Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

de dør på under ett halvt sekund så vill ikke si d er tregt. så de blir så godt som 1 shotta. så kanskje ikke 1 shot men instant kill

 

One shot er one shot uansett hvordan man vrir og vender på det. Altså en spell eller ett slag!

Tid skal ikke ha noe å si for "one shot". En mage bruker en evighet på å kaste pyro, men om mobben dør er det one shot..

Da blir WF på weps + SS oneshot. Hvis target dør. Er jo ett attack

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ett slag er ett slag. om WF prokker på 1 slag er d fortsatt hvor mye dmg du gorde på det ene slaget+ proccsa. addons wtf regner alltid sammen WF crittsa mine så ser alltid hvor mye dmg jeg gjør tilsammen. hvis jeg kommer bort til en mage å slår han ned med 1 WF vil jeg kalle det one shot.

Lenke til kommentar

Jeg ser på "one shot" som én spell/ett slag uten direkte eller indirekte ettervirkninger av dette slaget/spellen. F.eks har vel Mage et angrep som tar lang tid å caste, for så å svi noen ganger med ikke fullt så mye i helsetap. Da er det kun det første som treffer fienden som teller. Men det er selvsagt bare det jeg mener.

 

Så lenge man trykker på EN knapp (skill/spell=), så er det one shot ja!

 

Med andre ord, vi er enig. ;)

 

Så om en priest/mage/whatever wander deg til døde så er det en såkalt "one shot"?

Endret av Goodkat
Lenke til kommentar

jaja forskjellige meninger. men mener fortsatt at en WF procc er ett slag. du kanke kontrollere det så du kanke spamme det så d blir som et slag du ikke har kontroll på. å jeg regna ikke med att addonen min gjorde det så det ble en sammenlagt hitt da XD mente at det er lettere å se sammenlagte skaden min når jeg har addon. men nok om det orker ikke den evig lange diskusjonen om shaman WF som starten siden WoWs morgen.

 

så lenge fienden dør fort som faen bryr det meg ikke om du kaller d 1 hit eller lol noob u didnt one hit. kill er kill

Endret av Gar0
Lenke til kommentar
Addonen din avgjør jo ikke om det er 1 slag eller fler. Det er en proc som gir deg flere slag samtidig, ergo "one" hører ikke hjemme der.

Som Maverick2002 sa.. En knapp (skill). Konklusjon SS med proc = oneshot.

 

Nå vet ikke jeg hva SS med proc er, men poenget er at en mob skal dø instant når han blir truffet. Enten av en spell eller noe annet. Som nevnt oppi her, en pyro der mobben ikke dør av selve pyroen, men av DOT`en etterpå, er IKKE one shot.

Lenke til kommentar
Addonen din avgjør jo ikke om det er 1 slag eller fler. Det er en proc som gir deg flere slag samtidig, ergo "one" hører ikke hjemme der.

Som Maverick2002 sa.. En knapp (skill). Konklusjon SS med proc = oneshot.

Jeg trykker på Water Elemental: 2-3 mobs dør :O

Du skjønner meget godt hva jeg mener.

Men hvis man skal spore av, er det kanskje greit å finne et annet tema? =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...