Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Oooh, la merke til en liten detalj med critterne i Grizzly Hills. Er en liten flokk ved enga som er sør for Westfall etellerannet campen som består av: Bambina, Mother of Bambina, Thudder og Flora.

 

Alltid trivelig å finne slike små detaljer som man mest sannsynligvis går glipp av med mindre man har HP bars over hostile/neutral targets.

Endret av flakken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
lol. Hadde 1k hp igjen da jeg møtte på en druid lvl 79. Jeg er 73. Han killer meg med moonfire. Jeg resser, han starter og angripe igjen.

 

Jeg /question

Han /sorry

Jeg /smile

 

Så lar han meg leve :p

 

ahh, slikt er moro noen gang.

 

Husker spesielt en episode, før tbc i tyrs hand da jeg farmet litt. Møtte en annen rogue som var veeldig mye bedre gearet enn meg(han hadde vel hele t3 settet tror jeg). Jeg ble litt nervøs, fordi jeg trodde han skulle ganke meg. Han var jo tross alt med i en guild som het Rush ellernoe i den duren, som var ett av de beste guilds på hordesiden på realmen.

Har ikke så klart minne av det, men tror jeg begynte med noe emotes og det viste seg at han var veldig vennlig.

 

Uansett, det hele endte med at vi gikk inn i det ene huset og tok annenhver mob. Dvs jeg angrep(cheap shot), så angrep han når stunnen min var over og hjalp meg drepe moben og vice versa.

Vet ikke om det gikk noe raskere enn det ville gjort å gjøre det alene, men det var koslig å farme slik :yes:

 

Ble nesten lei meg når vi tok avskjed og, husker jeg ville prøve å få fram at han skulle komme til samme tid i morgen.

Om han gjorde det eller ei vet jeg ikke, jeg kunne ikke møte opp pga internett problemer.

Lenke til kommentar

Flesteparten av hardcore gamere både på eu og us forumet klager over at instancer og dungeons er for lette,den beste guilden på serveren min har foressten pløyet gjennom alt av instancer i Northrend med lvl 70 gear og de kjeder seg en smule - 1 uke etter release,,,Også lvl 80 Heroic mode selvsagt.

 

Mitt spørsmål er ; vil Blizzard legge til dungeons og instancer som gir dem med bra gear nok utfordring ?

 

Slik jeg ser det , er PvP eneste skikkelig utfordring i WOTLK og dette er noe jeg gleder meg til ;)

 

Endring : Det har meg for øret at allerede neste patch vil det komme noe harde greier i Uludar som skal virklig gi utfordring også for dem med knallbra gear.

For hva er vitsen men knallbra gear hvis man ikke kan ha morro med det ;) ( har lyst til å sammenligne med noe annet men det ville vært litt for vulgært )

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

Level 80 instancer er jeg helt enig i at er alt for lette. Er flere av instancene jeg gikk rett til heroic med en gruppe som heller aldri hadde vært der, ingen tacs, ingen wipes. Men når det gjelder raids så skal det nevnes at de fleste har vært igjennom Naxx mange ganger før, og nytt raidcontent har allerede et tonn av tacs å lese igjennom. BWL hadde kanskje en lengre læringskurve, men bare fordi folk ikke visste så mye om instancen fra før av.

Endret av Superslask
Lenke til kommentar

Halloen. Jeg lurer bare på om noen kan forklare meg noe?

 

Jeg var i Grizzly Hills og levla når jeg fikk en quest der jeg skulle den på en liten "øy" ute på vannet. På denne øya skulle jeg drepe 10 horde units eller players. I reward fikk jeg 10 coins som minnet meg en lags PvPreward betalings enhet. Noen som vet hva disse brukes til?

Lenke til kommentar
lol. Hadde 1k hp igjen da jeg møtte på en druid lvl 79. Jeg er 73. Han killer meg med moonfire. Jeg resser, han starter og angripe igjen.

 

Jeg /question

Han /sorry

Jeg /smile

 

Så lar han meg leve :p

 

ahh, slikt er moro noen gang.

 

Husker spesielt en episode, før tbc i tyrs hand da jeg farmet litt. Møtte en annen rogue som var veeldig mye bedre gearet enn meg(han hadde vel hele t3 settet tror jeg). Jeg ble litt nervøs, fordi jeg trodde han skulle ganke meg. Han var jo tross alt med i en guild som het Rush ellernoe i den duren, som var ett av de beste guilds på hordesiden på realmen.

Har ikke så klart minne av det, men tror jeg begynte med noe emotes og det viste seg at han var veldig vennlig.

 

Uansett, det hele endte med at vi gikk inn i det ene huset og tok annenhver mob. Dvs jeg angrep(cheap shot), så angrep han når stunnen min var over og hjalp meg drepe moben og vice versa.

Vet ikke om det gikk noe raskere enn det ville gjort å gjøre det alene, men det var koslig å farme slik :yes:

 

Ble nesten lei meg når vi tok avskjed og, husker jeg ville prøve å få fram at han skulle komme til samme tid i morgen.

Om han gjorde det eller ei vet jeg ikke, jeg kunne ikke møte opp pga internett problemer.

 

 

Opplevde det samme i Dragonblight, bare at jeg ble ikke drept da. Jeg satt og drakk van og spiste for å få opp livet og manan min når en Belf Paladin kommer bortover mot meg. Jeg har akkurat fått full HP og mana så jeg bare venter på at han skal angripe. Han gjør ingenting så jeg snur meg for å snakke med en questgiver. Mens jeg står der og leser quest knaller han til meg i bakhuet en gang med den jævla klubba si. Jeg snur meg rundt og han bare /sorry. Jeg ser litt på han og /angry, han /question og SMACK! Jeg moser han i bakken og går ^^ Dette er hva jeg kaller kjekt =D

Endret av Cocho
Lenke til kommentar

kjørte igjennom naxx i går. omg jeg ble så glad :D savna den instancen evig mye. naxx er å forblir den beste instancen siden WoW ble sluppet. fikk meg en del epix i går åsså. trinket med 98 spell power å chanse on hit to increase haste med 505^^ + en staff å sånt :D gleder meg til 25 man

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...