binko Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) PvE-server finner jeg ikke noe underholdende, men man har jo forskjellige meninger. Om du ombestemmer deg er du alltids velkommen på Stormscale. Usikker på balansen mellom horde og alliance, dog. Ikke noe nevneverdig dårlig balanse som jeg har merket, men er kun level 72. Endret 19. november 2008 av Binko Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 PvE-server finner jeg ikke noe underholdende, men man har jo forskjellige meninger. Om du ombestemmer deg er du alltids velkommen på Stormscale. Usikker på balansen mellom horde og alliance, dog. Ikke noe nevneverdig dårlig balanse som jeg har merket, men er kun level 72. Hvordan er køen på Stormscale? Er litt smålei av 1 time kø hver kveld også. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Noen som vet om prisen på epic flying mount skill skal gå ned? Og hva koster den høyeste skillen i wotlk? over 5000? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Er vel ingen planer om å redusere prisen på mounts sålangt. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Noen som vet om prisen på epic flying mount skill skal gå ned? Og hva koster den høyeste skillen i wotlk? over 5000? Over 9000. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Noen som vet om prisen på epic flying mount skill skal gå ned? Og hva koster den høyeste skillen i wotlk? over 5000? Over 9000. Jeg hørte 9001, så det stemmer. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Noen som vet om prisen på epic flying mount skill skal gå ned? Og hva koster den høyeste skillen i wotlk? over 5000? Over 9000. IT'S OVER NINETHOUSAND!!!!! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 høyeste skillen i hva? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 300 riding vil koste 5 000 i en god stund fremover. Winter Flying koster også 1 000, så der er det enda mer å kaste ut. Kjipt å være fattig enchanter Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Skal ta paid character transfer, og har to raske spørsmål; 1. Det står at charactern ikke kan brukes under flyttinga, men kan jeg bruke en anna char, eller blir hele accounten sperra/ute av drift? 2.Står det tar opp til ett par dager, noen som har gjort dette før, og vet mer nøyaktig hvor lang tid det tar? Lenke til kommentar
decophly Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 1. Du kan spille på andre karakterer. 2. Det står estimated time. Min trengde akkurat det som stod; 24 timer. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ah, nice. Takk for svar Da flytter jeg over i morra da Noen som spiller på The Maelstrom forresten? Lenke til kommentar
Zeriz Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg ødela en group for Gruul 2 ganger i et run, de kicka meg og jeg var fortsatt inne i instancen. Jeg pulla Gruul 2 ganger, sprang forbi dem den ene gangen. Den andre gangen døde jeg og fikk en healer i det raidet jeg vart kicka fra til å rezze meg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Du kan jo alltid bruke 19000G på mammut-mounten i WOTLK da. En kompis har tjent 10000G allerede bare på å selge ore fra northrend. For 200G pr stack eller mer. Endret 19. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Den mammuten er kjempe kjempe kjempe waste av gull, så lenge man ikke har 30k til overs. Skjønner ikke vitsen med den, annet en show of Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Den mammuten er kjempe kjempe kjempe waste av gull, så lenge man ikke har 30k til overs. Skjønner ikke vitsen med den, annet en show of Du kan vel ha opp til 3(inkl. deg selv?) vendors/players på den, også tar ikke du noe falling dmg når du faller med den. Men med mindre man har myye gull å bruke, så er den ikke verdt det tbh Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hvordan i allverden får du med deg vendors på en mount? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Jepp, vendors, faktisk. kan ha med din egen mat/drikke/arrows/bullets vendor som andre også kan kjøpe og selge ting til. http://www.wowhead.com/?item=44235#comments Endret 19. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Da hitta jeg 80 med paladinen min for noen timer siden, noe guilden ikke hadde noe imot da jeg var den første healeren som hitta 80. Så fått med meg Violet Hold og Utgarde Heroic, fikk epic gloves fra siste bossen i Violet Hold til Ret-settet mitt, så epix0r-farmingen er herved begynt! Deilig å være ferdig med den bedritende levelingen, gikk tregere en forventet menmen, ferdig! Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 PvE-server finner jeg ikke noe underholdende, men man har jo forskjellige meninger. Om du ombestemmer deg er du alltids velkommen på Stormscale. Usikker på balansen mellom horde og alliance, dog. Ikke noe nevneverdig dårlig balanse som jeg har merket, men er kun level 72. Hvordan er køen på Stormscale? Er litt smålei av 1 time kø hver kveld også. Synes køen har blitt mye bedre nå. Står sjeldent i kø mer enn 20min. Neptulon derimot er det helt syke køyer på Stormscale har vel ganske stor andel alliance i forhold til horde, men er nok hordes også for å si det sånn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå