gjøre class-quest flere ganger. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 yay! Bare 13000+ folk før meg i køen på PTR. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 20+ på hjelm/pantis er DM libram, right? hvis ja, så kan man kun gjøre det en gang etter patchen av hva jeg har forstått (1.10) 5704265[/snapback] Det dropper ingen spesielle librams i DM, librams er random world drops. Til +20 FR trenger man forresten libram of resilience. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 "Dire Maul library book quests are no longer repeatable." Vil tro dette betyr at du ikke kan gjøre class-quest flere ganger. 5704287[/snapback] Tenkte ikke på den måten, men betyr det at jeg kan skaffe 2x class trinket før patchen? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Tenkte ikke på den måten, men betyr det at jeg kan skaffe 2x class trinket før patchen? 5704559[/snapback] Har lite å si ettersom den er unique (aka kan bare ha en) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) men hvis de fikser så det ikke blir repeatable da må det jo gå å gjøre det to ganger før patchen blir lansert? edit: så de var unique nå... Endret 5. mars 2006 av chokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå