Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei.. ble nettopp lvl 70 og lurer på en ting.. har lyst og kjøpe meg flyve mount, men lurr på hvor eg får kjøpt de tøffeste.. takkerfor svar

 

Vel, de du synes er tøft er ikke nødvendigvis det andre synes er tøft, så det må du nesten finne selv.

 

For å hjelpe deg litt på vei har du her listen over mounts i spillet: http://www.wowhead.com/?spells=-5

Det der viser alle bakkemounts og, samt alle mounts som er quest-relatert, Drop-relatert og lignende.

 

Han ville ha kjøpbare flyvende mounts :)

Lenke til kommentar
for å få de "tøffe" må du nok være exalted med folka og ha skillen for 5k gold. Gå til shadowmoon valley du og inni byen, der koster det tusen gold for riding skills og 100g(?) for mount. er nok kun de du har adgang til når du nettopp har dinga 70

Tenker du på 60% flying så er det veldig riktig :)

Så stiger det til 5k for 280%+ :D

 

60% mount = 100g

280% mount= 200g ^^

Lenke til kommentar

Kjøp en vanlig flyvemount + skill, de "tøffe" flyvemountene anbefaler jeg deg å vente med til du kommer opp i lvl77+.

Dette fordi du ikke kan benytte en flyvemount i Wotlk før du er lvl77. Og så må det som nevnt over i tråden grindes opp til exalted rep med den/de faksjoner som du ønsker å kjøpe en slik mount av.

Lenke til kommentar

problem har oppstått. merka i dag att jeg ikke kan se hva verken jeg eller andre skriver i guildchat-party chat-whispers. jeg kan heller ikke se navn på items eller quester jeg får i chatt vinduet. har prøvd å slette både WTF-CACHE og interface. men ingen framgang. problemet kom bare plutselig. noen som har noe tips?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
problem har oppstått. merka i dag att jeg ikke kan se hva verken jeg eller andre skriver i guildchat-party chat-whispers. jeg kan heller ikke se navn på items eller quester jeg får i chatt vinduet. har prøvd å slette både WTF-CACHE og interface. men ingen framgang. problemet kom bare plutselig. noen som har noe tips?

 

Har du skjekka filters? Kan hende det er noe galt der.

Lenke til kommentar
har funnet ut att jeg kan se whispers og chat på alle figurer utenom mainen min. hvor kan problemet ligge da?

Ingen gidder å snakke med mainen din.

 

:D

 

Da har du bevist at problemet tilhører karakteren. Som sagt. Har du slettet/fjernet WTF-mappen? Den inneholder ALLE innstillinger, og blir den fjernet får du standard-innstillinger igjen.

Lenke til kommentar

slettet både WTF cache og interface. flere ganger også. prøvd å sette både ui og interface tilbake til standard osv. fremdeles like dødt. ser rett og slett ingenting av det som foregår i chat annet en det folk sier i /say eller i partychat via chat bubbles, og det kommer bare over hodet dems, ikke i chat. om jeg ikke finner ut hva jeg skal gjøre innen en time:P

Endret av neoman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...