Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

PvE-server finner jeg ikke noe underholdende, men man har jo forskjellige meninger.

 

Om du ombestemmer deg er du alltids velkommen på Stormscale. :)

 

Usikker på balansen mellom horde og alliance, dog. Ikke noe nevneverdig dårlig balanse som jeg har merket, men er kun level 72.

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PvE-server finner jeg ikke noe underholdende, men man har jo forskjellige meninger.

 

Om du ombestemmer deg er du alltids velkommen på Stormscale. :)

 

Usikker på balansen mellom horde og alliance, dog. Ikke noe nevneverdig dårlig balanse som jeg har merket, men er kun level 72.

Hvordan er køen på Stormscale? Er litt smålei av 1 time kø hver kveld også.

Lenke til kommentar

Da hitta jeg 80 med paladinen min for noen timer siden, noe guilden ikke hadde noe imot da jeg var den første healeren som hitta 80. Så fått med meg Violet Hold og Utgarde Heroic, fikk epic gloves fra siste bossen i Violet Hold til Ret-settet mitt, så epix0r-farmingen er herved begynt!

 

Deilig å være ferdig med den bedritende levelingen, gikk tregere en forventet menmen, ferdig! :D

Lenke til kommentar
PvE-server finner jeg ikke noe underholdende, men man har jo forskjellige meninger.

 

Om du ombestemmer deg er du alltids velkommen på Stormscale. :)

 

Usikker på balansen mellom horde og alliance, dog. Ikke noe nevneverdig dårlig balanse som jeg har merket, men er kun level 72.

Hvordan er køen på Stormscale? Er litt smålei av 1 time kø hver kveld også.

 

Synes køen har blitt mye bedre nå. Står sjeldent i kø mer enn 20min. Neptulon derimot er det helt syke køyer på:p

 

Stormscale har vel ganske stor andel alliance i forhold til horde, men er nok hordes også for å si det sånn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...