Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alright. Må bare dobbelsjekke.

 

Har du gått ut av WoW.exe, slettet (shift+del) WTF-mappen, dobbeltsjekket at WTF-mappen ikke lenger eksisterer i World of Warcraft-mappen, og så kjørt WoW.exe-filen i samme World of Warcraft-mappen? :p

 

 

 

Om det ikke går. Gi nytt navn til World of Warcraft-mappen din (til world of whorecraft ellerno) og prøv på nytt.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
hvordan kommer man seg til dalaran egentlig? :hm:

 

Jeg fikk vel en quest på et eller annet tidspunkt, husker ikke helt hvor da. I verste fall kan du lvle til 77, kjøpe cold weather flying scholozari basin og fly dit :p

 

ah fant ut av det. fant questen :p

 

Det er en portal ting under som du kan bruke fra lvl 74.

 

nei det prøvde jeg å det funka ikke, stod at jeg måtte ha brukt portal tingen i dalaran først.

Lenke til kommentar
Seriøst! Jeg blir irritert..

Møter en horde som er to levler under meg.. Jeg stopper, og viser klart og tydelig at jeg IKKE vil drepe han, og går videre. Jeg angriper en mob, og når jeg NESTEN har drept den, og har ca 50%hp igjen, angriper horden meg.. Jeg blir sååå irriteeerrrttt!!

PvE-servere finner du andre veien. :)

Lenke til kommentar

Jeg vil bare anbefale alle å ta en tur til denne fantastiske sonen etter de har dinget 74. Questene er ekstremt ryddig og bra lagt opp, og det var overraskende lite av de klassiske og kjedelige "Drep de der X ganger" questene. Mange flight pather gjør også at det er lett å komme seg frem. 20% igjen mot 77 og jeg dro dit med en gang jeg dinget 74, dette var med svært lite rested. :)

Lenke til kommentar
Jeg vil bare anbefale alle å ta en tur til denne fantastiske sonen etter de har dinget 74. Questene er ekstremt ryddig og bra lagt opp, og det var overraskende lite av de klassiske og kjedelige "Drep de der X ganger" questene. Mange flight pather gjør også at det er lett å komme seg frem. 20% igjen mot 77 og jeg dro dit med en gang jeg dinget 74, dette var med svært lite rested. :)

hvilken sone da? :p

Lenke til kommentar
Jeg vil bare anbefale alle å ta en tur til denne fantastiske sonen etter de har dinget 74. Questene er ekstremt ryddig og bra lagt opp, og det var overraskende lite av de klassiske og kjedelige "Drep de der X ganger" questene. Mange flight pather gjør også at det er lett å komme seg frem. 20% igjen mot 77 og jeg dro dit med en gang jeg dinget 74, dette var med svært lite rested. :)

hvilken sone da? :p

Jeg har dinget 74, hvilken sone er det du snakker om?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...