Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du skjønner meget godt hva jeg mener.

Men hvis man skal spore av, er det kanskje greit å finne et annet tema? =)

Jeg skjønte hva du mente, ja ;)

 

Serverne våre er også oppe nå. Hvorfor er det slik at hver gang skola gir oss fri er det på onsdager når serverne er nede?

 

Hele systemet er en konspirasjon mot oss! They are watching! :p

Lenke til kommentar

Jeg driver med DK questen som heter Massacre at lights point

Der går man og gjemmer seg oppi en vogn som en dum NPC tar med til et ship bak en fiende på mange titalls 55 og 56 elite. Det tar man en kanon som man skal skyte på alle elite folka.

Problemet er bare det at når jeg trykker for å skyte, kommer det melding om at: Another action in progress, og det sjer ingenting. Jeg får bare til den andre close range greia.

 

Noen som har hatt samme problemet eller vet hvorfor dette kommer opp, så svar for det er

@£$%****** irriterende!

 

edit: bak fiendens linjer

Endret av turbo60
Lenke til kommentar

Hva sa du? Skulle jeg IKKE ta Blast Wave når jeg står oppi båten med fire Alliance?

 

Ikke? Jaså?

 

WATCH ME!

 

Hah, det er så utrolig onskapsfullt at jeg får nesten litt dårlig samvittighet. Men så slår det meg... all den meningsløse, tidkrevende drepingen... Gankinga...

 

Det er verdt det.

Lenke til kommentar
Hva sa du? Skulle jeg IKKE ta Blast Wave når jeg står oppi båten med fire Alliance?

 

Ikke? Jaså?

 

WATCH ME!

 

Hah, det er så utrolig onskapsfullt at jeg får nesten litt dårlig samvittighet. Men så slår det meg... all den meningsløse, tidkrevende drepingen... Gankinga...

 

Det er verdt det.

så sant så sant. jeg leker ofte med tanken på å lage en bot som springer rundt i stv og dreper lowlvls. ganking er gøy :D

Lenke til kommentar
Hva sa du? Skulle jeg IKKE ta Blast Wave når jeg står oppi båten med fire Alliance?

 

Ikke? Jaså?

 

WATCH ME!

 

Hah, det er så utrolig onskapsfullt at jeg får nesten litt dårlig samvittighet. Men så slår det meg... all den meningsløse, tidkrevende drepingen... Gankinga...

 

Det er verdt det.

 

Jeg vil ha den skillen.

/reroll

Lenke til kommentar

Vet noen her om en god server å spille horde på? Begynner å bli litt smålei av å se 5 allys per horde på Grim Batol nå. PvE server hadde vært greit, og om dere vet om et pve guild som recruiter paladins er det også et stort pluss!

 

I det nye Ring of Blood questet (Annet navn, men det husker jeg ikke i farten) er det ekstremt mange folk, og da jeg var der va det en god del brutal gladiator geara folk osv, så ser jeg en mage ta blast wave midt i folkemengden, han ble corpsecampa av brutal geara allys til jeg ikke så han mer.

Endret av Andeby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...